Tiedättekö tapauksia joissa mies vaihtanut nuorempaan?
Siis ihan huomattavasti nuorempaan, vähintäänkin 10 vuotta. Käykö näitä oikeasti vai vain urbaanilegendoissa? Millainen ikäero ja millainen tilanne tietämissänne tapauksissa? Olen siis mies ja ihmettelen että tapahtuuko noita muka oikeasti.
Kommentit (81)
Meillä on ex-mieheni kanssa 3 yhteistä lasta, nuorin 16. Olen itse 46 ja Ex-mieheni 47. Hän vaihtoi 2 vuotta sitten minut 26-vuotiaaseen tytönhempukkaan. Itse seurustelen nykyisin itseäni vanhemman (ja exääni kypsemmän) miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 18:21"]Tottakai tiedän! Itseni nimittäin :) Vaihdoin 35-vuotiaan rupsahtaneen siiderivalaan tiukkakroppaiseen ja itsestään huoltapitävään 26-vuotiaaseen. Itse olen 38. Vaimoni oli nuorena hyvännäköinen, vaan vittuako meni lihomaan!
[/quote]
Onneksi et ole pinnallinen!
Miehet ovat kaikki kullinsa vietävissä kun tarpeeksi houkutteleva tarjous tulee.
Omakohtaista kokemusta. Paljon nuorempaan. Ei käy kateeksi sitä naista. Jutellaan aina kun nähdään. Hän ei ollut syypää eroon koska ex tapasi hänet erosta viiden vuoden kuluttua. Ihan ok nainen.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:46"]
Mieheni (31v) erosi vaimostaan tutustuttuamme, ikäeroa meillä 10 vuotta. Kaikille muille asia täysin ok, paitsi ex-vaimolle. Sinänsä ymmärrettävää, mutta harmillista sillä heillä on lapsi, joten ovat tekemisissä "lopun ikänsä", ja lapsi on myös itselleni todella tärkeä.
Haluaisin tavata mieheni ex-vaimon ja vakuuttaa hänet siitä, etten ole mikään tyhjäpäinen bimbo, ja että välitän heidän lapsestaan ja haluan tälle vain hyvää. Haukuista ja solvauksista huolimatta toivon myös ex-vaimon löytävän onnea elämäänsä.
Toivon, että jonain päivänä pystymme tulemaan keskenämme edes toimeen, ainakin lapsen vuoksi.
[/quote]
Sama tilanne.
Mies 41, minä 25. Ex-avovaimo 37.
Ystäväni on tällainen. Kolmekymppinen mies vaihtoi yli 10 v ajan olleen kihlattunsa tähän nuorempaan ystävääni. Ilmeisesti ystävälleni jäi tästä kuitnekin jotain hampaankoloon kaihertamaan, koska nykyään kovaan ääneen on tuomistsemassa muiden pettämiset ja vastaavat, vaikka oma suhde pyörähti näin käyntiin.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:16"]
Miehet ovat kaikki kullinsa vietävissä kun tarpeeksi houkutteleva tarjous tulee.
[/quote]
Tämä ikävä kyllä pitää paikkansa. Mutta on meitä lujaluontoisiakin jotka kuitenkin pidämme tiukasti kiinni vanhasta muijasta..
Juu, isäni vaihtoi nuorempaan. Nuorikko on minua hieman nuorempi. Vaikuttavat onnellisilta.
Mieheni (31v) erosi vaimostaan tutustuttuamme, ikäeroa meillä 10 vuotta. Kaikille muille asia täysin ok, paitsi ex-vaimolle. Sinänsä ymmärrettävää, mutta harmillista sillä heillä on lapsi, joten ovat tekemisissä "lopun ikänsä", ja lapsi on myös itselleni todella tärkeä.
Haluaisin tavata mieheni ex-vaimon ja vakuuttaa hänet siitä, etten ole mikään tyhjäpäinen bimbo, ja että välitän heidän lapsestaan ja haluan tälle vain hyvää. Haukuista ja solvauksista huolimatta toivon myös ex-vaimon löytävän onnea elämäänsä.
Toivon, että jonain päivänä pystymme tulemaan keskenämme edes toimeen, ainakin lapsen vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:33"]
Siis ihan huomattavasti nuorempaan, vähintäänkin 10 vuotta. Käykö näitä oikeasti vai vain urbaanilegendoissa? Millainen ikäero ja millainen tilanne tietämissänne tapauksissa? Olen siis mies ja ihmettelen että tapahtuuko noita muka oikeasti.
[/quote]
Minä vaihdoin nuorempaan, exäkin oli minua nuorempi. Mutta vain 5vuotta, nykyään on 11v nuorempi mies!
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:51"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:33"]
[/quote]
Minä vaihdoin nuorempaan, exäkin oli minua nuorempi. Mutta vain 5vuotta, nykyään on 11v nuorempi mies!
[/quote]
Niin ja mies vaihtoi vanhempaan, kummallakin suhde päättyi ihan normisti ei mitään pettämisiä
Viisikymppinen mieheni rakastui ja sekosi ihan täysin nettituttavaan. Kiihkeää oli..kun minulle selvisi tämä " suhde" mies halusi minusta avioeron.
nettiystävä miestäni noin 15 v ainakin nuorempi..
Miehelläni ja minulla ei kuulema mitään yhteistä..
mielestäni paljonkin..mutta hän oli päättänyt jo ettei 30 vuotta yhteistä taivalta ollutkaan mitän.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:33"]Siis ihan huomattavasti nuorempaan, vähintäänkin 10 vuotta. Käykö näitä oikeasti vai vain urbaanilegendoissa? Millainen ikäero ja millainen tilanne tietämissänne tapauksissa? Olen siis mies ja ihmettelen että tapahtuuko noita muka oikeasti.
[/quote]
Anteeksi nyt vaan mutta koska olet mies ihmettelet..me naiset taas ihmetellään miksi miehet kohtelevat rakkaitaan niin kylmästi..no syitä on monia. Tiedän...
Varakkaita perheellisiä 50vee liikemiehiä. Jotenkin raakaa touhua ex-vaimolle ja lapsille.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 17:03"]
Varakkaita perheellisiä 50vee liikemiehiä. Jotenkin raakaa touhua ex-vaimolle ja lapsille.
[/quote]
Nyt sitten elää nuoruuden uudelleen paitsi että tällä kertaa onkin rahaa?
Isäni vaihtoi lennosta 18 vuotta äitiäni nuorempaan.
Vanhempien tuttavapiirissä kaksi päälle viisikymppistä miestä on jättänyt vaimonsa yli 15 vuotta nuorempien naisten takia, toisella oli jo lapsi tämän uuden naisen kanssa kun asia selvisi vaimolle. Onneksi lapset on noissa perheissä jo olleet aikuisia tai aikuisuuden kynnyksellä. Ihan tavallisia koulutettuja keskiluokkaisia miehiä, toinen ei ainakaan erityisen menestynyt, enemmänkin sellainen keskenkasvuisen oloinen.
Yksi oman miehen naispuolinen kaveri otti itseään yli kymmenen vuotta vanhemman perheellisen miehen (työkaverinsa), mutta en tiedä oliko avioliitto päättynyt jo ennen suhteen alkamista. Nämä on olleet nyt jo pitkään yhdessä ja vaikuttavat oikein onnellisilta ja tasapainoisilta, mutta jätetyn perheen tilanteesta en toki tiedä.
Haluaisin tuohon edelliseen vielä lisätä, että näillä tuntemillani miehillä ystäväpiiri kyllä asettui vaimojen puolelle ja esimerkiksi isäni laittoi välit täysin poikki näihin, vaikka toisen kanssa olivat hyviä ystäviä. Vasta nyt melkein kymmenen vuoden jälkeen ovat jossain tekemisissä, kun kuulemma perheen lapsetkin jo ovat päässeet tapahtuneen kanssa sinuiksi.
Kaverin isä 55v vaihtoi 25 vuotta nuorempaan venäläisnaiseen. Se silloinen vaimo oli suunnilleen 55v. Ja lennosta tapahtui vaihto.