Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen laihtunut maanantaista jo 2kg

Vierailija
27.06.2014 |

Jesssss niin tyytyväinen. Enää 5kg tavoitepainoon ja minä luulin, että joudun heittämään kaikki vanhat vaatteet pois.

En ole suuremmin kärsinyt nälkää edes. Itsekuria vain tarvittiin ja nyt kun tulee tuloksia niin into vaan kasvaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, olet tavoitteessasi jo 5.7. lauantaina,  sulla on homma hanskassa ja tulos pysyvää :)

Vierailija
2/16 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen parisen kiloa, mutta johtuu masennuslääkkeiden alottamisesta ja helvetillisesta huonosta olosta. :( No, tavoitepainoon mullakaan enää pari kiloa, kiitos tän "kuurin".

Aika rivakalta kuulostaa sulla toi tahti, mutta itsepä tiedät. Toivottavasti pysyykin sitten se tavoitepaino kun sen saavutat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, mä en pudota tuon vertaa vaikka olisin kokonaan syömättä 5 päivää.

Vierailija
4/16 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeij! Toukokuun alusta lähtenyt tähän mennessä 6,5kg. Ei voi olla pelkkiä nesteitä.

Vierailija
5/16 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteet.com

Vierailija
6/16 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellakin nesteethän mulla varmasti nyt onkin lähteny, kun laihdutus vasta alussa. En siis ollut ylipainoinen alunalkenkaan, mutta paino jäänyt junnaamaan 60kg tietämille kahden melkein perättäisen raskauden jäljiltä. Olen 159cm pitkä ja itselle olisi ihannepaino 52kg.

Aika terveellisesti muutenkin syön, mutta nyt olen pienentänyt annoksia ja ottanut terveellisemmän välipalan käyttöön. Iltanapostelut jätin pois.

Olen silti yllättynyt tuosta painonlaskusta, kun koskaan aiemmin ei ole noin hyvin lähtenyt laskemaan. Nyt on ollut apuna kalorilaskuri, joka kai sitten pitänyt minut paremmin ruodussa.

Tottakai toivon, että tämä jää pysyväksi. Varmaan ihan hyvät mahikset onkin, kun en lopulta mitään hirveän suuria muutoksia ole ede tehnyt. Niin ja ikää minulla 30 vuotta ja 3 lasta kaikenkaikkiaan. AP

Vierailija
7/16 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä joka toukokuun alusta tähän mennessä laihtunut 6,5 kg niin miten oot laihduttanut?

Vierailija
8/16 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli "pika startti" laihdutukseen viime viikolla. Joku oksennustauti ja oksensin ja ripuloin kaiken mahdollisen pois elimistöstäni. No, aloitin taudin jälkeen syömään kuin olisin paastonnut eli paljon nestettä, pehmeää ruokaa,keittoja jne. Kappas vain viikossa on lähtenyt 3kiloa! Siis toki ymmärrän että koko suolisto tyhjeni mutta silti :)

Vierailija
9/16 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden juonnissa on taikaa.

Heti aamulla tyhjään vatsaan 3dl.

Ja tasaisesti pitkin päivää min.2L

Vierailija
10/16 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden juonnissa on taikaa.

Heti aamulla tyhjään vatsaan 3dl.

Ja tasaisesti pitkin päivää min.2L

Vierailija
11/16 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 09:27"]

Sä joka toukokuun alusta tähän mennessä laihtunut 6,5 kg niin miten oot laihduttanut?

[/quote]

Kirjauduin Ruotsin Painonvartijoihin (toimii myös iPhonella). Suurin ongelmani on näköjään ollut annoskoot (ja osittain piilokalorit). Esimerkiksi 1 dl vehnäjauhoja sisältää jo 1/5 sallitusta "pistemäärästä" (eli päivän kaloritarpeesta). Ruoka-aineet ja -valmisteet ovat lähes samat kuin Suomessa. Liikunnasta saa lisäpisteitä käyttöön ja joka viikoksi on lisäksi varattu iso potti ylimääräisiä pisteitä.

Herkkuja voi syödä huoletta, kunhan pisteet eivät ylity. Olin toukokuussa kaksissa häissä ja lämpiminä viikkoina söin jätskiä joka päivä. Ei haitannut painonpudotusta.

Vierailija
12/16 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut kaksi viikkoa vähemmällä energialla ja paino tippunut 3 kg.

Jätin pois makeiset, kahvileivät, vaalean leivän.

Kaksi kertaa syönyt perunoita ja kerran pastaa tänä aikana. Ruoka on runsaasti kasviksia, kanaa, kalaa, lihaa, kananmunia, rahkatuotteita, tummaa leipää mielellään kokojyvää.

Koko perhe on samalla ruokavaliolla, ainoastaan minä olen ylipainoinen.

Vierailija
13/16 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku voi olla varma tuloksen pysyvyydestä? eiks nimenomaan noin nopean pudotuksen takaisintulo ole väistämätöntäkin ehkä?

vai onko ap:llä joku poppakonsti?

Vierailija
14/16 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 08:56"]Minäkin olen parisen kiloa, mutta johtuu masennuslääkkeiden alottamisesta ja helvetillisesta huonosta olosta. :( No, tavoitepainoon mullakaan enää pari kiloa, kiitos tän "kuurin".

Aika rivakalta kuulostaa sulla toi tahti, mutta itsepä tiedät. Toivottavasti pysyykin sitten se tavoitepaino kun sen saavutat.

[/quote]

Mitkä masennuslääkkeet lihottaa? Mun ne laitto nukkuun enemmän -> kroppa pääs lepää -> parempi fiilis -> ruokahalu tuli takas. Mut ei ne lihottanu sentään, minä itse oisin voinut syödä. Makeanhimoa oli ekat pari kk, mut ei sekään mun kurkkuun mitään tunkenu.

Vierailija
15/16 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:29"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 08:56"]Minäkin olen parisen kiloa, mutta johtuu masennuslääkkeiden alottamisesta ja helvetillisesta huonosta olosta. :( No, tavoitepainoon mullakaan enää pari kiloa, kiitos tän "kuurin".

[/quote]

Mitkä masennuslääkkeet lihottaa? Mun ne laitto nukkuun enemmän -> kroppa pääs lepää -> parempi fiilis -> ruokahalu tuli takas. Mut ei ne lihottanu sentään, minä itse oisin voinut syödä. Makeanhimoa oli ekat pari kk, mut ei sekään mun kurkkuun mitään tunkenu.

[/quote]

Mistä sä repäiset tuon lihottamisen???

Vierailija
16/16 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan ei mitään poppakonsteja. Olen vaan laskenut kaloreita ja jättänyt turhia välipaloja ja iltanaposteluja pois. Pienentänyt annoksia. Liikuntaa en ole ehtinyt harrastaa sen kummemmin, kun on haasteita selvitä arjesta muutenkin kahden pienen kanssa