Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisoni pim..i "puskee" vastaan ??!!

Vierailija
26.06.2014 |

Tämä ilmiö on tullut esille viimeisen 4-5 kuukauden aikana ja minusta se tuntuu voimistuvan kokoajan. En ole puolisolleni asiasta mitään maininnut koska olen pelännyt sen loukkaavan häntä tai sitten tämä on vaan omaa kuvitelmaani. Siis tunne on sellainen että yhdynnän aikana siellä sisällä olisi jokin "uloke" joka puskee vasten kaluani. Olemme olleet kauan yhdessä ja ennen en ole tällaista huomannut. Nyt aloin huolestumaan että jos kyseessä on jokin gynekologinen vaiva tai jopa kasvain niin minun olisi varmaan syytä tästä mainita puolisolleni ja tutkia asia ? Onko muilla mitään havaintoa tällaisesta ? Voiko se olla esim "kohdunipukka" vaikka en sitä ennen ole aistinutkaan ? Kaluni ei ole kasvanut :)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa sairas neuvolantäti ! AP

Vierailija
22/32 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 13:48"]

17/18lle.

En edes muista mutta aikaa siitä varmaan on useita vuosia. Puolisoni on vielä kohtuullisen nuori, alle 30 vuotias eli sitäkin tässä ihmettelen. Mutta ei kai tuo laskeuma olekkaan ikäkysymys ? AP

[/quote]

Gynellä pitää käydä säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 13:55"]

Olipa sairas neuvolantäti ! AP

[/quote]

Mutta oikeassa, vaikka ei ollutkaan vissiin suomenkielinen.

Vierailija
24/32 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolan täti korjaa, jumpalla kuriin. Uusi puhelin, ei meinaa tästäkään kirjoituksesta tulla naurusta mitään. Se on tää automaattinen kirjoitus jumpalla-jumala.

Vierailija
25/32 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25/25lle

Nyt ei voi kuin nauraa DD. Kiitoksia kirotusvihreistä. Luulin että joku ilkeyksissään tuollaista laittaa D. AP

Vierailija
26/32 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenkielinen, vaan ei tuo korjausviestikään ihan onnistunut:). Ei kuitenkaan enää kahta kertaa.

Vierailija
27/32 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenkielinen, vaan ei tuo korjausviestikään ihan onnistunut:). Ei kuitenkaan enää kahta kertaa.

Vierailija
28/32 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa röyhkeä pimpuli!

Vierailija
29/32 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 13:55"]Olipa sairas neuvolantäti ! AP

[/quote]

Ei tuossaollut mitään sairasta, mutta laskeuma korjataan kohdun poistolla. Synnytykset, raskaudet itsessään, ikä ja valitettavan paska kudostyyppi. Siinä syyt. Minua vaivaa ja ikää 31. Päätettiin tehdä kolmas lapsi nyt, että saan joskus korjattua vaivan. Lapsiluku pitää tietty olla täynnä. Minulla on kaikki tullut alas kohtu, rakko ja peräsuoli. Kuukautisten aikaan olen paljon jalat ristissä, muuten ei vaivaa. Huomasin vaivan kierukan aikana, jolloin se oli pahimmillaan.

Käske vaimo gynelle. Terve nainen käy kerran vuodessa tarkistuksessa ja kolmen vuoden välein papa. Lääkäri ei muuten näe laskeumia tavalliset välineet värkissä. Pitää osata etsiä.

Meillä on vallan takaapäin. Ei ainakaan tule vauriota kohdunkaulalle. Muutenkin mukavin asento laskeumista kärsiville.

Vierailija
30/32 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pimpulissa kierukka? Jos se valuu?

Vierailija
31/32 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

30/31lle

Millä se gyne tuon diagnosoi ? Ultralla vai ihan kokeilemalla (enkä nyt tarkoita että omalla kalullaan) ? Mutta tämä on pakko ottaa puheeksi kotona. AP

Vierailija
32/32 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 14:33"]30/31lle

Millä se gyne tuon diagnosoi ? Ultralla vai ihan kokeilemalla (enkä nyt tarkoita että omalla kalullaan) ? Mutta tämä on pakko ottaa puheeksi kotona. AP

[/quote]

Ihan sellaisella METALLISELLA laskeumatyökalulla. Eli pitää sanoa, että epäilee ja pyytää tarkistamaan. Juurikin sen takia hyvä diagnosoida, ettei sitä sitten tahallaan töki. Pitää pyytää lekurilta ihan itse, jos ei mitään oireitakaan ole.

Itselleni iski kauhea paniikki muutama vuosi sitten kun huomasin omat laskeumani. Ajattelin etten ole yhtä naisellinen tai emätin ei olekaan "täydellinen". Muista pitää asiaa luonnollisena. Niitähän voi tulla kelle vain ja missä iässä vain. Huono kudostyyppikin on ihan vain geeneissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän