Voiko kaksi ihmistä jotka jakavat saman sukupuolen olla vain hyviä ja läheisiä kavereita keskenään ilman että siinä on mitään seksuaalista ja romanttista?
Kommentit (23)
Mielenkiintoinen kysymys. Mitä itse luulet, voivatko?
Olen ollut ystävieni kanssa läheisempi entä puolisoni kanssa. Ai niin, puoliso vaihtuu, ystävät ei.
ei voi kumminkin haluttaa painia ja puuskuttaa
Oletko ihastunut ystävääsi? Vai hän sinuun?
Voi olla. Ainakin ennen voi. Nykyään en tiedä kun kaikkien pitää olla niin kummallisia ...
Mulla on kavereina miehiä ja naisia eikä koskaan ole ollut mitään seksuaalista viritystä.
Mäkin haluaisin jakaa sukupuolen jonkun kanssa.
Liitynee siihen, mistä täällä yleensä kiistellään. Vastaan samoin, voivat, jos eivät ole toisistaan viehättyneitä.
Tarkoitatko pussailua ja muuta koskettelua?
Ennen olisi voinut vastata kyllä, hyllä he voivat olla eikä sama sukupuoli ole este pelkälle kaveruudelle mutta nykyään kaiken pitää olla seksuaalista, seksualisoitunutta ja seksuaalisesti virittynyttä joten luulen että tämän päivän vastaus on ei.
Mitä tarkoitat saman sukupuolen jakamisella? Onko heistä kumpikin vain 50% jotain sukupuolta, ja vain yhdessä ollessaan 100% sitä jaettua sukupuolta?
Voiko kastemato ja västäräkki olla kavereita?
Minä en jaa sukupuoltani kenenkään kanssa enkä anna siihen kenellekään lupaa.
Aloittajassa on ainesta politiikkaan. Sen verran sekava ja omituinen aloitus on.
No joku lusikassa nukkuminen ei taida olla enää ihan pelkkää ystävyyttä
... ja miten sukupuolen voi jakaa?
Mistäpä nykypäivänä tietää mitä sukupuolta kukin on.
Tietysti voi.