Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kyllä ukon kamat lentää jätesäkissä parvekkeelle!!!!!

Vierailija
23.08.2006 |

Olen tässä nyt yli 3kk sanonut miehelle että jos viittis siivota vähän kamojaan. Ei näköjään mene tajuntaan, joten nyt ostin jätesäkkejä ja ukon tavarat lentää parvekkeelle kun en jaksa niitä alakertaan varastoon kantaa.

Olen niin kyllästynyt kun ukon vaatekasat ovat olohuoneen lipaston päällä ja toiset tavarat pesuhuoneen lattialla!!!

Joka kerta kun kutsuu kaverinsa kylään, niin selittää kuinka tarttis siivota tämä ja tämä ja tämä...Mutta mitään ei tapahdu!

Mutta nyt tapahtuu! Ainakin ne on poissa mun silmistä jätesäkeissä! Ja jos sitten saisin synnytyksenkin käynnistymään vaikka voisihan se olla siellä vielä viikon. Mutta niin kyllästynyt olen tähän kaikkeen että!!!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ukkoon tuli vipinää siinä vaiheessa kun avasin jätesäkin ja aloin lappamaan tavaraa sisään. Uhkasi vielä polttaa kamat jos ei vie niitä pois mun silmistä. Sen jälkeen on pysyny tavarat melkein paikoillaan.

Vierailija
2/9 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ensin kertonut miehelle siivoavani asunnon, ja sanonut, että hänellä on 2 päivää aikaa korjata omat tavaransa lattialta ja laittaa paikoilleen, koska heitän kaiken ylimääräisen roskikseen.

Ensimmäisellä kerralla mies ei korjannut tavaroitaan, joten heitin kaiken roskikseen (lähinnä sukkia ja muita vaatteita. Lisäksi jotain papereita ja lehtiä jne), ilman mitään omantunnon tuskia.

Seuraavalla kerralla ei tarvinnut kuin vihjaista, ja nyt ei enää sitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena kyllä pyykkään perheeni vaaatteita ja mieskin hoitaa osansa... Mikä ratkaisu on viskoa vaatteet jätesäkkiin...???

Vierailija
4/9 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo siivoomis-, tai no lähinnä siivoomattomuusasiat, meilläkin monesti hiertää. Toisaalta tuntuu niin tyhmältä tappelun aiheelta, mutta kyllä se epäsiisteys vaan rassaa niin kovasti kokoajan hermoja...

Toivotaan, että miehet järkiintyy...ja pian

Vierailija
5/9 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilllä ainakin on kiinni ihan vaan siitä, että ne vaatteet ei jostain syystä löydä pyykkikoriin vaan ne jää siihen missä sattuu ne riisumaan. En koe, että pitäis herran vaatteet ympäri taloa kerätä ja sitten pestä. Pyykit kyllä pesen, mutta likavaatteet pitää itse osata viedä pyykkikoriin.

Vierailija
6/9 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutisissa kerrottiin, että kaman hinta on laskenut katukaupassa useita kymmeniä prosentteja

Vierailija
7/9 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EEEihän täällä mitään raskasta silloin tule olemaan. Uhmaikäinen, 25v saamaton ääliö, pieni vauva ja iso koira!!! JEEJEE!!!

Hyvin menee hyvin menee!

ap

Vierailija
8/9 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä opetti meitä mukuloita aikanaan siivoamaan siten, että jos ei huone kehoituksista huolimatta siistiytynyt, kaikki lattialla lojuvat tavarat päätyivät jätesäkkiin ja säkki roskiin. Jätteet lojui lattialla, ei vaikuttanu tärkeältä, oli isän perustelut.

Johan tuli vipinää meidänkin persuksiin.

Vierailija
9/9 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujenlopuksi MINÄ olen se syypää ja heikkohermoinen kun tuollaista teen. Kun käyhän mies TÖISSÄ ja mä vaan löhöilen kotona!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi