Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homofobit, tajuatteko olevanne biseksuaaleja?

Vierailija
25.06.2014 |

Ette ymmärrä sitä, että heteron ei missään vaiheessa tarvitse "päättää" ryhtyvänsä heteroksi. Itse olette ilmeisesti jossain vaiheessa elämäänne tehneet tietoisen päätöksen haluta vain vastakkaista sukupuolta, ja tukahduttaa sen homoseksuaalisen puolen itsestänne. Sitten pelkäätte homoja aivan helvetisti ja meuhkaatte, koska teitä ärsyttää se, että joillakin on munaa olla ihan rohkeasti oma itsensä, toisin kuin teillä säälittävillä surkimuksilla. Olette noloja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vähän logiikka ontuu.

Jos joku meuhkaa sen puolesta, että pedofiilit täytyy pitää kaukana lapsista ja hyväksikäyttötuomioita pitää koventaa, niin onko oikeasti salaa pedofiili, joka vain tukahduttaa itsestään sen puolen joka tykkää lapsista silleen?

Vierailija
2/5 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:44"]

Ette ymmärrä sitä, että heteron ei missään vaiheessa tarvitse "päättää" ryhtyvänsä heteroksi. Itse olette ilmeisesti jossain vaiheessa elämäänne tehneet tietoisen päätöksen haluta vain vastakkaista sukupuolta, ja tukahduttaa sen homoseksuaalisen puolen itsestänne. Sitten pelkäätte homoja aivan helvetisti ja meuhkaatte, koska teitä ärsyttää se, että joillakin on munaa olla ihan rohkeasti oma itsensä, toisin kuin teillä säälittävillä surkimuksilla. Olette noloja.

[/quote]

Kyllä sä pian pääset yli tästä lakialoitteen kaatumisesta. Kyllä se siitä, elämä jatkuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittehän sä säälittävä surkimus täällä meuhkaat täyttä potaskaa! Oisit vaan pysyny siellä kaapissas, etkä tullu tänne mesomaan järjenköyhiä hypoteesejasi! Jos joku inhoo homoutta, niin se sit oikeesti inhoo, eikä sitä mitkään homojen pillitykset muuksi muuta. Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi ja näiden kahden välille parisuhteen ja käski lisääntyä, ja Jumalalle homous on kauhistus, eikä sitä faktaa saa Raamatusta pois millään! Näin on näreet, vaikka kuinka närästäis eräitä.

Vierailija
4/5 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:55"]Ittehän sä säälittävä surkimus täällä meuhkaat täyttä potaskaa! Oisit vaan pysyny siellä kaapissas, etkä tullu tänne mesomaan järjenköyhiä hypoteesejasi! Jos joku inhoo homoutta, niin se sit oikeesti inhoo, eikä sitä mitkään homojen pillitykset muuksi muuta. Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi ja näiden kahden välille parisuhteen ja käski lisääntyä, ja Jumalalle homous on kauhistus, eikä sitä faktaa saa Raamatusta pois millään! Näin on näreet, vaikka kuinka närästäis eräitä.

[/quote]

On se sun Jumalasi vaan aika toistaitoinen epeli tuon luomisensa kanssa. :D Kukas sen Saatanankin tuli luoneeksi? Minkälainen surkimus luo asioita, joita itse inhoaa? Pidätkö hyvänä sellaista taiteilijaa, joka itsekin inhoaa maalauksiaan? Taisi ap osua arkaan paikkaan. Voi toista. :'(

Vierailija
5/5 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:44"]

Ette ymmärrä sitä, että heteron ei missään vaiheessa tarvitse "päättää" ryhtyvänsä heteroksi.

[/quote]

En oikein ole perillä keitä ovat homofobbat, mutta jos tässä esittäisin, että olen hetero ja enpä paljoa välitä kuulla jatkuvaa homopaskaa joka tuutista, etköhän leimaisi minut. En usko, että kukaan jaksaa kuulla jatkuvasti jonkun sattumanvaraisen kaduntallaajan parisuhde vaivoistakaan. Sen takia ne eivät normaalisti kilpaile sään kanssa kärkisijoista small talk aiheissa.

Eiköhän kukin tiedä mistä itse nauttii ja kenestä tykkää sinun sitä heidän puolestaan päättämättä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan