Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kantoliina vs. Kantoreppu

Vierailija
27.06.2014 |

Ja onko joku ero vielä rintarepulla? Huomenna menossa ostamaan meijän sylivauvalle ♡ kertokaa kokemuksia, näiden eroja, hyviä ja huonoja puolia joooko? Itsellä ei aijempaa kokemusta

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantoreppu helpompi, sopii isommallekin lapselle, isänkin helppo käyttää.

Liinassa lapsi on jotenkin "lähempänä", jalat tiiviimmin kantajan ympärillä (riippuen sidontatavasta). Jotkut sidonnat vaatii opettelua, osa tosiaan aika vaativia solmuja. Halvimmat kantoliinat venyy käytössä ja pesussa.

Molemma olleet meillä käytössä kahdella lapsella. Isä tykkäsi reppuilla, itse olin kantoliinaihminen.

Vierailija
2/6 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soveltuuko reppu jo kuukauden ikäiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
4/6 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantoliinasta tykkään itse enemmän, parempi selälle kuin kaikki kantoreput joita olen käyttänyt. Tosin ei ole omakohtaista kokemusta siitä manducasta jota monet kehuu.

Käsittääkseni kantoreppua ei saa käyttää yhtä aikaisin, jalathan laitetaan kantoliinassakin aluksi sykkyrään kun lonkat ei ole auenneet. Ja kuukauden ikäinen on meillä ollut jo liinassa, reppuun en ehkä laittaisi vaikka en kyllä tiedä miten se lapsi asettuu esim tuohon manducaan.

Vierailija
5/6 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manducassa on erillinen vauvatuki mukana, minkä ansiosta voi jo niin pienen vauvan siihen laittaa ettei oo lonkatkaan vielä auennut. Eli just semmoselle sykkyrälle.

Vierailija
6/6 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi