Mitä alkoholia joit juhannuksena ja ikäsi?
Kommentit (64)
En mitään. Join Novellea ja coca colaa.
N30
Kaksi lasia 5 % fresitaa. Ikää 50.
Vettä ja kahvia. Olin ihan mukavassa kännissä eikä krapulaakaan tullut.
Koko juhannuksen aikana yhden pullon rose-viiniä ja yhden vehnäoluen.
Ei tee enää nykyään yhtään mieli humaltua.
N46
Pari pulloa 80 % Ships Schnapsia. Heräsin juhannuksen jälkeen Moldovalaisen ja Liettualaisen naikkosen vierestä heinäkasassa Ukrainan maaseudulla. -M52
Löitköp lapsia nyrkillä vai remmillä?
En ottanu mittään, 23. Jos olisin ottanut, valinta olisi ollut koskenkorva spirit drink, en muuta juo.
Join vettä, kahvia, Hartwallin greippi-limsaa ja Zero Colaa. Ikää on 48 vuotta.
Vain juntit juo alkoholia. Vichyä meni itsellä.
33v
Yhden alkoholittoman oluen nautiskelin. Juon tosi harvoin alkoholia muutenkin. En vaan tykkää kun minulle tulee sellainen inhottava olo, pöhnä ja väsymys jo ihan yhdestä tai kahdesta annoksesta. Aiemmin/hieman nuorempana tykkäsin kyllä ottaa pari, tai enemmänkin. Mutta nyt kun ei pitkään aikaan (2-3v) juurikaan ottanut, niin ei vaan maistu. Tai siis maistuisi kyllä, mutta en tykkää siitä nuhjuisesta olosta minkä saan.
La kuoharipullon yksin, ikää 66 v, katsoin leffaa ja kilistelin 😂, only me and i.
Vierailija kirjoitti:
Pullon Carilloa neljän illan aikana.
Ikä 50
Carilloa, Carilloa ovat helmeni minun. Ja varjot jotka seuraa, ovat sementtiä. (Claudia-yhtye 1986)
En mitään. Olin koko juhannuksen täysin selvin päin.
N50
Ei voi tietää. To-su 1l leijonaa 3l viiniä, vajaa laatikko kaljaa m45
En mitään, sillä miehen lapset olivat meillä.
Edeltävä lomaviikko oli sitten eri asia.
N52
Viinaa, vodkaa, siideriä ja valkoviiniä. Miehen kanssa yhdessä juotiin. En osaa sanoa määriä mutta ihan tarpeeksi että kännisä tuli oltua ja aamuun asti valvottua. Ja hauskaa oli 🤘👍
30v nainen olen.
Join neljä lasia valkoviiniä, kaksi olutta ja kaksi lonkeroa.