Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kieltäytyä treffikutsusta? Auttakaa! :/

Vierailija
25.06.2014 |

Olen äskettäin tehnyt profiilin deittisivustolle, ja nyt lyhyen viestittelyn jälkeen eräs kiinnostava mies haluaisi tavata. Ongelmana on, että mies on täysin "out of my league". En haluaisi mennä nolaamaan itseäni ja saamaan pakkeja treffeille. Kertokaahan siis mulle, kuinka voin kieltäytyä kutsusta olematta töykeä tai vaikuttamatta sekopäiseltä. Tuon todellisen syyn kertominen ainakaan ei taida olla kovin hyvä idea?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Oletpas kultainen, kun ehdotat treffejä. Olen kuitenkin palannut yhteen entisen poikaystäväni kanssa ja keskityn nyt tähän suhteeseen. / Olen juuri hankkinut koiran, enkä halua sen elämään uusia ihmisiä vielä. / Tapaan uusia tuttavuuksia ainoastaan uuden vuoden päivänä klo 14. / Ennustani sanoi, että vaikka olet huikea ihminen meitä ei ole tarkoitettu toisillemme.

Kyllä sä keksit. Mulla meni noihin 90 sek.

Vierailija
2/32 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:51"]

Hän on komea, tyylikäs ja korkeammin koulutettu.

-ap

[/quote]

Tai sitten ei.Yleensähän nuo osoittautuvat ihan muuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko tulla kertomaan vielä, miten tässä tilanteessa kävi...nimittäin juuri niin kuin täällä muutama ennustikin.

Jotenkin ihmeen kaupalla rohkaistuin ja tapasin miehen tänään. Vastassa oli aika erilainen tyyppi, mitä olin odottanut. Ihan kiva, mutta aika epävarma ja huumorintajuton mies, jolla oli vieläpä likaiset hiukset. Että ehkäpä meen jatkossa vaan rohkeesti treffeille ja jätän tollaset tasojen miettimiset sikseen. :)

-ap

Vierailija
4/32 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:42"]

Treffeille suostuminen ei oo tässä tilanteessa vaihtoehto. Mun itsetunto on jo valmiiksi ihan onnettoman huono, pakkien jälkeen sitä ei kai enää olisi nimeksikään. :/

- ap

[/quote]

Tervetuloa miesten maailmaan....

Vierailija
5/32 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö siis osaa sanoa yksinkertaisesti Ei kiitos, en ole kiinnostunut tapaamisesta. Miksi pitäisi perustella sen kummemmin.

Vierailija
6/32 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap, että tulit kertomaan miten kävi! :) Ja todellakin, se deittiprofiilin perusteella saatu vaikutelma saattaa pettää. Hienoa, että uskalsit lähteä treffeille! Tasoeroja ei kannata miettiä liikaa, monet luovat mielikuvaa ylellisestä elämästä, mutta totuus saattaa olla toinen.

Itselläni myöskin vähän samankaltainen ongelma, tai siis vaikea tilanne, koska mies, jonka olen tavannut viikon sisällä kaksi kertaa haluaisi tavata taas uudestaan (ja on päivittäin yhteydessä puhelimitse, kysyy kuuluumisia, jne). Itse en vain ole kiinnostunut, vaikkei hänessä mitään vikaa olekaan. En vain pidä tuollaisista yli-innokkaista miehistä + en muutenkaan halua mitään parisuhdetta juuri nyt. Miehelle tämä ei vaan mene jakeluun, vaikka olen asian ihan selvästi ilmaissutkin. Hän ehdotti myös tapaamista ihan vain ystävinä, mutta ei sekään tunnu minusta hyvältä, koska miehen tunteet on kuitenkin jo tiedossa.

Vierailija
7/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa auttaa? :(

- ap

Vierailija
8/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko mies tasokkaampi kuin sinä?

Vierailija
9/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai voit sanoa ettei hän ole tyylisesi tms...? Tuo on just ongelma deittisivustoissa.. Niin kaikenlaista porukkaa ja kaikki ei voi olla mieleisiä.

Vierailija
10/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro suoraan vaan epäilyksesi, rehellisyys kannattaa, anna miehen päättää haluaako vielä sen jälkeen treffeille vai ei.

Vierailija
11/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, luuletko ettet kelpaa hänelle? Onko hän nähnyt sinun kuvav?

Vierailija
12/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kerrot todellisen syyn, juuri noilla sanoilla. Sehän on kohteliaisuus ja mies voi edelleenkin toivoa tapaamistanne. Sitä paitsi, jos tarkoitat ihan vain ulkoista olemusta, miehen julkaisema kuva voi olla aika paljon mairittelevampi kuin oikeasti onkaan.

Vierailija
13/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mies on meistä siis se huomattavasti tasokkaampi. Ja hän on nähnyt kuvani. Mutta ei tää tasoero yksin ulkonäköön perustu. Lähinnä nyt siis haluaisin vinkkejä siihen, miten voisin kieltäytyä niin, ettei mies pidä käytöstäni tökerönä tai ajattele, että hänessä olisi jotakin vikaa.

-ap

Vierailija
14/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano sille noin. Rehellistä ja imartelevaakin. Miksi kaikesta pitää tehdä noin vaikeaa?

Vierailija
15/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä voi vaan sen profiilin perusteella ja lyhyen jutustelun jälkeen tietää, onko out of your league.

Vierailija
16/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatus tapaamisesta tuntuu epämukavalta, oisko syynä muutakin kuin se, ettet halua pakkeja?

Jos muuta syytä ei ole, niin pakkien pelossa ei kannata jättää tapaamista väliin, usein meinaan käy niin, että huomaatkin ettei teillä synannut muutenkaan ja silloin et jää ainakaan jälkikäteen harmittelemaan.

Että siitä vaan kokemuksia hankkimaan.

Vierailija
17/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mun sitten kannattaa olla ihan rehellinen. Jotenkin ajattelin, että se saattaisi vaan kuulostaa vähän oudolta, mutta ei kai sitten, jos täällä useampikin on sen kannalla. Kiitti avusta! :)

- ap

Vierailija
18/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä meet rohkeasti treffeille ja nautit siitä, että sinua "tasokkaampi" mies kiinnostuu sinusta :) 

Vierailija
19/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille suostuminen ei oo tässä tilanteessa vaihtoehto. Mun itsetunto on jo valmiiksi ihan onnettoman huono, pakkien jälkeen sitä ei kai enää olisi nimeksikään. :/

- ap

Vierailija
20/32 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä treffeille, sittenhän se totuus selviää. Älä suotta pelkää pakkeja, kuuluu deittailuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä