Tiedättekö tapauksia joissa mies vaihtanut nuorempaan?
Siis ihan huomattavasti nuorempaan, vähintäänkin 10 vuotta. Käykö näitä oikeasti vai vain urbaanilegendoissa? Millainen ikäero ja millainen tilanne tietämissänne tapauksissa? Olen siis mies ja ihmettelen että tapahtuuko noita muka oikeasti.
Kommentit (81)
Erosin 25v miehestä ja aloitin suhteen 32v yh isän kanssa. Olin itse 22v.
Tiedän tapauksen, jossa oli taiteellisesti suuntautunut samanikäinen pariskunta. Nainen oli kova ja kalsea pomottaja, mies herkempi tapaus. Vaihtoi 10 vuotta nuorempaan.
Mies 38v oli muka kiinnostunut minusta 49v mutta ottikin sitten 25v naisen.
Tässä on haavoja paranneltu.
Kaverini, oikein lapsellinen ja kokematon 17-v tyttö lähti 34-vuotiaan miehen kelkkaan. Mies sitten jossain vaiheessa erosi avovaimostaan, jonka kanssa oli ollut nuoresta asti. Nämä ovat nyt pari vuotta seurustelleet ja asuvat yhdessä.
Minä olen nainen ja vaihdoin nuorempaan mieheen. Exäni oli syntynyt 1956 ja nykyinen mieheni 1975. En ole katunut.
Mä ihmettelen muita nuoria naisia, jotka sellaisia vaihtajia huolivat. Tosin taitavat olla ihan sitä samaa (ei niin hehkeää) tasoa.
Ystäväni mies vaihtoi 20 v nuorempaan...
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:51"]
Ystäväni on tällainen. Kolmekymppinen mies vaihtoi yli 10 v ajan olleen kihlattunsa tähän nuorempaan ystävääni. Ilmeisesti ystävälleni jäi tästä kuitnekin jotain hampaankoloon kaihertamaan, koska nykyään kovaan ääneen on tuomistsemassa muiden pettämiset ja vastaavat, vaikka oma suhde pyörähti näin käyntiin.
[/quote]
On vain tainnut tajuta, että sama temppu voidaan tehdä hänellekin.
Isoisäni vaihtoi eka äitini ikäiseen ja sitten minun ikäiseeni, eli 25-vuotiaaseen. Onnellisilta vaikuttavat, mutta en kyllä ymmärrä mitä tämän naisen mielessä liikkuu..
Tiedän. Mies 39 vaihtoi samanikäisen vaimonsa (olivat yhdessä 20 vuotta ja kaksi lasta) 22-vuotiaaseen heillä lastenhoitajanakin toimineeseen nuoreen naiseen.
Nopea avioituminen muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. Kovin montaa vuotta se liitto ei kestänyt.
Isäni meni yhden kaverini kanssa naimisiin, kaveri syntynyt samana vuonna kuin minä. Naimisiinmenon jäljeen ihmetteli kun meidän välit ei enää olleetkaan samanlaiset kuin ennen enkä suostunut häntä puolustamaan kun jäi kiinni pettämisestä. Onneksi isä tajusi erota.
Miesystäväni 38v erottuaan vaimostaan otti minut 32v ja vaihtoi minut sitten lennosta 19-vuotiaaseen. :)
Tiedän, serkku rakastui naapuriin, joka on melkein 15v nuorempi. Outoa oli, ettei omassa avioliitossa ollut ongelmia ja ex-eukkokin on kauniimpi ja hoikempi kuin uusi. Nyt serkulla on uuden kanssa 1v lapsi, ja tuo jatkuvasti hoitoon meille tai vanhoille ja sairaille vanhemmilleen , kun yli 50v:nä haluaa ennemmin matkustella kuin taas vauvaa hoitaa, nimim. Kyllähän tuo 1v. omani rinnalla menee viikon kun vanhemmat lomailee
Tiedän, mies vähän alle 40v., nainen 22v. Oon itsekin 22 ja en todellakaan ketään noin paljon vanhempaa ottais vaikka oiskin hemmetin rikas. Siis ei siinä mitään, ei nelikymppinen vanha ole, mutt en vaan tykkää niin suuresta ikäerosta kun on kyse parisuhteesta.
Tiedän.
Mies jätti ensimmäisen perheensä (pikkulapsi-iässä) lapsettoman, reilu kymmenen vuotta nuoremman naisen takia.
Samainen mies jätti 10 vuotta myöhemmin samaisen naisen ja heidän yhteiset lapset (pikkulapsi-iässä) kolmannen naisen, edelleen n. kaksvitosen kanssa.
En tiedä meinaako mies tehdä kolmannenkin naisen kanssa lapsia. Jos olisin tämä 3. nainen, juoksisin karkuun ja lujaa.
Jotkut miehet vissiin vaan tykkää parikymppisistä naisista. Harmi vaan ettei yksikään nainen pysy parikymppisenä enempää kuin sen 10 vuotta. ;)
Ei oo urbaanilegendaa.
Mäkin tiedän miehen joka on neljättä kertaa naimisissa (uusi vaimo aina edellistä nuorempi) ja kolmen kanssa lapsia. Olisin kanssa numero nelosen sijassa ehkä miettinyt pari kertaa ennen lasten tekoa..
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 18:21"]
Tottakai tiedän! Itseni nimittäin :) Vaihdoin 35-vuotiaan rupsahtaneen siiderivalaan tiukkakroppaiseen ja itsestään huoltapitävään 26-vuotiaaseen. Itse olen 38. Vaimoni oli nuorena hyvännäköinen, vaan vittuako meni lihomaan!
[/quote]
:)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 17:03"]
Varakkaita perheellisiä 50vee liikemiehiä. Jotenkin raakaa touhua ex-vaimolle ja lapsille.
[/quote]
Mies 57 vuotias, oli kolmannessa liitossa. Jätti 51 vuotiaan vaimon ja aloitti 4. suhteen 40 vuotiaan lapsettoman kanssa. Ja taas mennään lujaa hetken aikaa.