Onko 28v liian myöhäinen ikä aloittaa seurustelu
En ole koskaan seurustellut kun ei ole löytynyt kumppania. Tuntuu, että nyt juna on jo mennyt tämän asian suhteen. Kaikki kaverit hankkivat jo lapsia ja omistusasuntoja tässä iässä....
Kommentit (43)
Minä olen pian 28 ja seurustellut hyvässä suhteessa vasta kerran. Eikä ne kaikki vuosia yhdessä olleet, lapsia ja asuntoja hankkivatkaan mitään onnellisia ole todellakaan — osa on, osa vain pitää kulissia. Kyllä sä tähän meidän myöhäisten junaan mukaan pääset, täällä on meitä muitakin! (:
Kyllä sun osalta peli on pelattu, eihän Dannykaan paljoa venhempi ollut kun alkoi seurustelemaan.
Miks et vaan ole yksin? Elämä on helpompaa näin
Minulla ei ole kovin jyrkkää mielipidettä asiasta puoleen tai toiseen.
Saman ikäinen olen, enkä näe syytä miksi tän ikäisenä enää pitäisi. M28
28 ei, 38 joo.
Tuossa vaiheessa on niin kangistunut omaan yksinoloon, että toisen ihmisen mahduttaminen siihen on lähes mahdotonta. Ja toiselta puolelta harva haluaa opettaa tuon ikäistä miten seurustellaan.
Jätä väliin, seurustelusta seuraa vain pettymyksiä
On, miksi tuhlasit parhaasi vuotesi? Ihmisen parasta seurusteluaikaa on 16-23, sen jälkeen alamäkeä
Vierailija kirjoitti:
28 ei, 38 joo.
Tuossa vaiheessa on niin kangistunut omaan yksinoloon, että toisen ihmisen mahduttaminen siihen on lähes mahdotonta. Ja toiselta puolelta harva haluaa opettaa tuon ikäistä miten seurustellaan.
Ei sitä voi opettaa, joko sovit parisuhteeseen tai sitten et, oli ikä mikä tahansa. Kokeilemalla selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet tehnyt viimeset 10-15 vuotta?
Pyörin gullkarusellissa ja nyt kolmekymppisenä on alkanut naama roikkumaan, niin pitäis äkkiä löytää joku rikas elättäjä.
Samaahan tekevät kaikki somemissitkin, niin miksi en minä?
Trollollolololloo... Mistäs tuollaisen karusellin löytää, Lintsi/Särkänniemi/Tykkimäki/jokumuumikä? Ja mimmonen on? Tykkään kieputtimista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
28 ei, 38 joo.
Ei sitä voi opettaa, joko sovit parisuhteeseen tai sitten et, oli ikä mikä tahansa. Kokeilemalla selviää.
Tietenkin voi opettaa. Tai sanotaanko paremmin, että tuossa iässä opetuskaan ei ehkä enää auta, kun ei voi oikein opetella 20:n vuoden takamatkalta asioita, joista muilla on vuosikausien kokemus. Aikuisten ihmisten parisuhteen oletetaan toimivan peruasioiden kohdalta kuin itsekseen eikä enää voida painia samojen ongelmien ja esteiden kanssa kuin ekoissa suhteissa teini-ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
28 ei, 38 joo.
Tietenkin voi opettaa. Tai sanotaanko paremmin, että tuossa iässä opetuskaan ei ehkä enää auta, kun ei voi oikein opetella 20:n vuoden takamatkalta asioita, joista muilla on vuosikausien kokemus. Aikuisten ihmisten parisuhteen oletetaan toimivan peruasioiden kohdalta kuin itsekseen eikä enää voida painia samojen ongelmien ja esteiden kanssa kuin ekoissa suhteissa teini-ikäisenä.
Ja mitähän nää perusasiat on?
Ei todellakaan ole liian myöhäistä 😊
Ei kai se oo? Mä oon 25-vuotias ja en ole koskaan seurustellut. Hoidan nyt ensiksi opintoni loppuun, hankin harjoittelupaikan kautta vakituisen työsopparin, treenaan ja kehitän jotain muuta taitoa esim. kokkausta jotta voin kokea olevani viimein valmis parisuhteeseen
Toivottavasti ei. Itse olen 27 ja puoli enkä ole koskaan seurustellut.
Pyörin gullkarusellissa ja nyt kolmekymppisenä on alkanut naama roikkumaan, niin pitäis äkkiä löytää joku rikas elättäjä.
Samaahan tekevät kaikki somemissitkin, niin miksi en minä?