Oliko teillä yläasteella tuollaisia tyttöjä, jotka pyörivät aikuisten miesten
kanssa?
Meillä oli ainakin yksi, muistan että häntä kyllä katsottiin pitkään ja ihmeteltiin ääneenkin mitä ihmettä näkee keski-ikäisissä miehissä, oli juttua että olisi ollut jopa nelikymppisiä.
Tyttö oli itseäni vuoden vai pari nuorempi, vähän sellainen yksinkertaisen oloinen, rääväsuumainen.
En tiedä yhtään miten elämä on häntä vienyt.
Kommentit (66)
Yksi oli. Aina kovat meikit naamassa ja hiukset värjätty pikimustiksi. Kännissä tiettävästi nai pitkin ojanpohjia viisikymppisen "poikaystävänsä" kanssa.
Joskus sitä aina ajattelee säälillä, mitähän siitäkin raukasta tuli. Kotiolot olivat kauheat, kai jotenkin niitä vastaan kapinoi. Päihteiden väärinkäyttökin verissä.
Minä olen sellainen mutta yläaste loppui vuosi sitten
Oli.
t. viimevuonna yläasteelta päässyt
Juu, eräs aikaisin kehittynyt, pitkä blondi. Harrasti monien täysi-ikäisten miesten kanssa satunnaista seksiä. Myöhemmin hieman humalassa kertoi sukulaismiehen käyttäneen häntä 12-vuotiaana hyväksi. Liekö siitä mennyt sekaisin... :(
Lopulta hän perusti nuorena perheen. Toivottavasti on onnellinen; ei olla oltu yhteydessä, kun muutin opiskelemaan.
Olihan näitä, sedät osti juomia, vaatteita, matkoja, jne.. ylipäätään rahoittivat tyttöjen eloa.
Mä olin melkein. Mutta vaikka tykkäsin vanhemmista jo teininä, niin en mäkään sentään "noin ikälopuista" :D
Tunsin kaksi. Ensimmäisen ihan ekasta luokasta lähtien. Kiltti, mutta todella naiivi. Oli ylipainoinen ja ihan oikeasti heikkolahjainen. Vanhemmat eronneet, muistaakseni tapasi kuitenkin isäänsä. Se mies taisi olla eka vastakkaisen sukupuolen edustaja, joka häneen osoitti kiinnostusta :( Eron jälkeen piti miestä täytenä kusipäänä. Nainen edelleen vähän yksinkertainen ja uusi mies on Iranista. (ja sillä on lapsia, jotka yrittävät saada Suomeen. Lasten äidistä en tiedä )
Toinen tapaus tuli kesken ylä-asteen meidän kouluun. Asui muistaakseni lastenkodissa tms... Oli yrittänyt itsemurhaa syömällä ruoka-ainetta, jolle oli todella pahasti allerginen. Soitti itse apua.
Surullisia tapauksia. Molemmilla oli muuten ihan hyvin kavereita.
Tuli ekan kerran kahteenkymmeneen vuoteen tästä kysymyksestä mieleen se meidän yläkoulun pikimustatukkainen ukkojen kanssa kännissä ollut. En löydä siitä mitään mistään netistä. Toivottavasti on kuitenkin kunnossa ja vaan vaihtanut sukunimeään. Sen touhu vain oli sellaista, että pelkään, onkohan kuollut. :(
Oli yksi. Tietääkseni hänen poikaystävänsä oli parikymppinen, ei sitä vanhempi. Esitteli välillä ehkäisypillereitään ("ai niin pitää muistaa taas ottaa näitä"). Oli todella varhaiskypsä ulkonäöltään ja korosti sitä kaikin tavoin. Mieleltään hän oli selvästi hukassa ja korosti sitäkin. Kaikki tiesivät, että hän oli ahdistunut ja masentunut, puhui siitä ihan suoraan.
Ruotsin risteilyllä hän kiehnäsi aikuisten miesten ympärillä siellä käytävillä kunnes opettajat ja jotkut valvojina olleet vanhemmat huomauttivat asiasta.
Hän oli ihan hyvä koulussa ja ystävällinen kaikille. Lukioon mennessä taisi rauhoittua ja käsittääkseni hänellä on nyt perhe. Toivon, että on onnellinen elämässään.
Jep, lesboksi sitten paljastui myöhemmin.
Vanhimmat mitä minä tiedän oli varmaan jotain parikymppisiä. Siis silleen, että oli oma auto. Ja nekin tuntu ihan jäätävän vanhoilta omasta mielestä. Ei kyllä mitään keski-ikäisiä. Ja jos olisi ollut, olisi siitä kyllä puhuttu ihmetellen. Luultavasti tyttö ois ollut joku aikaisin (fyysisesti) kehittynyt, joka haluaa olla aikuisempi kuin onkaan ja on imarreltu vanhan ukon huomiosta. Plus että ois muutenkin vähän masentunu ja omanarvontunto hukassa... Pitäis sitä itse jotenkin siistinä. Esittää kovista, mutta oikeesti on aika reppana.
Oli ! 9 luokalla oli tyttö jota haki auto täynnä miehiä
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:59"]Minä olen sellainen mutta yläaste loppui vuosi sitten
[/quote]
Wanhan miehen seksilelu. Hyi.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:59"]Minä olen sellainen mutta yläaste loppui vuosi sitten
[/quote]
Wanhan miehen seksilelu. Hyi.
[/quote]
Ei olla kyllä harrastettu vielä mitään, eikä mieskään ole mikään "wanha", kolmekymppinen.
muistan pari tapausta yläasteelta. toisella oli kymmenen vuotta vanhempi poikaystävä jossain vaiheessa ja toisella tuntui vanhempia miehiä olevan vähän joka sormelle. jälkimmäisen jutuissa epäilen kyllä olleen lapin lisää jonkin verran.
itsekin tuli 15-16 vuotiaana hengattua n. 18-20 vuotiaden kanssa. mutta tuo nyt on jo aika normaalia. varsinkin kun myös tyttöpuoliset kaverini olivat suurin osa vuoden pari vanhempia. mutta tosian vaan hengailtiin. kai mä olin jonku porukan kiva pikkusysteri :)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:52"]
kanssa?
Meillä oli ainakin yksi, muistan että häntä kyllä katsottiin pitkään ja ihmeteltiin ääneenkin mitä ihmettä näkee keski-ikäisissä miehissä, oli juttua että olisi ollut jopa nelikymppisiä.
Tyttö oli itseäni vuoden vai pari nuorempi, vähän sellainen yksinkertaisen oloinen, rääväsuumainen.
En tiedä yhtään miten elämä on häntä vienyt.
[/quote]
Minun aikani ei ollut. Mutta olen kuullut vasta yhdestä kasiluokkalaisesta pimusta, joka maksattaa puhelimet ja vaatteet aikuisella miehellä.
Oli joo yläasteella. Rääväsuinen tyttö, joka tahtoi miellyttää, oli aina kehittämässä draamaa ympärilleen, huomionkipeä, hieman yksinkertainen eikä paristakaan yrityksestä huolimatta päässyt ylioppilaaksi. Nykyään 150 kiloa painava perheenäiti, joka "keksii" itselleen traumaattisia muistoja esim. koulukiusaamisesta, unohtaen aina, että olin samalla luokalla ja muistan millainen hän oli koulussa.
Oli yksi tapaus.
Sellainen onneton wt tapaus. Äiti alkoholisti, isä ei kuvioissa. Tytöllä mauton tyyli. Ei yläasteen jälkeen opiskellut enää mitään.
"Kultaisella" 70-luvulla tuollaiset tapaukset olivat ihan arkipäivää. Muistan yhden tytön seurustelleen jo 13-vuotiaasta 28-vuotiaan miehen kanssa. Juoruakat paheksuivat tyttöä, eivät miestä. Toinen tyttö oli 15-vuotiaana erään keski-ikäisen miehen toisena naisena. Menivät sitten myöhemmin naimisiinkin. Sitä jo paheksuttiinkin, toki tyttöä enemmän tietenkin, mutta myös miestä kun jätti vaimonsa ja teini-ikäiset lapsensa. Mutta että rikosilmoitusta tekemään kunnallisista miehistä. Varmaan olisi poliisitkin nauraneet. Suhteet joissa tyttö oli 14-15 ja poika 18-20 olivat enemmän sääntö kuin poikkeus. Naiset paheksuivat tyttöjä. Miehet ja pojat olivat syyntakeettomia. Joten ei siitä kovin kauan ole kun naisen (tai lapsen)asema oli tällainen. Siunattu asia että suhtautuminen on muuttunut.
Meidän yläasteella yksi tuollainen tyttö kävi ysiä maha pystyssä.