Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö vaimolle kertoa mitä miehensä on touhunnut?

Vierailija
27.06.2021 |

Vaikka nimettömänä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tietää jo.

Vierailija
2/38 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi. Haluaisin tietää, jos mieheni puuhailisi jotain.

Vierailija
4/38 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ikinä onkaan kyse, niin nimetön ilmianto on pahinta mitä voit tehdä. Jos ei ole pokkaa kertoa asiasta omalla naamallasi niin anna olla.

Vierailija
5/38 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, miksipä ei ja vähän todistelua - ilman todistetta huonompi tilanne. Ellei nainen ole liian tulinen, että hyökkää miehen kimppuun fyysisesti, silloin kertominen arveluttaa.

Vierailija
6/38 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ikinä onkaan kyse, niin nimetön ilmianto on pahinta mitä voit tehdä. Jos ei ole pokkaa kertoa asiasta omalla naamallasi niin anna olla.

No ei siinä asiasta kertoja mitään pokkaa tarvi.

Vierailija
7/38 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on toinen, koko kaupunki tietää sen ennen...

Vierailija
8/38 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama.

Vierailija
9/38 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertoa suoraan. Mutta jotenkin vihjaista, että vaimo osaisi varautua tulevaan.

Esimerkiksi siihen, että tule raskaaksi, jos vaikka miehellä on sivusuhde ja mies on mielessään jopa aikeissa erota.

Olis hyvä, jos vaimo alkaisi kunnolla miettiä omaa parisuhdettaan ja huomaisi, ettei kaikki liitossa ole kunnossa.

Ei pidä räväyttää suoraan päin naamaa, jos tietää että mies pettää vaimoaan. 

Vaan johdatella fiksusti niin, että vaimo itse käsittää asian lopulta.

Ja tässä vaaditaan todella hienovaraisuutta.

Vierailija
10/38 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kertoa suoraan. Mutta jotenkin vihjaista, että vaimo osaisi varautua tulevaan.

Esimerkiksi siihen, että tule raskaaksi, jos vaikka miehellä on sivusuhde ja mies on mielessään jopa aikeissa erota.

Olis hyvä, jos vaimo alkaisi kunnolla miettiä omaa parisuhdettaan ja huomaisi, ettei kaikki liitossa ole kunnossa.

Ei pidä räväyttää suoraan päin naamaa, jos tietää että mies pettää vaimoaan. 

Vaan johdatella fiksusti niin, että vaimo itse käsittää asian lopulta.

Ja tässä vaaditaan todella hienovaraisuutta.

Tiedän miehen joka käyttää vaimoaan vain lastentekokoneena. Kun lapset tehty, ero.

Vierailija
11/38 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksaisi ainakaan kuunnella kaikkia mitä puoliso on touhuillut. Joskus alkaa kyllästyttää kun se itse alkaa touhuistaan kertoilla.

Vierailija
12/38 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin kuulla kaiken yksityiskohtia myöten ja jos olis kuvamateriaalia todisteeksi niin aina parempi! 👍

Vierailija
13/38 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sellai ikävä puoli, että tuttuni joka aina oli tolkuttanut että haluaisi tietää jos miehensä tekisi jotain ja että ehdottomasti pitäisi kertoa, suuttui minulle verisesti. Siis oli pyytänyt kertomaan, kerroin ja jopa siinä vaiheessa kiitti minua, nyt sitten olen ottanut viisi vuotta pskaa niskaan kun tämä nainen kostaa minulle sitä että kertomalla pilasin hänen elämän! Halusi kuitenkin pitää kuvitelman miehestään kun ero ei käynyt pirtaan. Tästä touhusta minä jouduin kärsimään eniten. Eukko keksii juttuja pitkin kyliä minusta ja mustamaalaa minkä kerkiää ja kyse oli vaan siitä että itse oli pyytänyt kertomaan, jos saisin tietää ukkonsa sivusuhteesta :(

Vierailija
14/38 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä jaksaisi ainakaan kuunnella kaikkia mitä puoliso on touhuillut. Joskus alkaa kyllästyttää kun se itse alkaa touhuistaan kertoilla.

Ookko nää linjoilla ukko-rakas! :D

Vierailija
15/38 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sellai ikävä puoli, että tuttuni joka aina oli tolkuttanut että haluaisi tietää jos miehensä tekisi jotain ja että ehdottomasti pitäisi kertoa, suuttui minulle verisesti. Siis oli pyytänyt kertomaan, kerroin ja jopa siinä vaiheessa kiitti minua, nyt sitten olen ottanut viisi vuotta pskaa niskaan kun tämä nainen kostaa minulle sitä että kertomalla pilasin hänen elämän! Halusi kuitenkin pitää kuvitelman miehestään kun ero ei käynyt pirtaan. Tästä touhusta minä jouduin kärsimään eniten. Eukko keksii juttuja pitkin kyliä minusta ja mustamaalaa minkä kerkiää ja kyse oli vaan siitä että itse oli pyytänyt kertomaan, jos saisin tietää ukkonsa sivusuhteesta :(

Tuon takia nimettömänä.

Vierailija
16/38 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama onko nimetön kyllähän jokainen tietää kuka se todennäköisemmin on.

Vierailija
17/38 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuvitteletko että olisi jotenkin paremmin uskonut jos ilmianto olisi tullut jostain tuntemattomasta lähteestä eikä hän olisi voinut edes kysyä lisätietoja.

Vierailija
18/38 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytin minä ainakin.

Vierailija
19/38 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia nimettömänä.

Nimettömänä käryttäminen on vähintäänkin munatonta. Jos on hinku puuttua toisten asioihin, se on pystyttävä tekemään omalla naamalla.

Sitä paitsi, en tiedä lohduttaako nimetöntä ilmiantajaa, jos vaikka joku päätyy itsem urhaan, että eivätpähän asian osaiset tiedä, kuka kärytti. Moraalipoliisin on yhtä lailla otettava vastuu teoistaan kun kerran vaatii sitä muilta.

Vierailija
20/38 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Toivon, että saan tietää mikäli mieheni puuhailee jotain mikä ei kestä päivänvaloa. Minulla on ajoittain ikäviä aavistuksia, mutta yhteistä elämää ei viitsi repiä kappaleiksi ilman varmuutta siitä, että jotain todella on oikeasti tekeillä eikä vain omassa mielikuvituksessani. Ole siis reilu ja kerro mitä tiedät, niin voin itse päättää omasta elämästäni enkä olla se, jota selän takana ehkä säälitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi