Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homoystävällinen Kokoomus - kuinkas sitten kävikään..

Vierailija
25.06.2014 |

Kolme neljästä kokkarista äänesti vastaan.

Suurin osa homotutuistani on kokoomuslaisia, sillä puolueessa kannatetaan niin upeasti homoseksuaalien oikeuksia. Toivottavasti silmät vihdoin aukeaa.

Samanlaista tosipaikan kieroilua kuin lapsiperheiden kohdalla. Suomen noloin puolue. Jopa persuja perseempiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä kavereita sulla, sillä kokoomushan on oikeistopuolue ja vaikka Stubb onkin rivikokoomuslaista liberaalimpi niin konservatiivehan he ovat, joskin eei tavalla kuin vaikkapa persut.

Itsekin olen kokoomuslainen ;)

Vierailija
2/6 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseleikit on vasemmiston heiniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on sosialistipuolue, joka kannattaa verojen nostamista, julkisen sektorin kasvattamista ja EU:lle nöyristelyä komisaarinpaikan toivossa. Oikeiston kanssa noilla ei ole mitään tekemistä.

 

Kokoomuksen suhde homoihin määräytyy sen mukaan, mikä mainostoimiston kertoman perusteella kuulostaa hyvältä.

Vierailija
4/6 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 16:45"]

Kolme neljästä kokkarista äänesti vastaan.

 

Suurin osa homotutuistani on kokoomuslaisia, sillä puolueessa kannatetaan niin upeasti homoseksuaalien oikeuksia. Toivottavasti silmät vihdoin aukeaa.

 

Samanlaista tosipaikan kieroilua kuin lapsiperheiden kohdalla. Suomen noloin puolue. Jopa persuja perseempiä.

[/quote] Itse asiassa tajusin vasta nyt, että Kari Tolvanen on kokoomuslainen. Pidin häntä tyypillisenä persupoliisina ihan aikaisempienkin mielipiteidensä ja esilletulojensa puolesta. Perussuomalaiset olisi kyllä hänelle sopivampi puolue.

Vierailija
5/6 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen homma, että kaikkien ylistämä Jyrki Katainen lupasi Päivi Räsäselle tämän Jyrkin kokoon säätämän hallituksen ensimmäisissä hallitusneuvotteluissa, että avioliittolakiin ei kosketa tällä hallituskaudella. Jos olisi koskettu, niin kristilliset olisivat lähteneet hallituksesta ja se olisi kaatunut. Demarit eivät olisi voineet ottaa sitä riskiä, joska joutuminen oppositioon olisi ollut varma. Tämän vuoksi Junger "myöhästyi" äänestyksestä, säilyttäen samalla kasvonsa, kun ei äänestänyt ollenkaan.

 

Tämä on fakta.

Vierailija
6/6 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaas linkin teksti, ihme selittelyä.. http://kasary.fi/uutiset/kannanotot/2014/06/25/kasary-kokoomuksen-on-ryhdistaydyttava/

 

 

 

Kun valtaapitävät kokkarit ovat takakireitä suvaitsemattomia ihmispoloja niin miksi ihmeessä kukaan a) homoseksuaali b) kukaan ihminen voi kannattaa tätä puoluetta !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä