Hei Anne jäit kiinni että selaat tätä palstaa :D
Kannattaisiko paremmin välillä katsoa olan taakse tai yrittää piilottaa palstailu 😁
Kommentit (39)
Myös Erja lukee tätä ihan hulluna. Sekä Maiju
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn täällä koska sain vauvan ja tää vauvafoorumi on ainut missä on niin ihania vauvajuttuja. T. Toinen Anne
Ai, mä en juuri vauvajuttuja täällä kyllä näe!
Kaikkea muuta kyllä.
Ninalle haistatan vitut. Olet sosiopaatti akka.
Annie kirjoitti:
En ole Anne.
Are you ok?
Vierailija kirjoitti:
Moi Tiina! Olet ylipainonen lähes viiskymppinen nainen, joka voisi hankkiutua siitä kananpersetukasta eroon.
Tais käydä alapeukuttaa😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hupsis.
Mutta itsehän sä sanoit, että kukaan tervejärkinen ei täällä käy. Joten myönnät siis, että sulla on jotain mielenterveydellisiä ongelmia.
T:AnneMissä hän niin sanoi?
No minulle sanoi, kun hän pohti vastausta yhteen tärkeään kysymykseen ja minä sanoin, että kysy vauvan av:ltä mielipidettä. Kerroin siis, että olen kuullut, että siellä saa hyviä neuvoja. Väitin, että en itse tosin täällä käy.
T:Anne
Vuoden vitsi: hyviä neuvoja Arvaus Villi -palstalta, jossa kaikki Random Nobodyt leikkivät vuoroin lääke- ja vuoroin oikeustieteen asiantuntijoita.
Tuula potee keski-iän kriisiä ja jakelee kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Moi Tiina! Olet ylipainonen lähes viiskymppinen nainen, joka voisi hankkiutua siitä kananpersetukasta eroon.
Moi Toni. Tunnistin sut heti kyllä. Noinko paljon se oma kaljuus harmittaa?
Vierailija kirjoitti:
Ninalle haistatan vitut. Olet sosiopaatti akka.
😁💓
Vierailija kirjoitti:
Myös Erja lukee tätä ihan hulluna. Sekä Maiju
Ei vain lue😂🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn täällä koska sain vauvan ja tää vauvafoorumi on ainut missä on niin ihania vauvajuttuja. T. Toinen Anne
Ai, mä en juuri vauvajuttuja täällä kyllä näe!
Kaikkea muuta kyllä.
Se huumori, se huumori...
Vierailija kirjoitti:
Mua niin nauratta, että tiedän Maijan ja Hennan roikkuvan täällä aina. Luulevat, ettei kaikki tiedä.
Nyt tuli vale. En edes lue vauvapalstaa. terv. Maija
Annie kirjoitti:
En ole Anne.
En mäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hupsis.
Mutta itsehän sä sanoit, että kukaan tervejärkinen ei täällä käy. Joten myönnät siis, että sulla on jotain mielenterveydellisiä ongelmia.
T:AnneMissä hän niin sanoi?
No minulle sanoi, kun hän pohti vastausta yhteen tärkeään kysymykseen ja minä sanoin, että kysy vauvan av:ltä mielipidettä. Kerroin siis, että olen kuullut, että siellä saa hyviä neuvoja. Väitin, että en itse tosin täällä käy.
T:AnneVuoden vitsi: hyviä neuvoja Arvaus Villi -palstalta, jossa kaikki Random Nobodyt leikkivät vuoroin lääke- ja vuoroin oikeustieteen asiantuntijoita.
... ja taloustieteen erityisasiantuntijoita!
Minä käyn ihan avoimesti tällä palstalla. Ei hävetä myöntää sitä kun tiedän hyvin miten suuri osa täällä käy.