Mitä teidän tulevat 7-luokkalaiset pojat tekevät nyt kesällä?
Ovatko kavereittensa kanssa? Meillä elää vaan tietokoneensa kanssa kotona eikä tapaa ketään. Ei kuulemma kaipaa ketään ja kaipa se pitää yhteyttä chattailemalla.
Kommentit (30)
Skeittaa kylillä sievä es-tölkki tärisevässä kädessään.
Pelaa jalkapalloa, pelaa jalkapallopeliä Pleikalla, katsoo jalkapallon mm-kisoja.
Tietsikallahan tuo enimäkseen on. Välillä käy parhaan kaverinsa kanssa ulkona, mutta ei ne pitkään sielä viihdy. Koiran olen pakottanut ulkoiluttamaan päivittäin, että saisi edes vähän liikuntaa.
Lusmuilevat ylilaudalla, josta käsin välillä masinoivat mauttomia hyökkäyksiä av:lle. Pelaavat massiivisia nettipelejä.
Pelaa koneella, näprää kännykkää, puhuu Skypessä, pelaa pleikkaria, katsoo telkkaria. Siinä hänen kesälomansa tiivistetysti. Ulkona hengailu ei kuulemma kiinnosta koska "paska kesä ja paskat säät". Perheen yhteinen tekeminenkään ei kiinnosta koska "jolo". Samalla linjalla mennään 9.-luokkalaisen esikoisen kanssa...
Runkkaa ja panee naisii t: kasiluokkalainen
Pelaa yhdessä minun kanssa, meidän yhteinen harrastus ja kuulemma ihan mielellään pelaa kanssani esim battlefield 3:sta ja dotaa. Kiva :)
Ihan oikeest panen naisii oon pannu jo 10
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 00:27"]Pelaa jalkapalloa, pelaa jalkapallopeliä Pleikalla, katsoo jalkapallon mm-kisoja.
[/quote] Sama.
Ruotsinkielenkurssilla. Oli leirillä Hangossa. Lähtee Lontooseen kaverin kanssa ja menevät siellä kaverin ystäväperheeseen. Minun kanssa mennään ennen koulua vielä viikoksi Sisiliaan.
Meillä on isovanhempien luona aina silloin tällöin hommissa, oikeissa töissä. Maalaaa, sahaa, kantaa jne... Saa siitä vähän palkkaa ja leikkaa yhden naapurin ruohon, saa siitäkin palkkaa. Muuten käy ongella, rakentelee, pyöräilee, näkee kavereita ja soittelee. Mielestäni oikein hyvä meininki.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 00:19"]
Ovatko kavereittensa kanssa? Meillä elää vaan tietokoneensa kanssa kotona eikä tapaa ketään. Ei kuulemma kaipaa ketään ja kaipa se pitää yhteyttä chattailemalla.
[/quote]
Piti oikein silmiä hieraista, että minäkö se tämän kirjoitin...
Sama homma meilläkin. Välillä käy ulkona kun patistetaan, mutta siellä on niin kylmä ettei kauaa viihdy :p
Kesätöissä enonsa luona. Maalaavat yhtä kesämökkiä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 00:20"]Ton ikäisen pitäis olla jo kesätöissä edes viikon tai pari.
[/quote]
Ei taida vielä päästä kesätöihin, ellei ole suhteita esim. sukulaisten kautta...
Nukkuu pitkään, valvoo myöhään. Katsoo telkkaria, pelaa pleikka- tai nettipelejä, on somessa. Hengailee välillä kavereidenkin kanssa, kaverilla yökylässä toisinaan. Lusmuaa ison siskon kanssa kotona, tekee mun työpäivän aikana jonkin pienen kotityön jos uhkailen ja kiristän... auttaa myös isää rakennuksella aina kun siellä on pojalle sopivaa hommaa, maksetaan vähän palkkaa siitä. Uimassa kävi paljon silloin kun oli vielä lämmintä. Ei se oikein muuta tee. Niin ja tietysti syö jääkaapin tyhjäksi ja käy kaupassa ostamassa namia.
Ton ikäisen pitäis olla jo kesätöissä edes viikon tai pari.