Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sitä mieltä, että vauvaa ei saa haluta

Vierailija
26.06.2014 |

Pitää haluta lapsi, ei vauvaa. Jos haluaa vain vauvan, jättäkää lapsi tekemättä ja ostakaa vauvanukke. Pitää haluta lapsi, jolle tulee uhmaikä, murrosikä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.. 

Vierailija
2/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niin kuin ei pidä haluta häitä vaan naimisiin. Naimisissa pysyminen se vasta taitoa vaatii :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, se on loppuelämän kestävä ihmissuhde, toivottavasti:-). Autoin juuri aamulla pakkaamaan lapseni tavara, lähtee mieheni kanssa jo lomalle ulkomaille, mie meen perässä myöhemmin. Onko aika ilman teiniä (13.v) kotona uhka vai mahdollisuus?

Vierailija
4/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa taitaa olla ne ihmiset, jotka oikeasti haluaa pelkän vauvan. Se nyt on sellainen puhetapa. 

Vierailija
5/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vauvan. Nyt kohta aikuinen.

Vierailija
6/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puolestaan ottaisin mielelläni lapsen, mutta kun ne valitettavasti toimitetaan vauvoina... Onneksi vauvoista noin vuoden jälkeen alkaa kuoriutua esiin pieni ihminen, siihen mennessä on mun mielenterveys ollut jo kovalla koetuksella :D

T: Kolmen äiti

Vierailija
7/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ehdottomasti mahdollisuus :) Nyt luet ja makailet, valvot kun ei nukuta, nukut kun nukuttaa :) Ei velvollisuuksia, ei vastuuta.

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:07"]

Jep, se on loppuelämän kestävä ihmissuhde, toivottavasti:-). Autoin juuri aamulla pakkaamaan lapseni tavara, lähtee mieheni kanssa jo lomalle ulkomaille, mie meen perässä myöhemmin. Onko aika ilman teiniä (13.v) kotona uhka vai mahdollisuus?

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan