tarvitsen av mammojen apua!
Eli kertokaas mulle mitä minun kannattaisi tehdä.
Mieheni jonka kanssa ollaan seurusteltu reilu vuosi vaatii nyt minulta ihme asioita. En saisi tavata kavereitani ilman että ilmoitan hänelle kenen kanssa olen ja missä olen, en saisi pitää vaatteita jotka ei hänen silmää mielytä, en saisi meikata niin paljoa (eli ei luomiväriä,huulipunaa) en saa mennä viihteelle ilman häntä.
Asutaan samassa asunnossa ollaan asuttu jo muutama kuukausi. Miehestä pidän muuten todella kovasti mutta nämä säännöt saavat minut romahduksen partaalle. Kertokaa minulle mitä minun kannattaisi tehdä erota, muuttaa erilleen? Olen sanonut että en halua aikuisena ihmisenä tälläisiä sääntöjä.
Kertokaa mitä teen?
Kommentit (7)
No otat miehen puhutteluun ja sanot tosissasi, että mies on liian kontrolloiva eikä voi saada naista, joka alistuisi moiseen. Ei eletä enää 1920-lukua. Edes 50-luvulla ei ollut tuollaista menoa!
Jos mies ei suostu tai muutu PAKKAAT KAMASI JA LÄHDET HELVETIN NOPEASTI.
Haluaisin erota mutten tiedä miten selviäisin siitä. Silloin kun alettiin seurustelemaan niin hän auttoi minua vaikeiden aikojen yli.
Tämä alkoi kun muutettiin yhteen. Entä jos muutetaan taas erilleen ?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:51"]
Haluaisin erota mutten tiedä miten selviäisin siitä. Silloin kun alettiin seurustelemaan niin hän auttoi minua vaikeiden aikojen yli.
[/quote]
Onko sinulla voimia sitten lähteä kun mies on alistanut sinut tiskirätiksi, jolla ei ole yhtään kaveria? Olet joka päivä heikompi ja on vaikeampi lähteä. Mitä pikemmin lähdet, sitä vähemmän sattuu.. Sulla voi kuule mennä elämä piloille tuollaisen sian kanssa. Siis ihan koko elämä!
mustasukkainen mies. exäni uusi mies oli samanlainen... pahenee vaan ajan myötä. pelkää että petät ja yrittää kontrolloida. vastustelu aiheuttaa vihaa hänessä. eroa oman turvallisuuden takia... yleensä puhe ei noihin mene perille, eikä mikään järkiselitys. t. mies
Eipä hyvältä kuulosta. Pahenee vaan ajan myötä.