Tiedättekö tapauksia joissa mies vaihtanut vanhempaan?
Kommentit (12)
Tiedän. Mies vaihtoi 10 vuotta itseään vanhempaan. Ensimmäinen vaimo oli itsensä ikäinen.
Exäni. Minä olin häntä 3 vuotta vanhempi, nyxä 13.
Minä itse.. Miehen ex kai saman ikäinen, minä kuusi vuotta vanhempi. Parisuhdetta takana nyt kolmisen vuotta, naimisissa ollaan ja vauva tulossa, eli pysyväisluonteinen ratkaisu ;)
Ei avioliitosta, mutta kaveri seurusteli noin 19-vuotiaana yli 25-vuotiaan kanssa, en muista tarkkaa ikää. Tuli sitten jätetyksi kolmikymppisen naisen takia ja ihmetteli asiaa kovasti :)
Mun exäni, mieheni ja rakastajani:)
Mun exä ja myöhemmin sitten myös nyxä jotka vaihtoivat minuun ja olen heidän exiään muutaman vuoden vanhempi. Ikä on numero. Molemmat miesten nuoremmat exät ovat huonokuntoisia tätejä minuun verrattuna.
Tiedän montakin. Ei taida olla kovinkaan harvinaista.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 15:29"]Tiedän montakin. Ei taida olla kovinkaan harvinaista.
[/quote]
Nykyään niin monella venyy nuoruus ja opiskelut ja mitä näitä nyt on. Ei taida olla enää niin kiveenhakatut ikäryhmät kuin ennen. (Tai mistä minä mitään tiedän...) Itselläni on kolme vuotta nuorempi mies.
Ei mun miehellä ole ennen tainnut olla mun ikäistä kumppania. Olen 5v vanhempi.
Viipaleita blogin pitäjän mies vaihtoi aikoinaan 19-vuotiaasta 36-vuotiaaseen. Ovat yhdessä yhä vielä vaikka aikaa on kulunut yli 10 vuotta.
Tiedän. Työkaveri oli 32 ja hänen miehensä 40, kun mies vaihtoi 44-vuotiaaseen naiseen.