Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun miehen päämäärättömyys raivostuttaa!

Vierailija
13.06.2014 |

Ensinnäkun, en tiedä onko lapsille etu että mies pääsee töistä ja hakee siis hoidosta heti välipalalta: päiväkotiin jäävät lähtevät ulkoilemaan kun taas meillä mies tuo kotiin menee sohvalle ja pistää lapsille 1,5h lastenleffan pyörimään. Ei siis jaksa ulkoilla tai pelata lasten kanssa. Minä tulen viiden jälkeen ja lapaet riekkuu keskenään sisällä. mies onneksi yleensä jotain ruokaa jo alkanut laittaa, sitten onkin taas kahvikupin kanssa sohvalla iltasella. Viikonlopouna tekee pakolliset ja löhöilee mahd paljon, ei koskaan keskustele lasten kanssa että mitä tänään tehdään, tehdäänkös niin ja näin...kunhan hengaa. Vihaan tuota miehen tyyliä. Mulle sanookin, että tee sä ja lapset, antakaa hänen olla rauhassa. Niin teenkin ja vastuun kannan...olisi kiva jakaa puolison kanssa.4v ja 6v saavat aika heikon panostuksen isältä/miehen mallista. Missä määrätietoisuus, rakentavuus, jämäkkyys, lapsiin panostus? Töissäkin sillä hyvin helppoa, itse sanonut että ihan suojatyöpaikka tuo hänen tehtaansa, mutta ei toki muutakaan hae.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen mies ja perusisä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvaili yhden niistä syistä miksi olen vela. 

Jos olisin mies, olisin voinut lapsentekoa harkitakin. Nainenhan ne hoitaa.

Vierailija
4/5 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko teillä tai lapsilla jotain varsinaisia ongelmia? Mies hoitaa asialliset hommat ja on muuten kuin Ellun kanat, onko siinä jotain pahaa? Leffoja voisi tietty näyttää vähemmän, mutta lapset voivat hyvin leikkiä myös itsenäisesti (vahtia pitää tietysti), sitäkin tarvitaan kehitykseen että ei aina ole aikuinen järjestämässä ohjelmaa.

Vierailija
5/5 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo..isi helpolla ja äiti hoitaa opettamiset ja viitsimiset..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän