Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasagne kaupan valmisaineksista

Vierailija
27.06.2014 |

Tekeekö kukaan täällä lasagnea Knorrin tai Rainbown rasian mukaan? En viitsi tehdä eri kastikkeita ym ja rasia on kätevä. Lapsi hulluna siihen lasagneen, muut kaupan eineslasagnet ei kelpaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen helpolla haluaa tehdä, niin sinä osta dolmio. Ei kai noista jauhepusseista mitään syötävää saa aikaiseksi.

Vierailija
2/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se Knorrin lasagne on hyvää. Ihmeen kriittistä asennetta täällä, hyvän kastikkeen siitä pakkauksesta saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ainakin aina lapsuudenkodissa Knorrin lasagnea. Se oli mun lempparia joskus. 

Vierailija
4/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olen tietysti syönyt pitkän kaavan lasagne eikä se nyt maata kaatanut maultaan verrattuna noihin rasioihin. En jaksa juustokastikken tekoa, inhoan maitopohjaisia kastikkeita kun palaa pohjaan. Ap

Vierailija
5/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään monestikin. Etenkin sitä lasagnettea. Lapset tykkää enemmän niistä mitä itse tehdystä ja on nopeampaa, niin mielellään teen.

Vierailija
6/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tee. Se on niin helppo ja nopea tehdä kunnollakin. 

Vierailija
7/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teen pussista jos on kiire, mutta yleensä teen alusta asti itse. Helppo tehdä ja yleensä riittää seuraavaksikin päiväksi, toisin kuin valmispaketista tehtynä.Ja makukin on huomattavasti parempi itse tehden.

Vierailija
8/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun arkinen pikalasagne on sellainen, että jauhelihan sekaan tomaattimurskaa tai paseerattua tomaattia + mausteita = jauhelihakastike. Juustokastikkeeksi Valio Viola juustokeittoa. Tulee ihan ok suhteessa vaivattomuuteen.

Vierailija
9/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tasan tarkkaan tee, jos on joskus elämässään maistanut itsetehdyistä kastikkeista valmistettua lasagnea.

Vierailija
10/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow parempaa kuin knorr :)

Vierailija
11/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Knorrin paketista joskus, jos viikolla tekee mieli lasagnea eikä ole aikaa/intoa tehdä alusta asti. Tulee ihan hyvää, kun tuunaa vähän valkosipulilla ja juustoraasteella.

Vierailija
12/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 15:22"]

Knorrin paketista joskus, jos viikolla tekee mieli lasagnea eikä ole aikaa/intoa tehdä alusta asti. Tulee ihan hyvää, kun tuunaa vähän valkosipulilla ja juustoraasteella.

[/quote]

Meinaatko, että jos tekee lasagnea mieli, niin tuolla pussipaskalla muka saisi tyydytetttyä lasagnehimot? :D Vähän sama jos tekee mieli jamón ibérico -kinkkua, mutta koska sitä ei ole saatavilla, niin ostaa Siwasta korvikkeeksi lauantaimakkaraa.

Vierailija
13/15 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään siitä, mutten nykyisin juuri tee, koska siitä tulee niin vähän. (Siis knorr tuunattuna reilulla määrällä valkosipulia.)

Mutta minä teen mielestäni samankaltaista itse, sellaisen ruskean ja tomaattikastikkeen sekoituksen, en tee juustokastiketta, vaan lykkään lopuksi juustot ja ehkä desin maitoa sinne kastikkeeseen.

Meillä ainoa ruoka josta olen kuullut jokaisen perheenjäsenen sanovan "jes!" kun saapuvat pöytään.

Juustokastikkeesta eivät meillä tykkää.

Vierailija
14/15 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 17:29"]

Minusta se Knorrin lasagne on hyvää. Ihmeen kriittistä asennetta täällä, hyvän kastikkeen siitä pakkauksesta saa.

[/quote]

Paskaa paketista :):)

Vierailija
15/15 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sitä kaupassa myydään niin varmasti aika monikin siitä tekee.

Kovinkaan moni ei varmasti tee lasagnea alusta loppuun aivan itse (vaikka tässäkin ketjussa muutama niin bäittää). Kestää nimittäin melko pitkään jo pelkän tomaattikastikkeen tekeminen.

Joten ei kannata teidänkään hirveästi arvostella jos kastike on valmista tomaattimurskaa tms.