Lasagne kaupan valmisaineksista
Tekeekö kukaan täällä lasagnea Knorrin tai Rainbown rasian mukaan? En viitsi tehdä eri kastikkeita ym ja rasia on kätevä. Lapsi hulluna siihen lasagneen, muut kaupan eineslasagnet ei kelpaa.
Kommentit (15)
Minusta se Knorrin lasagne on hyvää. Ihmeen kriittistä asennetta täällä, hyvän kastikkeen siitä pakkauksesta saa.
Meillä oli ainakin aina lapsuudenkodissa Knorrin lasagnea. Se oli mun lempparia joskus.
Niin, olen tietysti syönyt pitkän kaavan lasagne eikä se nyt maata kaatanut maultaan verrattuna noihin rasioihin. En jaksa juustokastikken tekoa, inhoan maitopohjaisia kastikkeita kun palaa pohjaan. Ap
Me tehdään monestikin. Etenkin sitä lasagnettea. Lapset tykkää enemmän niistä mitä itse tehdystä ja on nopeampaa, niin mielellään teen.
No en tee. Se on niin helppo ja nopea tehdä kunnollakin.
Joskus teen pussista jos on kiire, mutta yleensä teen alusta asti itse. Helppo tehdä ja yleensä riittää seuraavaksikin päiväksi, toisin kuin valmispaketista tehtynä.Ja makukin on huomattavasti parempi itse tehden.
Mun arkinen pikalasagne on sellainen, että jauhelihan sekaan tomaattimurskaa tai paseerattua tomaattia + mausteita = jauhelihakastike. Juustokastikkeeksi Valio Viola juustokeittoa. Tulee ihan ok suhteessa vaivattomuuteen.
No ei tasan tarkkaan tee, jos on joskus elämässään maistanut itsetehdyistä kastikkeista valmistettua lasagnea.
Knorrin paketista joskus, jos viikolla tekee mieli lasagnea eikä ole aikaa/intoa tehdä alusta asti. Tulee ihan hyvää, kun tuunaa vähän valkosipulilla ja juustoraasteella.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 15:22"]
Knorrin paketista joskus, jos viikolla tekee mieli lasagnea eikä ole aikaa/intoa tehdä alusta asti. Tulee ihan hyvää, kun tuunaa vähän valkosipulilla ja juustoraasteella.
[/quote]
Meinaatko, että jos tekee lasagnea mieli, niin tuolla pussipaskalla muka saisi tyydytetttyä lasagnehimot? :D Vähän sama jos tekee mieli jamón ibérico -kinkkua, mutta koska sitä ei ole saatavilla, niin ostaa Siwasta korvikkeeksi lauantaimakkaraa.
Minä tykkään siitä, mutten nykyisin juuri tee, koska siitä tulee niin vähän. (Siis knorr tuunattuna reilulla määrällä valkosipulia.)
Mutta minä teen mielestäni samankaltaista itse, sellaisen ruskean ja tomaattikastikkeen sekoituksen, en tee juustokastiketta, vaan lykkään lopuksi juustot ja ehkä desin maitoa sinne kastikkeeseen.
Meillä ainoa ruoka josta olen kuullut jokaisen perheenjäsenen sanovan "jes!" kun saapuvat pöytään.
Juustokastikkeesta eivät meillä tykkää.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 17:29"]
Minusta se Knorrin lasagne on hyvää. Ihmeen kriittistä asennetta täällä, hyvän kastikkeen siitä pakkauksesta saa.
[/quote]
Paskaa paketista :):)
No jos sitä kaupassa myydään niin varmasti aika monikin siitä tekee.
Kovinkaan moni ei varmasti tee lasagnea alusta loppuun aivan itse (vaikka tässäkin ketjussa muutama niin bäittää). Kestää nimittäin melko pitkään jo pelkän tomaattikastikkeen tekeminen.
Joten ei kannata teidänkään hirveästi arvostella jos kastike on valmista tomaattimurskaa tms.
Jos sen helpolla haluaa tehdä, niin sinä osta dolmio. Ei kai noista jauhepusseista mitään syötävää saa aikaiseksi.