Mieheni tulot putosivat
Ärsyttää, ennen mieheni pystyi elättämään perheemme. Nyt toisessa ammatissa hän tienaa hädin tuskin puoliakaan. Eikä edes tee mitään jotta tulotasomme nousisi, kunnon nyhjäke. Alan kattelee treffisivuja.
Kommentit (15)
Palasin vaan kertoo että vaihdoin miestä enkä kadu. Olen vaan niitä naisia jotka tykkää vähän laadukkaammasta.
mies kun maksaa kaiken ei olla pätkääkään kiitollisia vaan otetaan rahat vastaan naamaa nyrpistellen... sitten kun ei makseta enää niin (maksettu) 'rakkaus' loppuu siihen paikkaan ja ollaan etsimässä uutta 'miestä' (=pokaa)
Niinhän se on, että kun rahapussi pienenee, rakkaus lentää ulos ikkunasta ( jos koskaan ollutkaan).
Ihme huoria. Normaali ihminen hankkii itse omat tulonsa, eikä elä miehensä/vaimonsa siivellä. Tai jos ei hanki, niin osaa ainakin pitää turpansa kiinni ja olla kiitollinen siitä kenties vähäisestäkin elatuksesta jonka saa.
No huh huh. Minun mieheni jäi työttömäksi ja tipahti justiinsa ansiosidonnaiseltakin. Ei tulisi mieleenikään jättää rahan takia! Olen itse ollut hoitovapailla ja opiskellut miehen "elättäessä" minua, joten nyt on minun vuoroni. Onneksi on ihan hyvin palkattu työ.
Tiukkaa se tietysti tekee, kun menot pitää pitää tiukasti kurissa. Lapset ovat joutuneet luopumaan harrastuksistaan, samoin aikuiset, mihinkään ei matkustella, auto myytiin, ostetaan halpaa ruokaa, halpoja vaatteita / käytettyjä, myydään kaikki vähänkin turha, mistä tuloja saa jne. Mutta rahalla ei saa rakkautta :D
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 00:09"]
Mieheni jäi työttömäksi ihan hyväpalkkaisesta työstä, yli 35t e/ vuosi. Nyt julkisel puolel hommis. Palkasta 10t e pois ja mies valittaa kokoajan kuin paljon joutuu tekee töitä.
[/quote]
Ja julkisen sektorin töitä leimaa lusmuilu suojatyöpaikoissa. Totuus on toinen, mitä harva yritysmaailmassa myöntää. Mutta aina voi vaihtaa ja yrittää takaisin yksityiselle sektorille!
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:30"]
Ihme huoria.
[/quote]
Eh...? Just.
Jos minun miehen tulot tippuisivat puoleen, nauraisin. Jos tippuisivat yhteen kolmasosaan, ulvoisin naurusta. Alettaisiin olla lähellä minun palkkatasoani. Menisin itsekin töihin. Nyt tylsistyn kotirouvana. Miehen nykyiset tulot vaativat kovan työpanoksen, joten oletan, että tulojen tippuessa myös työn vaativuuskin laskisi ja hänellä olisi enemmän aikaa perheelle. Hänen työnsä ei olisi enää meidän perheen "pyhä lypsävä lehmä".
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 17:48"]
Ärsyttää, ennen mieheni pystyi elättämään perheemme. Nyt toisessa ammatissa hän tienaa hädin tuskin puoliakaan. Eikä edes tee mitään jotta tulotasomme nousisi, kunnon nyhjäke. Alan kattelee treffisivuja.
[/quote]
Voin neuvoa sulle hyvän sivuston: www.mol.fi
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 17:48"]
[/quote]
Voin neuvoa sulle hyvän sivuston: www.mol.fi
[/quote]
Tarkoitat kai paskan sivuston.
Mieheni jäi työttömäksi ihan hyväpalkkaisesta työstä, yli 35t e/ vuosi. Nyt julkisel puolel hommis. Palkasta 10t e pois ja mies valittaa kokoajan kuin paljon joutuu tekee töitä. Mut ei edes eti parempia hommia, valittaa vaan. Ärsyttää, en jaksa tollasta nysvää, haluun oikeen elämän enkä et lasten kaa joudutaa kerjää sukulaisilta almui.