Ajatteleeko naiset koskaan komeasta miehestä, että "tuo on varmaan varattu, en minä tuota kehtaa lähestyä" tai jotain vastaavaa?
Kommentit (52)
Ei naiset ikinä lähesty oli mies minkänäköinen tahansa.
Mä olen niin ujo, että en ikinä milloinkaan voisi kuvitella lähestyväni komeaa miestä kysyäkseni oletko varattu. Ja sitten, kun miettii, mikä vaiva siitä komistuksesta olisi, pitäisi koko ajan taistella ettei muut vie ja epäillä, että tuleeko tuokin tuossa nyt kysymään siltä, oletko varattu, ja joutuu pitää itsestään huolta, että olisi kauhean haluttava koko ajan niin joo, ei en lähestyisi missään tapauksessa. Jestas.
Kyllä mä olen aina olettanut, että komeat miehet ovat varattuja. Ja jos joku ei olisikaan, niin ajattelisin, että turha yrittää, kun en mä sille kelpaa kuitenkaan.
Ihan samalla lailla kuin varmaan miehet ajattelevat erittäin kauniista naisista.
Minä olen muuten huomannut, että lihavana naisena kaikki aina yllättyy kun kerrot seurustelevasi! Sitä ylipainoa ei tarvitse olla edes paria kiloa enempää kun kaikki aina ajattelee, että miten kukaan kelpuuttaa ei-laihaa naista. Itselle iskee vaan valtava vitutus niistä ärsyttävistä idioottimaisista reaktioista ”ai oikeesti seurustelet vai😳😧😦😯????” Ja nämä reaktiot vieläpä tulee aina laihoilta tai hoikilta sinkkunaisilta.
Varmasti jotkut naiset lähestyvät itsevarmasti niitä komeita miehiäkin, mutta siinä on jo tietynlainen seula tapahtunut. Samoin kuin jotkut miehet lähestyvät kauneimpia naisia itsevarmasti. Jos niistä vain valitsee, niin on ehkä isompi riski saada pelimies/pelinainen, kuin jos tutustuisi hiljaisempaan, ujompaan vastapuolen edustajaan.
Yksi tuttu erittäin komea mies on seurustellut aina vain sellaisten naisten kanssa, jotka ovat tulleet iskemään häntä, ja jokainen niistä naisista on pettänyt häntä. Kuitenkaan enemmistö naisista ei petä, eli hänen tapansa päätyä parisuhteeseen tuottaa tuon lopputuloksen. Ja varmaan sama toisinpäin, että ne rutiinisti naisia iskevät pelimiehet varmaan pettävät vaimojaan, vaikka he olisivat kuinka kauniita ja seksikkäitä naisia. Ihan vaan, kun ovat sen luonteisia olleet alunperinkin.
Olen puhelias ja helposti ihmisiin tutustuva ihminen, joten en erityisesti mieti miltä joku näyttää ja onko varattu. Komea tai ruma, mutta pääasia että osaa keskustella ja käyttäytyy ystävällisesti. Minusta ihmisiin pitäisi jaksaa suhtautua avoimesti ja kohteliaasti kuin nyhertää pohtimassa voiko tietyn näköinen ihminen olla varattu vaiko ei
Minua on nuorempana yrittänyt iskeä tosi komea mies. Vietettiin ilta yhdessä jutellen ja imutellen. Tyyppi oli tosi hauska ja pelkät suudelmat vei jalat alta. En kuitenkaan lähtenythänen mukaansa, koska ajattelin ettei noin komea mies halua minusta muuta kuin panoa. Nyt, melkein 20 vuotta myöhemmin, ajattelen että olisi pitänyt lähteä miehen mukaan. Mitä sitten jos homma olisi jäänyt yhteen yöhön? Olisin ainakin saanut seksiä todella komealta mieheltä, jota voisin näin keski-ikäisenä kurppana muistella.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti, koska eivät lähesty.
T. Komea mies, sinkku
Sinun kannattaa itse lähestyä naisia. Moni nainen on edelleen sen verran vanhanaikainen, että odottaa miehen tekevän ensimmäisen siirron.
Ei vaan naiset ajattelevat, että mies tulee kyllä kotoa hakemaan, jos on kiinnostunut. Sitten naisista tulee katkeria feministejä, kun se rikas prinssi ei tullutkaan kotoa hakemaan
Jotkut varmasti ajattelee. Itselläni ei ole tapana miettiä ihmisten parisuhdestatusta, jos heille haluan jutella.
Jep. Ja tinderissä en edes laita niitä oikealle koska tiedän kyllä jos joku on liian hyvännäköinen minulle.
Muistan nuorena, kun kävin treffeillä ihan järjettömän komean miehen kanssa. Jätin hänet siksi, kun koin, että hän oli liian komea, enkä olisi riittävän hyvä hänelle. Joskus tullut mieleen näin jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut varmasti ajattelee. Itselläni ei ole tapana miettiä ihmisten parisuhdestatusta, jos heille haluan jutella.
Ymmärsin kylläkin aloituksen tarkoittavan iskumielessä juttelua, jos etsii parisuhdetta, eikä platonista muuten vain juttelua.
Vieraat äijät eivät kiinnosta. Olivatpa minkä näköisiä tahansa.
Niin tai vaihtoehtoisesti myös niin, että komea mies lähestyy sinua ja sitten menet siitä ihan paniikkin sen komeuden takia ja ehkä myös torjut sen takia.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin kylläkin aloituksen tarkoittavan iskumielessä juttelua, jos etsii parisuhdetta, eikä platonista muuten vain juttelua.
Siltikään en mieti ihmisen parisuhdestatusta, jos hänen kanssaan haluan jutella. Kyllä se selviää siinä jutellessa, jos on tarpeen tietää. Kokisin lähinnä hölmöksi jättää lähestymättä ihmistä vain siksi, että minä kuvittelen hänen seurustelevan. Siksi en kuvittele ihmisistä mitään, vaan otan asioista selvää, jos kiinnostaa.
Keskivertoa älykkäämpänä olen huomannut, että tyhmemmät ihmiset tulkitsevat kaiken kanssakäymisen kiinnostaa-ei kiinnosta -akselilla. Todella rasittavaa ja lapsellista. Jää moni hyvä ihminen kohtaamatta ja keskustelu käymättä. Mietitään mesolangat solmussa muiden hampaita, silmien välejä, leukojen kokoja ym. Että uskaltaako jutella vai ei. Vastaavasti jos yrittää hoitaa jonkin asian tai keskustella, tämä kontaktinotto tulkitaan kiinnostuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti, koska eivät lähesty.
T. Komea mies, sinkku
Sinun kannattaa itse lähestyä naisia. Moni nainen on edelleen sen verran vanhanaikainen, että odottaa miehen tekevän ensimmäisen siirron.
Kunhan se ensimmäinen siirto ei tule epäsopivassa paikassa eli esim. Harrastuksissa, baarissa, kadulla, töissä jne
Vierailija kirjoitti:
Minua on nuorempana yrittänyt iskeä tosi komea mies. Vietettiin ilta yhdessä jutellen ja imutellen. Tyyppi oli tosi hauska ja pelkät suudelmat vei jalat alta. En kuitenkaan lähtenythänen mukaansa, koska ajattelin ettei noin komea mies halua minusta muuta kuin panoa. Nyt, melkein 20 vuotta myöhemmin, ajattelen että olisi pitänyt lähteä miehen mukaan. Mitä sitten jos homma olisi jäänyt yhteen yöhön? Olisin ainakin saanut seksiä todella komealta mieheltä, jota voisin näin keski-ikäisenä kurppana muistella.
Just näin. Minä lähdin komean ja mukavan matkaan ja ajattelin että pidetään nyt kunnolla hauskaa. 35 vuotta ollaan nyt oltu naimisissa ja minusta mies näyttää vieläkin ikäisekseen oikein kuumalta. Lapsetkin on oikein komeita .
Aina. Siksi en lähesty ketään.