Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäiti

Vierailija
23.08.2006 |

Missä vaiheessa niistä naisista, jotka viettävät kotihoidontukiajan kotona lapsen kanssa tuli kotiäitejä? Musta kotiäiti on sellainen, joka on pidempään kotona ilman aikomusta palata työelämään, ainakaan lasten varhaislapsuuden aikana. Eli on ammatikseen kotiäiti. Nykyään tuntuu, että nykyään saa jo kotiäidin leiman, kun on äitiyslomalla!

Se mua tuossa lähinnä häiritsee, että kotiäiteys koetaan ongelmaksi, ja kaikki joilla on lapsia, ja jotka ovat heidän kanssaan kotona, vaikka kuinka lyhyen aikaa, ovat osa sitä ongelmaa. Vähän huonosti ehkä selitetty, ymmärrättekö mitä haen takaa? Toisin sanoen siis nainen, joka tekee lapsia, on ongelma. Musta tämä on tosi sairas tapa katsoa maailmaa ja mikä huolestuttavampaa, tämä tuntuu olevan juuri päättäjien tapa nykyään. Ovat ilmeisesti sujuvasti unohtaneet, että lapsia täytyy myös hoitaa, jos niitä tekee. Ja itse vaativat tekemään lisää lapsia, että maa pysyisi kansoitettuna.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kotona hoitovapaalla. Tarkoitus olisi mennä töihin ensi vuonna, kun vanhempi lähtee eskariin ja nuorempikin lähellä 3:a vuotta. Olen ollut töissä lasten välissä ja esikoinen ollut hoidossa silloin. Pidän nyt pidemmän hoitovapaan kuin esikoisella, kun on mahdollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla