Ripsienpidennys Helsingissä - suosittele tekijää!
Otsikossahan se jo tulikin, eli nyt parhaiden tekijöiden nimiä ja toimipaikkoja jakoon? :)
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 16:52"]
Helsingin keskustassa, Kampin kauppakeskuksessa Salon Choice. Siellä taitaa olla nyt yksi tekijä, Jasu. Tosi hyvä :)
[/quote]
kiitos vinkistä! Hintoja voisi muuten myös laittaa jos sattuu muistamaan :) -papa
Blue lagoon. Kallista mutta nättiä jälkeä
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 16:52"]
Helsingin keskustassa, Kampin kauppakeskuksessa Salon Choice. Siellä taitaa olla nyt yksi tekijä, Jasu. Tosi hyvä :)
[/quote]
kiitos vinkistä! Hintoja voisi muuten myös laittaa jos sattuu muistamaan :) -papa
[/quote]
Joo totta! Aivan unhoittui! :D Se ripsien laittokerta eli "eka kerta" oli mun muistaakseni jotain huntin luokkaa ja huolto pituudesta riippuen, ne tekee ihan 15 min pikahuollosta ihan pidempiin huoltoihin, 65€ muistaakseni tunnilta. Laatu on siis todellakin hyvää! Kaiken maailman liimaklönä-kertomuksia, missä ripset harittaa missä sattuu, on kuultu mutta tuolla ei oo koskaan saanu mitään sellaista vaan aina on osattu ja tekijä todella mukava myös :)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 16:52"]
[/quote]
[/quote]
Joo totta! Aivan unhoittui! :D Se ripsien laittokerta eli "eka kerta" oli mun muistaakseni jotain huntin luokkaa ja huolto pituudesta riippuen, ne tekee ihan 15 min pikahuollosta ihan pidempiin huoltoihin, 65€ muistaakseni tunnilta. Laatu on siis todellakin hyvää! Kaiken maailman liimaklönä-kertomuksia, missä ripset harittaa missä sattuu, on kuultu mutta tuolla ei oo koskaan saanu mitään sellaista vaan aina on osattu ja tekijä todella mukava myös :)
[/quote]
Jep itselläni on aivan kammottavia kokemuksia parista paikasta
(Pause ja Naillux) joten uutta etsitään. Kiitos Tästä!
Jotenki oon ymmärtäny et todella monessa paikassa on tullu jotain "sinne päin"-jälkeä...? :o en tajua. Mutta todella Salon Choicelle oma ääni :)
t.2 ja 5
katsoppa studio ilona huovinen facebookista. :) oman yrityksen perustanut tyttö, halvemmat hinnat eikä todellakaan mitään sinne päin -jälkeä kuten kuvista näkeekin.
Nostan tätä :)
Onko kokemuksia Blackoutista tai Kitty Cat Beauty Centeristä?
Tuolla Alppilan huudeilla on sellainen paikka kuin Adalia Salon jossa nopea ja taitava tekijä! Mulla on ripset aina kestäny hyvinä 3-4viikkoa, ei mitään kirvelyä eikä kutinaa! Ripset on juuri ihanan luonnolliset kuten haluan, eikä kamalia liimakökköjä! Huolto kustantaa sen 60e ja kyllä on rahan väärti, suosittelen! :)
Kirjoitin parivuotta sitten tekstin ripsienpidennyksistä jotta leidit tietäisi mitä pitää vaatia ripsiteknikolta :)
http://mslifeline.blogspot.fi/2013/02/saisinko-esitella-pinnallisen-puoleni.html
Kitty Cat Beauty Centeristä Kampista olen saanut elämäni parhaimmat ripset. Tekijänä Hanna.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:22"]
katsoppa studio ilona huovinen facebookista. :) oman yrityksen perustanut tyttö, halvemmat hinnat eikä todellakaan mitään sinne päin -jälkeä kuten kuvista näkeekin.
[/quote]
Kellään tietoa tämän tekijän hinnoista? Ei löytynyt FBstä.
Itse olen käynyt jo vuosia Ruoholahdessa Kauneuskeidas Heidi K:ssa. Olen aina saanut hyvää palvelua sekä huolella laitetut ripset. Suosittelen ehdottomasti, saat luotettavaa jälkeä! Uusien ripsien hinta taitaa olla päälle 100€ ja huollot riippuvat täysin huollon pituudesta. Huoltaja löytyy 30min huollosta yli tunnin huoltoihin. Käyn itse noin kerran kuussa tunnin huollossa joka maksaa 62€.
Ehdottomasti Anna ja Studio 36 !!!!!
Kyseinen ripsitekijä, eli Jasu on vaihtanut liikettä. Tekee nykyisin töitä Jasmin Kauneushoitolassa. Linkistä löytää hinnastoa myös. http://jasminkauneushoitola.fi/
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 14:05"]Kyseinen ripsitekijä, eli Jasu on vaihtanut liikettä. Tekee nykyisin töitä Jasmin Kauneushoitolassa. Linkistä löytää hinnastoa myös. http://jasminkauneushoitola.fi/
[/quote]
aa, ok :o
Sain kauhean allergisen reaktion niistä pidennyksistä. :/
Mä kävin siellä:
Ripsienpidennykset Vartiokylassa
Ei voi muuta kuin lämpimästi suositella! Tosi mukava ja ammattitaitoinen!