Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella vihreätä menoa..Vihreästi naimisiin

Vierailija
27.06.2014 |

Tositosi vihreästi naimisiin:" aion ostaa sitten mitä sattuu kaupasta löytymään tuohon aikaan." "Häämatkaa voisimme miettiä mahdollisesti tammikuulle 2015, jolloin sulholla on hiljaisempaa työrintamalla. Minun lempikohteeni olisi ehdottomasti Kuuba, josta olen haaveillut jo yläasteikäisestä lähtien. Erityisesti Havannan haluaisin kokea. Sulhon lemppareihin kuuluu Yhdysvallat. Ehkä sen voisi jotenkin yhdistää Karibianmeren aaltoihin :)." "Aion tehdä isompia pompomeja noin 50 kappaletta ja pienempiä pöytiin noin 30 kappaletta. Lisäksi meille tule kattoon roikkumaan kakkupaperiviiriä." Ja näitähän riittää...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppi taisi skitsota, kun joku muukin kehtasi mennä samana kesänä naimisiin ja viedä hänen morsiuskesänsä..

Vierailija
2/9 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg

ja me meinataan mennä Karibian risteilylle ihan ilman häitä! Mitä tuhlausta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ette myöskään ole ilmeisesti"ekohenkisiä" tai siis kuvittele niin..

Vierailija
4/9 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
5/9 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykäähän katsomassa uusin postaus. todella "vihreä" morsian ripsienpidennyksineen ja tallinnan matkoineen..

Vierailija
6/9 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä on kyse? Minä jo innostuin, koska itse olen suunnitellut "oikeasti vihreitä" ja ekohenkisiä häitä, mutta ilmeisesti tässä onkin kyse jostain ihan muusta? :D

Vierailija
7/9 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://vihreastinaimisiin.blogspot.fi/ tuolta löytyy. on tuo minusta ihan hyvä, paljon on tehnyt itse/valjastanut sukulaiset ja ystävät tekemään. kivoja vinkkejä, vaikka osa aikaa askartelua.

Vierailija
8/9 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidettiin mennä miehen kanssa aika vihreästi naimisiin. Käveltiin maistraattiin, hääpukuna oli vanha mekko. Häämatka tehtiin jalkapatikassa läheiseen ravintolaan, jossa syötiin kasvisruokaa. Hääyö vietettiin kotona kotimaisten pellavalakanoiden välissä, kaukolämmitetyssä kerrostalossa. ;)

Vierailija
9/9 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selailin blogia, enkä kyllä huomannut ekomeininkiä. Ihan kiva hääblogi, mutta ei välttämättä vihreä muuten kuin ulkoasultaan. Ruokana pekonia ja makkaraa, uusi mekko, häät Lapissa ja vieraita kuskattu bussilla, juomat haettu Virosta, häämatka Amerikkaan? 

Ekona voisi ehkä pitää mineraalimeikkejä? Askartelu kuulostaa ihan "normimeiningiltä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän