Tarjosin juhannusvieraille 2 päivää yli viim käyttöpäivän ollutta lohta ja........ .
Kaikki kehuivat ruokaa. Nyt kuitenkin tuli viesti yhdeltä ryhmään. Hei olemme vatsataudista. Menemme koronatesti plaa plaa plaa.............
Samassa pari muutakin kertoi kärsivänsä lievistä samanlaisista oireista.
Nyt, kun mietin niin minua on hieman myös oksettanut tänää.
Söimme kalaa siis myöhään eilen illalla eikä kukaan juurikaan juonut. Kyse ei siis ole krapulasta!
Kommentit (31)
Jos joku vieraistasi lukee tätä palstaa vaikkapa oireitaan googlaillessa (mikä on ihan mahdollista), niin hänen on helppo tunnistaa sinut, AP. Varsinkin kun kirjallinen ulosantisi on - paremman sanan puutteessa - omintakeista.
Mulla oli toissapäivänä lohta, jonka viimeinen käyttöpäivä olisi vasta huomenna. Silti oli jo pilaantunutta, eli heitin pois maistettuani pienen nokareen. Johtuu näistä helteistä varmaan.
Kalan kanssa ei kannata riskeerata, voi tulla ikäviä seurauksia.
Toivottavasti kukaan vieraasi ei ole raskaana.
Luulitko, ettei kukaan meistä lue tätä palstaa?
Kiitos viimeisestä ja, no, kalasta.
Tuntuu että tällainen samanlainen keskustelu on ollut ennenkin...
älä vaan kerro niille vatsatautisille, että syynä voi myös olla päiväsyvanha lohi. Voivat jopa joutua saamaan oikean diagnoosin ja hoidon ja avun.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että eikai se pari päivää mitään voi saada aikaan kalassa. Olin tietoinen siis päuväyksen ylittymisestä.
T.ap
Et ilmeisesti ole tietoinen omasta idioottimaisuudestasi. Miten se näkyy muuten elämässäsi?
Kas kun et tarjonnut simpukoita, olisi jo ruumiita pussissa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo kauankin sitten menettänyt hajuaistisi? Olen muutaman kerran joutunut heittämään pois lohipalan, kun se on haissut niin kammottavalle, kun aukaisin pakkauksen, vaikka viimeiseen käyttöpäivään oli matkaa vielä 3-4 päivää.
Ainahan se haisee kammottavalle mutta kun uunissa paistaa ylikypsäksi niin ei varmasti tule mahanpuruja.
Meillä juuri muuta syödäkään kun vanhentunutta kalaa, sitä saa aina puoli ilmaiseksi.
Ap hihittelee varmaan onnellisena kun sai provollaan palstalaiset innostumaan.
Pahimmassa tapauksessa joku kuolee takiasi.