Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas saa kuulla kuittailuja pomolta. Ärsyttää.

Vierailija
26.06.2014 |

Olen nyt alkuviikon ollut sairaana ja pois töistä. En ole edelleenkään terve. Kiva taas soittaa ja sanoa etten tule varmaan loppuviikkona. Pomo jo kerran kuittaillut ettei tuo tauti voi kestää näin kauan. No kun vaan kestää, mitä minä sille voin. Muelummin olisin terve ja töissä kun sairaana.

Niin ja terveydenhoitajalta todistus löytyy ekasta päivästä.

Meillä kun epäillään väärinkäytöksi tidistuksesta huolimatta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene sinne töihin ja pyörry siellä pomon eteen. Pyörtymistä voi näytelläkin :)

Äläkä missään tapauksessa ota kuumetta alentavia kun menet töihin. Sitten soitat sieltä työpaikalta kovaäänisesti työterveyshuoltoon, että jotain lääkettä mpitää saada, kun olet jo työpaikalla, kun pelkäät pomoasi ja kuumetta on jo lähemmäs 40 astetta jne. Tarkoitus on siis, että pomon pomo kuulee tuon puhelun.

Vierailija
2/14 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lähteä töihin, hyvä jos sinne terveysasemalle. Paska lentänyt nyt kolme päivää, tänään neljäs päivä. Edellinen ripaskatauti syksyllä kesti 7 päivää. Senkin jälkeen aamutyhjennyksiä 5 päivää. Asikakaspalvelussa kun on niin ei asikkaalle voi kesken kaiken sanoa, odota hetki käyn paskalla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lääkärintodistus. eihän tuo muutenkaan ihan normaalia ole että kestää paskatauti noin kauan. Muutamassa päivässä pitäisi mennä ohi. Johan kuivutkin jos tuota menoa jatkuu.

Vierailija
4/14 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti ripuli keväällä viikon. On tosi sitkeää liikkeellä.

Vierailija
5/14 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 07:59"]Hae lääkärintodistus. eihän tuo muutenkaan ihan normaalia ole että kestää paskatauti noin kauan. Muutamassa päivässä pitäisi mennä ohi. Johan kuivutkin jos tuota menoa jatkuu.

[/quote]

Olen menossa lääkäriin. Minulla tämä on ihan normaalin rajoissa. Vatsa ei vaan siedä ruokia ripulissa. Toipuminen kestää tämänkin jälkeen noin kuukauden ennen kun vatsan toiminta on normaali.

Ole onnellinen että sinulla on lyhytkestoisia tauteja.

Ap

Vierailija
6/14 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikutat vähän jotenkin oudolta, uusavuttomalta. Siksi se pomokin sulle vittuilee.

Vierailija
7/14 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla keväällä, kesti viikon ja rapiat, mahatauti siis. Olin osan ajasta töissä kun ei ehtinyt olla saikulla, unohtumaton elämys...

Vierailija
8/14 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkään pomolla ei ole oikeutta kommentoida asiattomasti sairauslomia. Jos jatkaa kettuilua, siitä voi valittaa esimiehen esimiehelle. Olen itsekin näin tehnyt, kun pomo oli narissut sairauslomista muille työntekijöille just mun sairausloman aikana. Minusta se oli törkeää. 

Vierailija
9/14 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikeutta, mutta ei se sitä silti poista, ettei sairaudet ole työpaikalle "pain in the ass". Ja ne on aina ne samat tyypit, joilla on niitä sairaslomia.

Vierailija
10/14 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös pomo, joka epäili kaikkia sairauslomia lintsaukseksi. Sairastuin pahasti ja tietysti sekä turhautti, ettei voinut tehdä mitään, että huolestutti. Ei siinä todellakaan olisi jaksanut kuunnella pomon kuittailua. No, siinä vaiheessa, kun päädyin sairaalaan, sain pomolle jauhot suuhun.

Vierailija
11/14 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 10:02"]

Ei ole oikeutta, mutta ei se sitä silti poista, ettei sairaudet ole työpaikalle "pain in the ass". Ja ne on aina ne samat tyypit, joilla on niitä sairaslomia.

[/quote]

Voi olla, mutta silloin pitää selvittää, missä syy, eikä kettuilla ja narista. Se on esimiehen tehtävä selvittää, miksi joku on koko ajan sairaslomalla ja tehdä tarvittavat muutokset työssä, jos niille tarve. Esim. kevyempiä töitä, ohjaus työterveyteen juttelemaan (jos esim. epäilee päihteiden käyttöä) jne. Paskan puhuminen ei ole hyvää esimieheyttä. 

Vierailija
12/14 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on lääkärintodistus niin pomo ei voi juuri mitään siihen lisätä.

Vierailija
13/14 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin kiireelliseen leikkaukseen ja ehdin kyllä ilmoittaa esimiehelle, että näin on tilanne. Pitkähkön leikkauksen ja heräämössä olon jälkeen horroksessa letkujen keskeltä katsoin kännykkään ja siinä oli esimieheltä viesti: "Tuletko huomenna töihin." Nyt jo naurattaa koko juttu. Sain vastattua, etten kuukauteen tule.

En juurikaan ole sairauslomilla koskaan, joten tuo leikkaukseen joutuminen kuitenkin pakotti näin tekemään.

Vierailija
14/14 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eiköhän olisi aiheellista tutkituttaa perusteellisesti suoliston tila. Mielestäni ei kuulosta pitkittyneet ripulit asiaan kuuluvilta.