Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun olisin lesbo.

Vierailija
27.06.2014 |

Tässä Ylen Pride -viikon ollessa päällä olen totaalisesti kyllätynyt poikaystävääni, joka ei enää tunnu miltään, missään. Voi kn olisin lesbo, niin seksi olisi parempaa, naisen pehmeä iho.. ah. Rintojen hyväily, täydellinen yhteys kumppanin väillä. Ja arki olisi parempaa, kun toinen paskoisi pönttöä täyteen, olisi siisti ja tekisi osansa arjesta. Mut ei niin ei.. ;(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 15:51"]

Soti nyt vaan, mutta en ymmärrä mitä ihmeen kanttia siihen tarvitaan. Eiköhän se ole pikkuisen liioiteltua. :D Täälläkin suurin osa meuhkaa homojen puolesta. Luulen kuulkaa, että enemmän kanttia vaatii se, että uskaltaa ääneen sanoa kannattavansa ihan perinteisiä suhteita.

[/quote]

Mitä tarkoitat "kannattamisella"? On vähän eri asia valita perinteinen suhde kuin arvostella ei-perinteistä suhdetta jollain tavalla huonommaksi.

Vierailija
22/24 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 15:49"]Minä olen lesbo, mutta valinnut elää heterosuhteessa. Kannatan perinteisiä perhe arvoja.

[/quote]

Heitä ne perhearvot romukoppaan ja elä onnellista ja hyvää elämää sekä arkea. Arki on tärkein, koska sitähän suurin osa ajasta on. Tietysti saatat jo elää onnellista elämää. :D

Ap

[/quote] Elän onnellista elämää. Rakastan miestänikin, mutten romanttisessa mielessä. Minusta kaikkia taipumuksiaan ei tarvitse harjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 15:49"]Minä olen lesbo, mutta valinnut elää heterosuhteessa. Kannatan perinteisiä perhe arvoja.

[/quote]

Heitä ne perhearvot romukoppaan ja elä onnellista ja hyvää elämää sekä arkea. Arki on tärkein, koska sitähän suurin osa ajasta on. Tietysti saatat jo elää onnellista elämää. :D

Ap

[/quote] Elän onnellista elämää. Rakastan miestänikin, mutten romanttisessa mielessä. Minusta kaikkia taipumuksiaan ei tarvitse harjoittaa.

[/quote]

Elä elämääsi tasan kuten haluat, kunhan et arvostele niitä, jotka valitsevat toisin.

Vierailija
24/24 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itse olen usein miettinyt ihan samaa. Lesboudessa on sitä jotain.

T. kyllästynyt heteronainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän