Sherlokit! Kadonneiden turkkien arvoitukset! Tuksu Turhamainen Jolenille!
(Keskustelu Suomi24 etusivu 27.6.2014)
Tuksu Turhamaiselle... TAASKO SAMANKALTAINEN OTSIKKO: TURKKINI ON VARASTETTU!!!
SIIS EI TUKSU - NYT RIITTÄÄÄÄÄÄ!!!! OLISIKO SINULTAKIN VIETY TURKKI??? Mutta siis siskon joku Ajatar-turkki!!! Kumpi meistä nyt on kumman peppufrendi... siis nyt viety turkki... ja minulta viety jo joskus 1970-luvulla... taisin käyttää sitä kun oli nilkka murtunut ja olin Dipolissa jossain tiistaidiskossa... kainalosauvoilla kivasti tuhosin tuota pientä mustavalkoista turkkiani, jota kuitenkin inhosin... Muistan käyttäneeni sitä viimeksi ehkä liikkuessani jonkun suomalaisen, joka yrittää... jonkun Mikon kanssa... joskus ehkä joulukuussa 1972... siis ihan ihme juttu... Mun kohdalla se on niin, että se näyttää tulleen suoraan sanoen varastetuksi... meillä pidettiin jotain inhottavia bileitä kun vanhemmat ja minä emme olleet kotona ja paikalle virtas ties mitä RÄKÄNOKKAA... siis aivan jotain hirveetä... kun yritin heittää noita porukoita ulos, niin kävivät kimppuuni ja taisin taas kerran saada turpiini...
Mutta siis mun mustavalkoinen pikkunen turkki olisi varastettu... kuka vienyt jonnekin... jotain Sirpaa, joka on sanonut mulle suorat sanat että ei halua olla kanssani missään tekemisissä kun kuulun hänen entiseen elämäänsä ja hänellä on nyt uusi elämä rouva V (virhekirjain...)... ymmärrän, että hän olisi siirtynyt varakkaimpiin piireihin... mutta miten sellaisiin... eihän meikäläiset voi siirtyä johonkin komamari-riistokapitalistipiireihin... no ei se rouva kyllä ikinä olisi millekään rahalle tai tavaralle sylkässyt... on sillä ollut käytössä joku muukin mun vaate... mä näes toisinaan olen ostanut kivoja vaatteita, vaikka ei ole löytynyt itselleni sopivaa kokoa... tämä prinsessa sitten peri niitä... tai faija kutsui sitä kait miniäksi...
Samaan sarjaan kuuluu "käsin tehdyt", varastetut - siis miten muuten voi haihtua - Costa Bodan viinilasit...
Ja kaikista eniten harmittaa todella pieni nahkakantinen osoitekirja - siis itse asiassa vastaa sitä, että nyt varastettaisiin puhelin, jossa koko oma puhelinluettelo... SIIS KOKO VERKOSTO VARASTETTAISIIN... hui hirveetä... mun verkosto oli kaiken maailman kouluneuvoksia ja pankkiporukoita... siis ties mitä... Madonnalla on vain jotain 10 puhelinta takahuoneessa, joita se hoitelee, mutta mun verkosto, jo kun mä tulin jostain kohdusta ulos (ilmaisu on varastettu eräältä herra X:ltä) oli vähintään 50 puhelinta... eli semmoinen verkosto mulla olis kait nytkin, mutta kaikki ovat kuolleet tai jos eivät ole kuolleet niin ainakin haihtuneet tältä kartalta... MUTTA SIIS siinä samassa nahkakantisessa, pienessä puhelinkirjassa oli erään suomalaisen, kovasti yrittävän Mikon... siis ei sen jonkun salatturakkaus-blogin joku Mikko perheenisän... OMAKÄTINEN NIMMARI... mikä oli kyllä täysin selkokielinen, oikein kaunolla kirjoitettu ja jonka vieläkin näen silmissäni... mutta nykyinen... mitenköhän senkin tuherruksen on tehnyt... siis harjoitteleeko ihmiset tekemään jotain omituisia nimmareita... ovatko mitä omituisimmat nimmarituherrukset jotain nykytaidetta... mitä epäselvempi nimmari, sitä anonyymimpi tyyppi... huoh... nykyaikaa... kaikki hääräileen ties mitä anonyymisti... mutta me kun oltiin sit loppujen lopuksi vain jotain RAVINTOLATUTTUJA ja minä lopulta joku AVOHOITOPOTILAS, vaikka tuo minun ravintolatuttuni on kuulemma se sairas osapuoli... mene ja tiedä... mun diagnoosi on kuitenkin, että jos sä olet sairas niin kukaan ei ole terve... tulikohan toi nyt oikein kirjoitettua... menee jo bolla sekaisin näistä kaiken maailman teksteistä ja päässäni pyörii lähinnä eräs uutisjuttu eilisestä, johon mieleeni tuli tästä emokraattisesta asevallasta nimeltä Fineland, Wonderland, että kuka on kukkona tunkiolla ja mitä se olisi sit på svenska... Niin ja kuka nyt sitten on se emo... kaikki haihtuneet kartalta... Muuminmammy ja Kipusisko... ootteks jo nähneet sen vanhan kuvan, missä on pukeutunut oikein valkoiseen hennon sisaren asuun ja injektiopiikki