Kysymys miehille: mitä haluaisitte hääpäivälahjaksi?
Kommentit (31)
En mitään mitä voisin ostaa itsekin. Jonkinlaiset seksuaalliset palvelut ovat parhaita.
En mitään. Enkä oo koskaan saanut mitään hääpäivälahjaksi.
Vaimoa olen aina muistanut hääpäivänämme.
Olisiko omatekoinen taide ihan typerä ajatus? Olen aika itsekriittinen, etten oikein tiedä uskallanko mitään räpellyksiäni lahjaksi laittaa, mutta.. ap
Noo jos saisin valita, niin sellasen älykellon tai muun vastaavan.
Mutta en saa valita, koska puolisko ei ole koskaan ostanut mitään hääpäivälahjoja.
Ihan naisena vastaan: jos miehesi pitää taiteestasi, silloin kyllä. Muuten ehkä ei?
Tai jotain siihen liittyen monesko hääpäivä, mitä niitä nyt on pumpuli paperi...
Tuollainen asia kysytään siltä omalta mieheltä. Muuten menee kyllä hankinta pommiin.
Itse ajattelen niin ettei niillä lahjoilla ole niin merkitystä. Sinä päivänä kuuluu tehdä jotain yhdessä, syödä yhdessä tms.
Kun mä kysyin mieheltäni, että mitä toivoisi hääpäivälahjaksi, niin vastaus oli, että mitään ei tarvi, hän sai lahjansa sinä päivänä kun naimisiin mentiin. Paketoi itsesi kauniisti, ehkä siinä on lahjaa riittämiin 🤭
Vierailija kirjoitti:
Ihan naisena vastaan: jos miehesi pitää taiteestasi, silloin kyllä. Muuten ehkä ei?
Tai jotain siihen liittyen monesko hääpäivä, mitä niitä nyt on pumpuli paperi...
En tiedä, ehkä jätän sittenkin taiteilut väliin ja keksin jotain muuta
20. posliinihäät / pronssihäät
Antaisin jotain mikä liittyy siihen hääpäivään. Esimerkiksi paperihääpäivänä jotain paperista, hopeahääpäivänä hopeista. Jos kyseisen hääpäivän kohdalla ei ole mitään erityistä teemaa, niin sitten mikä tahansa muistaminen on kiva. Ehkä syömään hyvin, hotelliin yöksi?
Kyllä se menee toisinpäin. Mitä NAINEN saa hääpäivälahjaksi.