Kysymys miehille: mitä haluaisitte hääpäivälahjaksi?
Kovin kalliit toiveet eivät toteuttamiskelpoisia
Kommentit (31)
Ray Ban aurinkolasit. Hyvä tuote, mutta miehen näkökulmasta itse ei raaski ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan naisena vastaan: jos miehesi pitää taiteestasi, silloin kyllä. Muuten ehkä ei?
Tai jotain siihen liittyen monesko hääpäivä, mitä niitä nyt on pumpuli paperi...
En tiedä, ehkä jätän sittenkin taiteilut väliin ja keksin jotain muuta
20. posliinihäät / pronssihäät
itse itsellesi siinä vastasit jo (posliini)
Vierailija kirjoitti:
Antaisin jotain mikä liittyy siihen hääpäivään. Esimerkiksi paperihääpäivänä jotain paperista, hopeahääpäivänä hopeista. Jos kyseisen hääpäivän kohdalla ei ole mitään erityistä teemaa, niin sitten mikä tahansa muistaminen on kiva. Ehkä syömään hyvin, hotelliin yöksi?
Tämä vastaaja ei ollut 100% varmuudella mies :D
Meillä on tapana varata hääpäiväksi aina joku hotellimatka tai mökki (pitkäksi) viikonlopuksi. 3-5 vuoden välein tehdän viikon matka häämatkakohteeseemme Italiaan.
Anteeksi, vastaan vaikka olen nainen.
Mieheni on kovin mielissään, kun varaan meille matkan (ja maksan sen). Se on tietysti kallista, jota et halunnut, mutta se on minun mieheni toive ja tekee hänet iloiseksi. Se on tosin samalla myös synttäri-ja joululahja.
Ja koska miehet eivät mene muottiin, parasta vaan, että kysyt mieheltä itseltään.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen asia kysytään siltä omalta mieheltä. Muuten menee kyllä hankinta pommiin.
Itse ajattelen niin ettei niillä lahjoilla ole niin merkitystä. Sinä päivänä kuuluu tehdä jotain yhdessä, syödä yhdessä tms.
Me annetaan miehen kanssa myös aina "aikaa". Eli ravintolaillallista, kylpylässä käyntiä, jotain muuta yhteistä tekemistä, esim. me harrastetaan yhdessä pakohuoneita. Ihania muistoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan naisena vastaan: jos miehesi pitää taiteestasi, silloin kyllä. Muuten ehkä ei?
Tai jotain siihen liittyen monesko hääpäivä, mitä niitä nyt on pumpuli paperi...
En tiedä, ehkä jätän sittenkin taiteilut väliin ja keksin jotain muuta
20. posliinihäät / pronssihäät
itse itsellesi siinä vastasit jo (posliini)
Tarkoitat että uusi kahvimuki?
Suikkari ei maksa mitään, jos itse tekee.
Lahjoitin omatekoista taidetta. Oli vähän hämmentynyt ja yllättynytkin, kun ei ihan kaikkia harrastuksiani tiedä. ap
Käsityötaide harrastuksena. tämäntyyliset tekaisin, mutta omalla designilla ja lahjansaajan mitoilla https://www.voice.fi/hullu-maailma/a-104312
-tarkentaa ap
Vieläkö korttikoteloita on olemassa?