Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 28v liian myöhäinen ikä aloittaa seurustelu

Vierailija
27.06.2021 |

En ole koskaan seurustellut kun ei ole löytynyt kumppania. Tuntuu, että nyt juna on jo mennyt tämän asian suhteen. Kaikki kaverit hankkivat jo lapsia ja omistusasuntoja tässä iässä....

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet tehnyt viimeset 10-15 vuotta?

Pyörin gullkarusellissa ja nyt kolmekymppisenä on alkanut naama roikkumaan, niin pitäis äkkiä löytää joku rikas elättäjä.

Samaahan tekevät kaikki somemissitkin, niin miksi en minä?

Vierailija
22/43 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pian 28 ja seurustellut hyvässä suhteessa vasta kerran. Eikä ne kaikki vuosia yhdessä olleet, lapsia ja asuntoja hankkivatkaan mitään onnellisia ole todellakaan — osa on, osa vain pitää kulissia. Kyllä sä tähän meidän myöhäisten junaan mukaan pääset, täällä on meitä muitakin! (:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun osalta peli on pelattu, eihän Dannykaan paljoa venhempi ollut kun alkoi seurustelemaan.

Vierailija
24/43 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et vaan ole yksin? Elämä on helpompaa näin

Vierailija
25/43 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kovin jyrkkää mielipidettä asiasta puoleen tai toiseen.

Vierailija
26/43 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ikäinen olen, enkä näe syytä miksi tän ikäisenä enää pitäisi. M28

Vierailija
27/43 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 ei, 38 joo.

Tuossa vaiheessa on niin kangistunut omaan yksinoloon, että toisen ihmisen mahduttaminen siihen on lähes mahdotonta. Ja toiselta puolelta harva haluaa opettaa tuon ikäistä miten seurustellaan.

Vierailija
28/43 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aloita nuorempana.

Vierailija
29/43 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä väliin, seurustelusta seuraa vain pettymyksiä 

Vierailija
30/43 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
31/43 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, miksi tuhlasit parhaasi vuotesi? Ihmisen parasta seurusteluaikaa on 16-23, sen jälkeen alamäkeä

Vierailija
32/43 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

28 ei, 38 joo.

Tuossa vaiheessa on niin kangistunut omaan yksinoloon, että toisen ihmisen mahduttaminen siihen on lähes mahdotonta. Ja toiselta puolelta harva haluaa opettaa tuon ikäistä miten seurustellaan.

Ei sitä voi opettaa, joko sovit parisuhteeseen tai sitten et, oli ikä mikä tahansa. Kokeilemalla selviää.

Vierailija
33/43 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi? 

Vierailija
34/43 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet tehnyt viimeset 10-15 vuotta?

Pyörin gullkarusellissa ja nyt kolmekymppisenä on alkanut naama roikkumaan, niin pitäis äkkiä löytää joku rikas elättäjä.

Samaahan tekevät kaikki somemissitkin, niin miksi en minä?

Trollollolololloo... Mistäs tuollaisen karusellin löytää, Lintsi/Särkänniemi/Tykkimäki/jokumuumikä? Ja mimmonen on? Tykkään kieputtimista :D

Vierailija
35/43 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

28 ei, 38 joo.

Ei sitä voi opettaa, joko sovit parisuhteeseen tai sitten et, oli ikä mikä tahansa. Kokeilemalla selviää.

Tietenkin voi opettaa. Tai sanotaanko paremmin, että tuossa iässä opetuskaan ei ehkä enää auta, kun ei voi oikein opetella 20:n vuoden takamatkalta asioita, joista muilla on vuosikausien kokemus. Aikuisten ihmisten parisuhteen oletetaan toimivan peruasioiden kohdalta kuin itsekseen eikä enää voida painia samojen ongelmien ja esteiden kanssa kuin ekoissa suhteissa teini-ikäisenä.

Vierailija
36/43 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

28 ei, 38 joo.

Tietenkin voi opettaa. Tai sanotaanko paremmin, että tuossa iässä opetuskaan ei ehkä enää auta, kun ei voi oikein opetella 20:n vuoden takamatkalta asioita, joista muilla on vuosikausien kokemus. Aikuisten ihmisten parisuhteen oletetaan toimivan peruasioiden kohdalta kuin itsekseen eikä enää voida painia samojen ongelmien ja esteiden kanssa kuin ekoissa suhteissa teini-ikäisenä.

Ja mitähän nää perusasiat on?

Vierailija
37/43 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole liian myöhäistä 😊

Vierailija
38/43 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
39/43 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se oo? Mä oon 25-vuotias ja en ole koskaan seurustellut. Hoidan nyt ensiksi opintoni loppuun, hankin harjoittelupaikan kautta vakituisen työsopparin, treenaan ja kehitän jotain muuta taitoa esim. kokkausta jotta voin kokea olevani viimein valmis parisuhteeseen

Vierailija
40/43 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei. Itse olen 27 ja puoli enkä ole koskaan seurustellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme