Tiedättekö tapauksia joissa mies vaihtanut nuorempaan?
Siis ihan huomattavasti nuorempaan, vähintäänkin 10 vuotta. Käykö näitä oikeasti vai vain urbaanilegendoissa? Millainen ikäero ja millainen tilanne tietämissänne tapauksissa? Olen siis mies ja ihmettelen että tapahtuuko noita muka oikeasti.
Kommentit (81)
Mitä tarkoittaa "vaihtaa"? Onko se vaihtamista jos avioliitto päättyy ihan omia aikojaan ja myöhemmin mies menee nuoremman naisen kanssa naimisiin? Vai onko vaihtamista vain se että avioliitto päättyy tuon nuoremman naisen takia?
Mieheni löysi 15v nuoremman ja erosi minusta.
En mutta tiedän sellaisia missä mies vaihtoi tai haluaa vaihtaa vanhempaan:)
Tapahtuu. Ikäerot on kyllä pikemminkin 15-20-25-vuotta kuin kymmenen. Miehet koulutettuja ja karismaattisia, mutta muuten aivan tavallisia.
Tiedän. Tietämäni miehet eivät ole erityisen koulutettuja tai karismaattisia, ainakaan minun näkökulmastani.
Tiedän kyllä niitäkin, missä vaimo on vaihtanut miehensä johonkin, mitä pitää parempana. Joissain tapauksessa parempi on ollut nuorempi, joissain tapauksisa rikkaampi, joissain tapauksíssa vähemmän kusipää ja joissain tapauksissa peruste ei ole minujlle valjennut mutta olen valmis uskomaan, että jotain siellä täytyy olla.
Omassa lähipiirissä tämmöistä ei tehdä.
itse olen nainen, vaihdoin 40v miehen 24v naiseen
ex mies otti minua 4vuotta nuoremman naisen
ollaan kaikki tyytyväisiä
t. 34v nainen
Minun mies,vaihtoi vaimonsa minuun 15vuotta nuorempaan. Joskin mies oli se joka empi meidän ikäeroa, eli ei etsinyt nuorempaa.
No jos katsoo vaikka noita julkimoita ja näyttelijöitä (Suomessa), niin eiköhän siellä ole kymmeniä esimerkkejä aiheesta.
Odottelen tässä, että milloin mm. Mikko Kuustonen tuo uuden rakkaansa vähintään 10 vuotta nuoremman näytille. Siis en tiedä mitään asiasta, mutta niin se kaava menee...
En tiedä. Enkä tiedä ketään nuorta tyttöä, joka olisi ottanut + 10 v vanhemman miehen, olen itse parikymppinen.
Ei kyse ole vaihtamisesta, mutta exäni alkoi jälkeeni seurustella kymmenen vuotta nuorennan tyttösen kanssa. Mutta heidän eloaan sosiaalisessa mediassa seurattuani, ei ikäeroa huomaa. Kiva jos ovat onnellisia. Aluksi asia järkytti, mutta lopulta.. ketä kiinnostaa?
Mieheni "vaihtoi" minuun, itseään ja entistä vaimoaan vanhempaan naiseen. Joillakin se menee onneksi yhä ihmisen, ei iän mukaan, kenen kanssaan haluaa elämänsä viettää.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 10:28"]
En tiedä. Enkä tiedä ketään nuorta tyttöä, joka olisi ottanut + 10 v vanhemman miehen, olen itse parikymppinen.
[/quote]
Tuskin ne naiset normi parikymppisten bileporukoissa pyöriikään.
Voi olla sellaisiakin että nuoruus on mennyt päntätessä ja uraa luodessa ja 35 pitää jostakin saada mies ja perhe. Ja viiskytkriisiläiseltähän sen helposti saa.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 10:33"]
Mieheni "vaihtoi" minuun, itseään ja entistä vaimoaan vanhempaan naiseen. Joillakin se menee onneksi yhä ihmisen, ei iän mukaan, kenen kanssaan haluaa elämänsä viettää.
[/quote]
Odotatko yhtään, koska se vaihtaa sinut taas 10-vuotta nuorempaan?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:33"]Siis ihan huomattavasti nuorempaan, vähintäänkin 10 vuotta. Käykö näitä oikeasti vai vain urbaanilegendoissa? Millainen ikäero ja millainen tilanne tietämissänne tapauksissa? Olen siis mies ja ihmettelen että tapahtuuko noita muka oikeasti.
[/quote]
Isä vaihtoi pari vuotta tytärtään nuorempaan. Olihan se noloa. Ei kestänyt se suhde.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 10:33"]
[/quote]
Odotatko yhtään, koska se vaihtaa sinut taas 10-vuotta nuorempaan?
[/quote]
Sori, tuli väärä lainaus, piti olla sen ihmisen viesti, jonka mies oli vaihtanut häneen, ex-vaimoa 10v. nuorempaan...
Juu, 46-vuotiaana aloin seurustella 14-vuotiaan kanssa. Kahden vuoden siveän seurustelun jälkeen rakastelimme vihdoin hänen 16-vuotispäivänään. Tästä on 20 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 10:28"]
[/quote]
Minä tiedän. Yksi ystäväni otti +10v. vanhemman miehen itselleen parikymppisenä. Mies jätti silloisen samanikäisen avovaimonsa. Nyt mies alka olla pappaikäluokkaa, kun itse olemme virkeitä kolmevitosia...
Mulla mies kanssa vaihtoi muhun, olen 21, mies 34 ja miehen eksä 32. Nyt 4 vuoden jälkeen on ilmeisesti taas vaihdon paikka kun jätti mut samalla tavalla kuin eksänsä, yksin vastasyntyneen lapsen kanssa.
Luin jostain että Till Lindeman:lla s.1963 on nuori tyttis Sophia s.1987
Tiedän, isäni vaihtoi 25 vuotta nuorempaan ja muutama vuosi aiemmin isäni paras ystävä 30 vuotta nuorempaan.