Koira puri lasta
Koira purrut lasta ja otsikko edellisessä ketjussa hieman harhaan johtava: "tästeden en lähde ilman puukkoa"!!! Puukollako karkoitat agressiiviset koirat lastesi kimpusta? Jos koiran omistaja ei hallitse tilannetta, niin mitä on tehtävissä...
Kommentit (6)
Huitoisin koiraa laukullani tai jollain kepakolla. En jäisi odottamaan, että omistaja käskyttää ja saa nähdä totteleeko.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:04"]Huitoisin koiraa laukullani tai jollain kepakolla. En jäisi odottamaan, että omistaja käskyttää ja saa nähdä totteleeko.
[/quote]
Saman tekisin sulle jos koiraani ilman syytä sörkkisit
Tuossa ketjussa ei kai koira ollut purrut aloittajan lasta, vaan minun. Minä en kuvitelut puolustautuvani koiraa vastaan puukon avulla vaan sanoin mielessäni käyneen mennä ampumaan tuo koira. Tässä tapauksessa ei puukko olisi edes toiminut, koska bernhantilainen tuli äkkiarvaamatta pimeässä ja takaapäin.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:04"]Huitoisin koiraa laukullani tai jollain kepakolla. En jäisi odottamaan, että omistaja käskyttää ja saa nähdä totteleeko.
[/quote]
Saman tekisin sulle jos koiraani ilman syytä sörkkisit
[/quote]
Siinäkö mielestäsi ei ole riittävää syytä, että koira on lapsen kimpussa? Ei kai kukaan ole rauhallisia, tottelevia koiria aikonutkaan puukottaa tai kepittää.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 23:54"]
Maailma on täynnä hulluja ihmisiä jotka luulee et väkivalta ratkasee
[/quote]
Jos koira on lapseni kimpussa eikä edes omistajansa hallinnassa, en kyllä keksi mitään väkivallatonta keinoa tilanteen ratkaisemiseksi. Totteleville koirille en suinkaan suunnittele väkivallantekoja, päinvastoin olen jopa joskus ollut hankkimassa itsellenikin koiraa. Tuolloin jouduin kuitenkin olemaan työn takia paljon poissa kotoa, enkä katsonut sen olevan hyväksi itselleni enkä varsinkan koiralle. Nykyisessä asuinpaikassani tonttiani sivuaa polku, joka on vakiintunut koirien ulkoilutusreitiksi. Minusta on mukava katsoa siinä reippailevia upeita, tottelevia koiria.
Maailma on täynnä hulluja ihmisiä jotka luulee et väkivalta ratkasee