Ajatteleeko naiset koskaan komeasta miehestä, että "tuo on varmaan varattu, en minä tuota kehtaa lähestyä" tai jotain vastaavaa?
Kommentit (52)
En kiinnostu miehistä ulkonäön perusteella, joten ei ole minulle ongelma.
Vaikka olisi kuinka sinkku, niin en kehtaa lähestyä ketään, koska olen itse niin vastenmielinen. On tullut selväksi niinä kertoina, kun olen tehnyt aloitteen.
Totta kai ajattelee. Vaikka eihän ulkonäöstä pysty kertomaan parisuhdestatuksesta välttämättä mitään.
Minulle ei tulisi mieleenkään lähestyä jotain tuntematonta miestä, olipa hän sitten kuinka hyvännäköinen tahansa.
Kyllä kerran, Savonlinnan torilla. Sitten paikalle lehahti miehen vaimo ja totesin, että olen oikeassa.
Enpä juuri mieti kenenkään varattu/vapaa statusta, oli sitten kuka tahansa. Miksi se kiinnostaisi? Ei mua kiinnosta myöskään mitä joku komea mies (tai kukaan muukaan) on syönyt aamupalaksi, minkä väriset sukat hänellä on, tai mitä hän on viimeksi katsonut telkkarista.
En lähesty tuntemattomia, joten ei haittaa.
Kyllä. Kaikki tapaamani komeat miehet ovat olleet varattuja.
Otan ihmiset ihmisinä. En määrittele ketään ulkonäön perusteella vaan kohtelen kaikkia ihmisiä samalla tavoin.
Ilmeisesti, koska eivät lähesty.
T. Komea mies, sinkku
Eipä ole tullut mieleen.
Kai mä nyt lähestyn sellaista joka vaikuttaa mun mielestä kivalta.
Siis silloin kun olin poikamiestyttö mistä
on kyllä aikaa.
Hyödyllisiä harjoituksia: 1) silmäpeli.
Muut jatkakoot.
Kyllä valitettavasti. Olen ihastunutkin yhteen komeaan mieheen, mutta en uskalla tehdä aloitetta koska arvelen että hänen on pakko olla varattu. Ja jos ei ole varattu, niin ainakaan mä en ole tarpeeksi hyvä hänelle.
Kiinnitän hyvin vähän huomiota miehiin miehinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kiinnostu miehistä ulkonäön perusteella, joten ei ole minulle ongelma.
Älä jauha paskaa. Uskon että ulkonäkö ei ole ehkä sinulle ykköskriteeri, mutta et sä 148cm miehestä joka on tulipalossa palanut 80-prosenttisesti kiinnostuisi todellisuudessa, vaikka nyt yritätkin tämän tekstin nähdessäsi manipuloida itsesi niin uskomaan.
Nyt meni vähän överiksi 🙄
En. Voin jutella miehille, mutta en ole iskemässä ketään. Tästä syystä miehen parisuhdestatuksella ei ole mitään väiä. Olen sinkku.
Aika usein, jos nyt satun edes kiinnittämään huomiota. En katsele miehiä sillä silmällä, enkä yleensä mieti vieraitten ihmisten asioita. Joistain todella hyvännäköisistä olen joskus ajatellut, että on varmaan homo.
En oleta kenenkään parisuhdestatusta. Vaikka tietäisinkin jonkun olevan vapaa, näytti miltä tahansa, niin en kehtaisi lähestyä.
Toki.