Mitä alkoholia joit juhannuksena ja ikäsi?
Kommentit (64)
Pullon Carilloa neljän illan aikana.
Ikä 50
Me vietettiin juhannusta torstaina miehen kanssa, kun pe-su olin töissä.
Join pullon verran valkkaria spritellä ja vesimelonislushia ja mansikoita. Ja 5 olutta. Alotettiin aikasin ja lopetettiin myöhään. Hiton hauskaa oli näineenkin.
N49
Ostin juuri ennen juhannusta Tapio-pullon sekä Suomi-viinapullon, muutaman vahvan siiderin sekä konjakkia. Pisaraakaan en juonut. Ei vaan tehnyt mieli. Minun ei ole pakko joudu jonkun tietyn päivän vuoksi.
Nainen, 43-vuotias
Vierailija kirjoitti:
Ostin juuri ennen juhannusta Tapio-pullon sekä Suomi-viinapullon, muutaman vahvan siiderin sekä konjakkia. Pisaraakaan en juonut. Ei vaan tehnyt mieli. Minun ei ole pakko joudu jonkun tietyn päivän vuoksi.
Nainen, 43-vuotias
Se on justiinsa noin. Kunnon alkoholisti läträä milloin itse haluaa, vaikka yksin kalsarikännejä. Siihen ei syytä tarvita.
Siideriä, valkoviiniä, punaviiniä ja skumppaa sekä yhden kossusnapsin. To-su. Vieläkin hieman hutera olo :(
Vierailija kirjoitti:
Siideriä, valkoviiniä, punaviiniä ja skumppaa sekä yhden kossusnapsin. To-su. Vieläkin hieman hutera olo :(
Ikä unohtui: 45v.
Punaviiniä ja valkoviiniä muutama pullo. En laskenut tarkemmin. N53
Puolikkaan Helsinki Long Drinkin. Niin pitkään ollut raskauden ja imetyksen takia alkoholitta, että kauan odotettu herkkukaan ei sitten maistunut hyvälle ja meni puolet miehen suihin.
N31
N40
Gin tonicia ja punaviiniä. Enimmäkseen kyllä join ihan vaan kivennäisvettä ja hanavettä.
3 kpl 0,33l siideriä ja pieni lasi valkoviiniä. Nämä pe illan aikana. Juon todella harvoin.
N30
Join yhteensä kahden illan ja päivän aikana 16 lonkeroa ja varmaan 6 breezeriä. Ikä on 38 ja krapula oli aikamoinen 🤣
0.5 pullo Koskenkorvaa, 2 x 0.5 Jaloviinaa, 30 0.3 tölkkiä keskiolutta ja pullo punaviiniä.
M 45
Yhden lonkeron saunan jälkeen. N44
6 appelsiinilonkeroa, 2 olutta ja litran kuivaa valkoviiniä n56
Karhu-olutta 4kpl (0,5l), kolme lasillista valkoviiniä ja lasillinen punaviiniä. Nämäjoin siis to-la, kun mökillä oltiin eiliseen saakka, eli ei paljoa päivää kohden. :D Hieno sää ja hyvä seura, eli miksi pilata olo alkoholilla.
N50
Neljä erilaista erikoisolutta. N28