Ajatteleeko naiset koskaan komeasta miehestä, että "tuo on varmaan varattu, en minä tuota kehtaa lähestyä" tai jotain vastaavaa?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Keskivertoa älykkäämpänä olen huomannut, että tyhmemmät ihmiset tulkitsevat kaiken kanssakäymisen kiinnostaa-ei kiinnosta -akselilla. Todella rasittavaa ja lapsellista. Jää moni hyvä ihminen kohtaamatta ja keskustelu käymättä. Mietitään mesolangat solmussa muiden hampaita, silmien välejä, leukojen kokoja ym. Että uskaltaako jutella vai ei. Vastaavasti jos yrittää hoitaa jonkin asian tai keskustella, tämä kontaktinotto tulkitaan kiinnostuksena.
Minua ei kiinnosta minkäänlainen kanssakäyminen vapaa-ajallani. Töissä asialliset asiat hoidan ja sillä hyvä. Ei kiinnosta tustumiset ja keskustelut , joten ei harmita että ne jää väliin. Kaikki ihmiset eivät nauti tyhjänpäiväisestä lätinästä .
Joo. Mä jotenkin aina onnistun hikoilemaan ku joku on tarpeeksi ihana, ja usein alan myös hihittelemään hermostuneena. Lähesty siinä sitten ihanaa miestä hikisenä ja hihittelemällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti, koska eivät lähesty.
T. Komea mies, sinkku
Sinun kannattaa itse lähestyä naisia. Moni nainen on edelleen sen verran vanhanaikainen, että odottaa miehen tekevän ensimmäisen siirron.
Kunhan se ensimmäinen siirto ei tule epäsopivassa paikassa eli esim. Harrastuksissa, baarissa, kadulla, töissä jne
Miksi ei saisi tulla? Vai kuvitteletko naisia niin tyhmiksi, etteivät osaa sanoa, jos ei kiinnosta?
En. Ajattelen ehkä että komea on, mutta en sen enempää mieti parisuhdestatustansa.
Harvoin muuten edes on tullut vastaan ketään, kenen komeus olisi erityisesti jäänyt mieleen.
Miksi se olisi varattu, jos on komea? Ajattelen, että monet komeat on playereita tai ainakin käyneet läpi vaiheen jossa on ollut paljon seksipartnereita. Sen takia olen varuillani. Lisäksi jos komea mies on kiinnostunut minusta niin hieman mietin, että miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Komea mies, sinkku
Sinun kannattaa itse lähestyä naisia. Moni nainen on edelleen sen verran vanhanaikainen, että odottaa miehen tekevän ensimmäisen siirron.
En voi, koska kuten ketjustakin käy ilmi, nainen luulee, että on vain seksin perässä tai, että kyseessä on joku vitsi tai sitten menee ihan lukkoon.
T. Komea mies, ikisinkku
Vierailija kirjoitti:
Keskivertoa älykkäämpänä olen huomannut, että tyhmemmät ihmiset tulkitsevat kaiken kanssakäymisen kiinnostaa-ei kiinnosta -akselilla. Todella rasittavaa ja lapsellista. Jää moni hyvä ihminen kohtaamatta ja keskustelu käymättä. Mietitään mesolangat solmussa muiden hampaita, silmien välejä, leukojen kokoja ym. Että uskaltaako jutella vai ei. Vastaavasti jos yrittää hoitaa jonkin asian tai keskustella, tämä kontaktinotto tulkitaan kiinnostuksena.
En voi sanoa olevani mitenkään keskivertoa älykkäämpi, mutta olen todellakin huomannut saman kuin sinä. On raivostuttavaa, kun jokainen kiva keskustelunpätkä mielletään sellaiseksi, että olen kiinnostunut.
Keskustelen ihmisten kanssa mielelläni, sukupuolesta riippumatta, mutta ahdistaa kun hyvin nopeasti alkaa se lääppiminen ja läähätys. Vaikka sanon, etten halua tutustua kehenkään muuta kuin kaverina ja sänkyynkään ei pääse.
Miten voisi tehdä selväksi asian vielä selvemmin? Vai pitääkö vain yksinkertaisesti olla tyly ja jättää hyvät keskustelut ja seurusteluhetket väliin.
Vierailija kirjoitti:
En lähesty tuntemattomia, joten ei haittaa.
Mutta olethan joskus koulussa tai työssä lähestynyt tuntematonta ihmistä, josta on tullut myöhemmin ystäväsi?
Miksi se olisi eri juttu kadulla olevan tuntemattoman vuoksi? Ihan yhtä todennäköisesti se työpaikan ihminen on kiva/ei kiva ihminen kuin kadulla kävelevä ihminen.
Jokainen ystäväsi on alun alkaen ollut tuntematon sinulle kunnes olette tutustuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Komea mies, sinkku
Kunhan se ensimmäinen siirto ei tule epäsopivassa paikassa eli esim. Harrastuksissa, baarissa, kadulla, töissä jne
Miksi ei saisi tulla? Vai kuvitteletko naisia niin tyhmiksi, etteivät osaa sanoa, jos ei kiinnosta?
Minä luulen, että tuo oli sarkasmia? 😁
ohis
Vierailija kirjoitti:
En kiinnostu miehistä ulkonäön perusteella, joten ei ole minulle ongelma.
Eikä pituudella ole väliä, silti kaikki 4 exää ovat olleet vähintään 185cm.
No ne joista ajattelen tuolleen, eivät edes ole mitään erityisen komeita, vaan ihan tavallisia. Helsingissä nyt vaan on tavallista, että kaikki ihmisten ilmoilla olevat normaalit miehet ovat kuitenkin varattuja.
Mutta on niitä kai eri tavallakin ajattelevia naisia, sillä olin aiemmin parisuhteessa komean nuoren upseerin kanssa ja naiset lähestyivät häntä tauotta, kaivoivat hänen puhelinnumeronsa tietoonsa ja laittoivat viestiä.