kädessä... siis mulla ei yhtään leikkaa miten se sopii sit johonkin Valtiovarainministeriöön... tulee vaan mieleen eräs toinen kuva, jossa lekuri uhkaa injektiopiikillä ja sotilas aseella välissä istuvaa todella pientä ihmistä... Kumman otat? Ihan sama - molemmat ovat tappoaseita... ja mä en yhtään kyllä halua ajatella jotain kommareiden aikoja ja mitä kaikkea semmoisissa yhteiskunnissa oikein on tapahtunut... mutta sitä en ihan ymmärrä, että täällä on vielä jotain punaisten jälkeläisiä, jotka kaivelevat ties mitä vanhoja asioita ja sylkevät jotain patoutunutta vihaa ties mihin henkilöihin... eikö sellaiset asiat ole jo annettu anteeksi... kolmannessa tai neljännessä sukupolvessa... ja mennään eteenpäin uusin tavoin tässä yhä globaalimmaksi muuttuvassa maailmassa... jossa on ihan erilainen meno ja meininki... vai onko se taistelutanner nyt niin kansainvälinen, että tavisten on ihan vaikea hahmottaa, what is going on really all over this planet... Huoh... joskus olen miettinyt semmoistakin, että onko täällä yhä vielä meneillään joku omituinen, hiljainen sisällissota... mutta siinä tapauksessa... ketkä tappaa ja keitä... ja millä nykypäivän motiiveilla... apuvälineeksi voisi tietysti ajatella sellaisia asioita kuin nykypäivän koululaitos... työkkäri... ilmoittaudu työkkäriin niin et varmaan ainakaan saa mitään töitä... SIIS KAIKKI LENTÄNYT AIVAN PÄÄLAELLEEN... Huh...
Mutta siis, hyvä Johanna Turhamainen Jolene... miten meidän tiet nyt taas kolahtivat... sä kirjoitit jotain että harkitsen aborttia... ja minulla on sama otsikko... joku harkitsen aborttia... kadun aborttia ja ties mitä muuta kun mä olin se, joka aloitti aborttiblogilla ja kutsuin itseäni joksikin Aborttibloggariksi... mutta en taida viitsiä enää, koska niitäkin taitaa jo olla muita... Poliisi kutsui mut asemalle joku aika sitten ja esitti jonkun tekstin ja kysyi, että oletko sä kirjoittanut tämän.... ja sit on ne paskamaiset jutut, kun mun puhelimesta lähtenyt muka jotain pommi- ja tappouhkauksia... NO EI MULLE TULIS IKINÄ MIELEENKÄÄN UHATA KETÄÄN YHTÄÄN MILLÄÄN... mutta mä en voi sille mitään, että nämä meidän kotiosoitteet jja -puhelinnumerotkin liittyvätt mm entisen Puhelinyhdistyksen Liiton ja oopperan ja monen muun paikan sianajotoimistoon... TÄMÄ MAAILMA ON NYT KÄYNYT MULLE NIIN PIENEKSI että ei viitsis käydä edes ruokakaupassa... tämä on kuin asuisi jossain suljetussa boksissa, joka on sit vielä joku prison-cage....
Mutta siis Johanna... FYI, FYI... ensin tramppasit mun polulle kirjoittamalla aborttiasioistasi samoilla tai samankaltaisilla otsikoilla... ja nyt kirjoitat jostain varastetusta turkista... Oliko sulla siellä turkin vuoressa oikein käsin tehty valtava monogrammi? Mulla oli? Kuka siis semmoisella sataviiskymppisen (siis pituus eikä mitään dollareita, jotain suuria seteleitä...)... turkilla tekee yhtään mitään muuta kun luulee joskus saavansa dollareita... (Eilen en löytänyt yhtä Edgar Degasin pikku ballerina-teosta... minneköhän sekin on haihtunut... vai miksi en löydä...)... Mun turkki on kyllä jostain Egyptistä... ja sun vaan jostain Ajattaresta... kyllä mä ymmärrän... mäkin olen tainnut ostaa Ajattaresta jonkun aletakin parilla kympillä... ihan hyvä paikka ja sopii meille ajattomille...
ÄLÄ HYVÄ TUKSU NYT ENÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA KIRJOITTELE ENEMPÄÄ SAMANKALTAISILLA OTSIKOILLA KUIN MINULLA.... SILLÄ RISKI ON KOHTA, ETTÄ JOUDUT KANSSANI KAHVILLE JONNEKIN KAUPPATORIN KOJUUN TAI SUOMENLINNAN KAHVILAAN...
Terkkuja
paintersgallery.blogspot.com
guitarandbanjoplayer.blogspot.com
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12322099
P.S. Ei kait Ajatar myy jotain aitoja turkkeja - vai taitaapa myydäkin....
Olisko täällä jotain sherlokkeja, jotka pystyisivät selvittämään tämän ajattoman turkin katoamisarvoituksen? Jospa Tuksu tietää... mulla kun on joskus ollut jotain sukulaisiakin siellä Jollaksessa... Huoh...
27.6.2014
Kommentit (3)
Mikäs pöpi AP mahtaa olla? Ihme tajunnanvirtaa...
Eiks nää keskustelut vois pysyä siellä minne kuuluvatkin. Siis suoli24:lle.