Alle 1-vuotias oppi kävelemään.
Meillä kaikki lapset ovat oppineet kävelemään vuoden iässä. Sanonpa vaan, että ne lapset jotka eivät pysty samaan niin vanhemmissa on vikaa.
ap
Kommentit (17)
Miten joku edes jaksaa kirjoittaa näin huonoja provoja?
Vanhemmissa varmasti vikaa ollut.
Meidän lapset kävelivät itse pois synnäriltä. Seuraavalla viikolla eskariin. Entä teidän?
Mun vanhemmat oli parempiaki kun ap! Opin kävelemään 9 kuukauden iässä.
Mahdolliset omat lapseni tulen kouluttamaan myös niin, että viimeistään 9 kuukautisina lähtevät lätkimään. Kuka sitä nyt KONTTAISI, phyit!
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 13:16"]
Meidän lapset kävelivät itse pois synnäriltä. Seuraavalla viikolla eskariin. Entä teidän?
[/quote]Meilläkin. Nyt väsertää tossa kakat vaipassa väikkäriä. Ens viikolla lähtee armeijaan. Varmaan laskuvarjojääkäriksi.
Meillä lapset kävelivät pimpulistani pois jo synnytyssalissa.
Heh. Tuli mieleen tuosta potta-keskustelusta... Ap
Minun lapseni sävelsi sinfonioita kolmikuisena, suunnitteli mullistavan kaupunkiarkkitehtuurin kuusikuisena ja vuoden iässä hän kehitti fuusioreaktorin.
Hän ei tosin vieläkään kävele.
Meillä ajoi neiti jo pyörällä kun oli yhden vuoden, juokenteli sinne tänne kesäkuussa kun elokuun lopulla täytti vuoden. Nyt on korkeasti kouluttautunut, hyvässä ammatissa oleva kaunotar! Ja mahdottoman mukava!
Mitenhän meillä on mennyt metsään kun kaksi lapsista on kävellyt 9kk iässä ja kaksi 1v2kk iässä. Ollaanko välillä oltu hyviä vanhempia ja välillä huonoja?
Sisareni tytär opetteli kävelemään kahdeksan kuukauden ikäisenä. Hän pakeni kiukkuista isoveljeään.
Noh mähän oon sitten myöskin parempi äiti kun mun tää 9 kuinen oppi kävelemään juuri :D jos kerta verrataan tällä tavalla kuka huonompi ja kuka parempi. Niin ja aikaisemmat lapseni oppi kävelemään 10 kuisina. Voi ap raukka kun oot noiN huono että VASTA 1 vuotiaana. Olisit opettanut paremmin :D
Minä opin kävelemään ollessani 8kk. Oma lapseni vasta 1v2kk oppi kävelemään.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 13:19"]
Heh. Tuli mieleen tuosta potta-keskustelusta... Ap
[/quote]
mikä potta keskusteu?
Esikoinen oppi vasta vähän vaille 1,5v kävelemään ja joo vanhemmissa vikaa kun on multa perinyt yliliikkuvat nivelet niin ei ole niin helppoa se liikkumisen oppiminen kuin jäykemmillä tapauksilla...
Meillä lapsi otti ensiaskeleet jo 9 kk ikäisenä, oikeesti. Ja 10 kk ikäisenä jo käveli.
Mun lapset eka käveli 10kk, toinen 16kk ja kolmas tossa seisoo, ei vielä kävele 11kk. Hmh, samankaltaisesti hoidettu ja terveitä ovat.
Täh? Meillä lapset oppivat käveleen 8 kk iässä.