Olen sitä mieltä, että vauvaa ei saa haluta
Pitää haluta lapsi, ei vauvaa. Jos haluaa vain vauvan, jättäkää lapsi tekemättä ja ostakaa vauvanukke. Pitää haluta lapsi, jolle tulee uhmaikä, murrosikä...
Kommentit (7)
Vähän niin kuin ei pidä haluta häitä vaan naimisiin. Naimisissa pysyminen se vasta taitoa vaatii :)
Jep, se on loppuelämän kestävä ihmissuhde, toivottavasti:-). Autoin juuri aamulla pakkaamaan lapseni tavara, lähtee mieheni kanssa jo lomalle ulkomaille, mie meen perässä myöhemmin. Onko aika ilman teiniä (13.v) kotona uhka vai mahdollisuus?
Aika harvassa taitaa olla ne ihmiset, jotka oikeasti haluaa pelkän vauvan. Se nyt on sellainen puhetapa.
Halusin vauvan. Nyt kohta aikuinen.
Mä puolestaan ottaisin mielelläni lapsen, mutta kun ne valitettavasti toimitetaan vauvoina... Onneksi vauvoista noin vuoden jälkeen alkaa kuoriutua esiin pieni ihminen, siihen mennessä on mun mielenterveys ollut jo kovalla koetuksella :D
T: Kolmen äiti
Se on ehdottomasti mahdollisuus :) Nyt luet ja makailet, valvot kun ei nukuta, nukut kun nukuttaa :) Ei velvollisuuksia, ei vastuuta.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:07"]
Jep, se on loppuelämän kestävä ihmissuhde, toivottavasti:-). Autoin juuri aamulla pakkaamaan lapseni tavara, lähtee mieheni kanssa jo lomalle ulkomaille, mie meen perässä myöhemmin. Onko aika ilman teiniä (13.v) kotona uhka vai mahdollisuus?
[/quote]
Samaa mieltä..