Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ivaako sun mies?

Aikuislapsiko
27.06.2021 |

Mietin onko ihan normaalia kun mies huomauttelee painosta viikottain (itsekin on ylipainoinen), olen sairaslomalla, jalkani estää lenkkeilyn. Käytöksessä myös on ivaa, halveksuntaa, ei iloitse jos saavutan jotain, toteaa vaan kylmästi, joo tosi hienoa. Juhannus oli tarkoitus nauttia grillaten, hän puhui kaveriensa kanssa puhelimessa, minä hoidin muun. Ei tee kotitöitä, ei ruokaa. Olen alkanut juoda alkoholia päivittäin että jaksan tämän seuran yli. Suruissa en saa tukea tai lohtua. Miksikö jatkan tässä, kun olen koditon, asuntooni muutti omistajan tytär ja odotan uutta vuokra-asuntoa. Mietin onko muiden läheiset samanmoisia? Tuntuu vaan päivittäin niin pahalle tämä elo, mitään emme yhdessä tee, jos yritän puhua, hän lähtee pois tilanteesta. Ivaa minua juopoksi, kun yritin kertoa miksi juon, aiemmin en juonut, nyt turrutan alkolla päivittäin tunteeni. Siivoan, pyykkään, hoidan kaikki kotiin liittyvät asiat. Tunnen olevani täysin arvoton.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö syyttää miestä juomisestasi? Missä omat ystäväsi olivat juhannuksena?

Vierailija
2/11 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko aloittajan kirjoitusta, sopineet viettävänsä juhannuksen grillatessa yhdessä, minusta tuo kaikki on henkistä väkivaltaa ja henkinen väkivalta sairastuttaa masennukseen, alkoholismiin, ahdistukseen. Minun mies ei koskaan kohtelisi minua noin rumasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on roskaa

Vierailija
4/11 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee kaikkesi, että saat mahd. pian oman kämpän, ja jätä ukko. et voi jäädä tuohon tilanteeseen ja sun pitää ottaa vastuu omasta elämästä. täällä oli se hyvä, pitkä läheisriippuvuusketju, lue sitä vertaistueksi.

Vierailija
5/11 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juomiseen nyt löytyy aina tekosyy eli siinä mielessä olet kyllä juoppo.

Mutta onhan mies k.sipää. Eikö sinulla ole ketään kavereita tai vanhempia, joiden luoma voit punkata, kunnes löydät asunnon? Mikä rahatilanne on, voitko vuokrata jostain jonkun halvan mökin? Itse muuttaisin mieluummin vaikka leirintäalueelle nyt kesällä sen sijaan että olisin moisen k.sipään kanssa.

Vierailija
6/11 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt ensin juominen. Kukaan toinen ihminen ei ole syyllinen sun juomiseesi, vastuu siitä on yksin sulla.

Muuten miehesi kuulostaa kyllä kamalalta.

Vierailija
7/11 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mun eikä tietääkseni kenenkään tutunkaan mies ainakaan ole tollainen. Eli ei, ei ole normaalia hyvän miesystävän/aviomiehen käytöstä. Joku saattaa joskus vahingossa töksäyttää jotain ei niin fiksua, mutta osaa aina pyytää anteeksi tai äkkiä lähtee sellaset jotka nälvii, ivaa tai haukkuu kiertoon. 

Vierailija
8/11 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ivaa. Ei ole normaalia. Hän ei rakasta sinua. Tosin tuolla tavalla ei saisi kohdella ketään. Miksi ihmeessä olette yhdessä?

Vierailija
9/11 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistäväki kirjoitti:

Luitko aloittajan kirjoitusta, sopineet viettävänsä juhannuksen grillatessa yhdessä, minusta tuo kaikki on henkistä väkivaltaa ja henkinen väkivalta sairastuttaa masennukseen, alkoholismiin, ahdistukseen. Minun mies ei koskaan kohtelisi minua noin rumasti.

Muu on kurjaa, mutta miksi mies ei olisi saanut jutella ystäviensä kanssa? Miksi nainen edes yrittää olla vain miehen kanssa ja vastuuttaa häntä kaikesta?

Vierailija
10/11 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan edelliseen, kirjoitin ehkä epäselvästi. Mielestäni on hyvä että miehellä on kavereita joille soittaa, tarkoitin lähinnä sitä että hän vietti illan siis tuntikausia puhelimessa ja olisin toivonut että olisimme yhdessä grillanneet ja jutelleet, mutta se ei onnistunut, petyin yksin grillaamiseen. Ymmärrän etten ole ilmeisesti kovin tärkeä miehelle, mutta yritän kestää tätä kunnes saan uuden asunnon. Kohtelu tuntuu vaan hyvin pahalle ja ehkä olen sitten juoppokin. Tosin tänään olen saanut olla yksin, joten en ole juonut mitään. Tiedostan kyllä että asiani on outo ja varmasti monikaan ei tätä kohdallaan jaksaisi. Etsin kyllä asuntoa ja lähden. Itsetunto on lyöty täällä nollaan ja arvoton ja ruma olo kuulemieni jälkeen. Uutta elämää kohti kun asunto löytyy.

Olenko ainoa joka on turruttanut päätään alkoholilla ikävässä suhteessa?

Vierailija
11/11 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos luen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi