Tiedättekö tapauksia joissa mies vaihtanut nuorempaan?
Siis ihan huomattavasti nuorempaan, vähintäänkin 10 vuotta. Käykö näitä oikeasti vai vain urbaanilegendoissa? Millainen ikäero ja millainen tilanne tietämissänne tapauksissa? Olen siis mies ja ihmettelen että tapahtuuko noita muka oikeasti.
Kommentit (81)
Minut vaihdettiin reilusti vanhempaan puumaan, rakkaudelle kun ei voinut mitään. Perseestä. Jos jotain opin niin sen, etten ikinä petä toista parisuhteessa. Mieluummin jättää ilman toisen nolaamista ja musertamista.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:33"]Siis ihan huomattavasti nuorempaan, vähintäänkin 10 vuotta. Käykö näitä oikeasti vai vain urbaanilegendoissa? Millainen ikäero ja millainen tilanne tietämissänne tapauksissa? Olen siis mies ja ihmettelen että tapahtuuko noita muka oikeasti.
[/quote]
Isä vaihtoi pari vuotta tytärtään nuorempaan. Olihan se noloa. Ei kestänyt se suhde.
[/quote] Till Lindemanilla on 1989 syntynyt tyttöystävä Sophia ja Lindemanin vanhin tyttö on syntynyt 1985
Tunnen. Enoni jätti perheensä ollessaan n. 40vuotias 17v. tytön takia. Suhde meni pian poikki ja seuraava naisystävä olikin sentään vähän yli 20v. Ystäväni löysi n. 30 vuotiaana 53 vuotiaan miehen ja tuli lähes välittömästi raskaaksi. He menivät parin kuukauden sisällä naimisiin ja muuttivan miehen työn perässä ulkomaille (ovat vieläkin naimisissa ja toinen lapsikin vielä syntyi).
Oma mieheni oli seota 11 vuotta nuoremmasta kollegastaan ja ihastus oli niin selvästi molemminpuolista, että sen olisi sokeakin huomannut. Onneksi naiskollega oli ilmeisen järkevä, eikä sekaantunut perheelliseen mieheen. Jos nainen ei olisi vetänyt jarruja pohjaan, niin miestäni olisi viety kuin pässiä narussa..:-(
Itse vaihdoin vanhan , ruman muijan useaan nuoreen ja tiukka pimpsaiseen tyttöön.Suosittelen lämpimästi kaikille miehille.
Totta kai tapahtuu. Tiedän ainakin 3-4 tapausta. "Yllättäen" ne miehet ei ole mitään luusereita, vaan hyvätuloisia akateemisia. Nuoremmat vaimot monesti ihailee ja ujosteleekin miestään, mikä tuntuu vähän hassulta. Pariskunnat vaikuttavat kyllä hyvin onnellisilta.
Tottakai tiedän! Itseni nimittäin :) Vaihdoin 35-vuotiaan rupsahtaneen siiderivalaan tiukkakroppaiseen ja itsestään huoltapitävään 26-vuotiaaseen. Itse olen 38. Vaimoni oli nuorena hyvännäköinen, vaan vittuako meni lihomaan!
Olli Lindholm ja nuori tyttis ja eikö Pauli hanhiniemelläkin ole 30v tytsi
53v lapseton mies meni naimisiin 27v mimmin kanssa ja kesken pikkulapsi vaihetta nainen vaihtoi 34v itsensä ikäiseen
57-vuotias enoni alkoi viime vuosikymmenellä seurustella 36-vuotiaan naisen kanssa.
Kyseinen nainen on nuorempi kuin oma poikaystäväni (olen 28 ja poikaystäväni on 38), joten sukujuhlissa olisi varmasti mielenkiintoinen tutustumiskierros tiedossa.
Ymmärrän kuitenkin, miksi enoni halusi eroon ensimmäisestä vaimostaan. Hän ei ollut kovin mukava ihminen ja käyttäytyi huonosti sekä enoani että enon läheisiä kohtaan. Ei siis ihme, että hän halusi löytää toisenlaisen kumppanin.
Ja ilmeisesti heillä (enolla ja uudella vaimolla) menee hyvin, koska ovat saaneet lapsiakin yhdessä.
Mutta silti. Kyllä se tuntuu oudolta alle kolmekymppisenä deittailla saman ikäpolvea ihmisiä kuin oma eläkeikää lähentelevä eno.
Mieheni edellinen avopuoliso on minua n. 14 vuotta vanhempi.
Joo, sukulainen vaihtoi lähes kuusikymppisenä parikymmentä vuotta nuorempaan. Saivat kaksi lastakin.
Sukulaiseni pamautti paksuksi poikansa tyttöystävän, menivät naimisiin. Nainen n. 25 ja mies 50.
Setäni, siis isäni veli vaihtoi 40-vuotiaana vaimonsa 19-vuotiaaseen tyttöön. Tyttö oli vähän yksinkertainen, semmoinen ressukka. Setäni taas oli alkoholisti. Muuttivat yhteen ja saivat vauvan, sosiaaliviranomaiset kuvioissa ym. Äärettömän surullista.
Itse vaihdoin viimeksi vanhempaan, 24 vuotias vaihtui 25 vuotiaaseen.
t. mies, 35v
Eräs tuttu vaihtoi miestä yli 20 vuotta vanhempaan ja teki tälle lapsenkin eli se uusi mies vaihtoi liki 30 vuotta nuorempaan.
Mieheni 62v meni suhteeseen 22v ulkom naisen kanssa. Nainen oli hänen sport trainerinsa verenpaineen hoitoon. Mieheni rakastui tulisesti, osti naiselle kaksion, siitti tälle 2 lasta. En antanut helposti eroa ja nainen ei päässytnaimisiin. Naisella oli outo kuva oikeuksistaan. Poikamme 36v mukaan nuorikko kuvitteli että kun minä astun pois, hän saa automaattisesti kaiken mitä minulla on. Todellisuudessa olin auttanut omaisuutemme hankinnassa yli puolet. Miehenibkyhnäsi muutaman vuoden naisen kanssa, hoiti lapsia ja maksoi kaiken. Nainen kyllästyi, lähti eikä mieheni tiedä missä on.yt kutemassa.
Mieheni on tyytyväinen kun en antanut hajottaa liittoamme ja omaisuuttamme. Suhteemme on etäinen mutta olosuhteiden pakosta hoidan mieheni 1 ja 3 v lapsia. Olen heille mumma lapsenlapseni nimittelyn mukaan. Heillä on hoitaja yöt. Olen luvannut auttaa lasten hoidossa mutten tiedä miten heille käy kun emme enää jaksa.
On ironista että vaikka mies vanhenee, niin siitosinto säilyy. Lapsia tulee vanhalle ihmiselle.
En tiedä, mutta naisia tiedän monta jotka ovat vaihtaneet itseään nuorempaan itseään vanhemman miehen, minä vaihdoin myös nuorempaan mutta kuitenkin itseäni vanhempi nykyinen aviomies, en haluaisi itseni ikäistä tai nuorempaa.