Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kieltäytyä treffikutsusta? Auttakaa! :/

Vierailija
25.06.2014 |

Olen äskettäin tehnyt profiilin deittisivustolle, ja nyt lyhyen viestittelyn jälkeen eräs kiinnostava mies haluaisi tavata. Ongelmana on, että mies on täysin "out of my league". En haluaisi mennä nolaamaan itseäni ja saamaan pakkeja treffeille. Kertokaahan siis mulle, kuinka voin kieltäytyä kutsusta olematta töykeä tai vaikuttamatta sekopäiseltä. Tuon todellisen syyn kertominen ainakaan ei taida olla kovin hyvä idea?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja mitä jos antaisit sen miehen päättää mitä ajattelee sinusta? Entäpä jos hän arvostaakin muita ominaisuuksiasi kuin esim ulkonäköä tai ammattia, ihastuu vaikka huumorintajuisi tms

Vierailija
22/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siis millä tavalla se on out of league?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on komea, tyylikäs ja korkeammin koulutettu.

-ap

Vierailija
24/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi näin:

Kiitos treffikutsusta! Tuntuu, ettei oltaisikaan toisillemme "niitä oikeita". Mukavaa kesän jatkoa!

Vierailija
25/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

höhlä <3 AP!

Ihmeessä kerrot sille miehelle, että sun itsetunto ei nyt kestä pakkeja ja koet, että mies on teistä se 'tasokkaampi'. Ottaa tai jättää.

Nyt nainen: otat itseäsi niskasta kiinni ja harjoittamaan mindfullnessiä! <3 tsempit!

Vierailija
26/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ole hullu. Totta kai sä menet sinne treffeille. Toi on ehkä maailman typerin syy kieltäytyä treffikutsusta.

Vierailija
27/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta olethan lukenut täältä niitä kamalia treffikokemuksia, ehkäpä mies on sellainen. Eikä siten tasokas. Rohkeasti kokeilemaan.

Vierailija
28/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies arvostaa sinussa muita ominaisuuksia. Mene mutta muuta treffit toiseen muotoon, esim. ulos syömään ja puistoon istumaan. Et saa koskaan tietää millainen on ellet tapaa.

Vierailija
29/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkää että mies vie sänkyyn kun nainen sitä kuitenkin haluaisi tässä tapauksessa, ja dumppaisi seuraavana aamuna  

joskus se mies voi rakastua myös siihen että nainen on iloinen ja onnellinen, versus naama norsunvitulla olevat yliopistolla pilatut nirppanokat.  

mutta jos ap ei usko itseensä eikä näe omia hyviä puolia niin ei kannata.  sanoo vaan miehelle ettei sitten usko että on sopivat toisilleen 

Vierailija
30/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene niille treffeille! Se tyyppi on todennäköisesti normitasoa tai huonompi. Mäkin  pelkäsin mennä treffeille parin aivan ihanan näköisen miehen kanssa. Olivat vielä tosi ihania kirjoittamaan ja ajatukset matsasivat täysin. Elivät ihanan kuuloista sosiaalista elämää, kun itse olen tällainen tavallisen näköinen ujo, ehkä enempi ruma kuin kaunis, tylsä hissukka. 

Mutta hitsi, että kuva voi pettää. Enkä voi syyttää harhaanjohtamisesta, koska kaikkihan sen parhaan valokuvansa laittavat. Tumma adonis olikin jälkikäteen ajatellen kuvattu hämärässä ja vastassa oli vaalea, hintelä mies. Se lihaksikas, raamikas mies oli vähän pulllukka. Ihan kivoja miehiä. Mitään kipinää ei vaan tuntunut. Miehillä homma toimi toisinpäin, olin heistä uskomattoman kaunis, kun olivat pelänneet jotain suomursua. Ja se olinkin minä, joka joutui miettimään miten antaa pakit....

Vierailija
31/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ap:n toivetta voida kuunnella? Nyt lähes jokaisella kommentoijalla on neuvona "tietenkin menet sinne treffeille". Todennäköisesti hän kuitenkin itse tuntee itsensä parhaiten ja sen mikä hänelle sopii.

-19-

Vierailija
32/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:06"]

Mene niille treffeille! Se tyyppi on todennäköisesti normitasoa tai huonompi. Mäkin  pelkäsin mennä treffeille parin aivan ihanan näköisen miehen kanssa. Olivat vielä tosi ihania kirjoittamaan ja ajatukset matsasivat täysin. Elivät ihanan kuuloista sosiaalista elämää, kun itse olen tällainen tavallisen näköinen ujo, ehkä enempi ruma kuin kaunis, tylsä hissukka. 

Mutta hitsi, että kuva voi pettää. Enkä voi syyttää harhaanjohtamisesta, koska kaikkihan sen parhaan valokuvansa laittavat. Tumma adonis olikin jälkikäteen ajatellen kuvattu hämärässä ja vastassa oli vaalea, hintelä mies. Se lihaksikas, raamikas mies oli vähän pulllukka. Ihan kivoja miehiä. Mitään kipinää ei vaan tuntunut. Miehillä homma toimi toisinpäin, olin heistä uskomattoman kaunis, kun olivat pelänneet jotain suomursua. Ja se olinkin minä, joka joutui miettimään miten antaa pakit....

[/quote]

Mulla käynyt vastaavasti ainakin kolmesti, tosin ulkonäöltään miehet olivat söpösiä, mutta muuten aikamoisia pällejä. Ketään ei jäänyt ikävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä