Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

%% MAALISKUISET ' 05 ke ja to %%

23.08.2006 |

Missä pino?? Kello jo lähentelee puolta kahta.. ;)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!!

Sanasen jos kirjoittaisin, kun ei kukaan muu linjoilla ole ollut..

Kertokaas missä kaupoissa on TUFFERIN vaatteita?!! Minä olen saanut niitä ja ostanut kirppareilta, mutta en ole koskaan ihan kaupasta. Niillä on tosi mukavan näköisiä vaatteita. Mimmillä on paljon sellasia pihavaatteita ja kotivaatteita, mutta ns. paremmatkin vaatteet on kesän aikana mennyt luokkaan kotivaatteet. Pitäs päästä Lappeenrantaan shoppailee tytölle uusia vaatteita syksyksi/talveksi. Housuja lähinnä tarvitsee.

G: Mistä te ostatte lastenne vaatteet?!!

Nyt kolisee keittiössä, joten täytyy mennä..

Tuulia, Mimmi ja Moona

Vierailija
2/16 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahtipas poitsu viimein unilleen,joten hetki aikaa itelle.

Me oltiin alkuviikosta reissussa,käytiin Ähtärin eläinpuistossa ja yövyttiin hotelli Mesikämmenessä.Matka meni hyvin,Juuso jaksoi hienosti istua autossa ja välillä nukkui.

Huomenna sit taas töihin,vaan jotenkin tuntuu olo sairaalta.Päässä huippaa ja välillä pukkaa hikee ja kohta sit paleltaa...päätä myös särkee...mitähän lie...

Meiltäkin onnittelut Moonalle nimestä!! :)

Ja Miuqu:minä olen myös koukussa Pelinaisiin!Pakko nähä joka kerta.

G:Minä ostan Juusolle vaatteita,tai oikeestaan tilaan H&M:ltä,ellokselta tai anttilasta.Sit lindex,citymarket,prismat,halpahalli kuuluu myös ostopaikkoihin.Ja myös kirppis.

Mutta nyt taidan oikaista tohon sohvalle kun ei olo oo mikään häävi...

Suohomppeli81 ja Juuso

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa päivällä kävin vilkaisemassa, ettei pinoa ole, mutta en ehtinyt moista aloittaakaan. Täällä kykitään edelleen yhtenä. Helmi on isänsä kanssa katselemassa isille pyörää ja ruokakaupassa. Mun piti tehdä apurahahakemusta, mutta selvisi tuossa ettei tarvitsekaan tehdä vielä tänä vuonna vaan vasta vuoden kuluttua. Helpoituksen huokaus. Toisaalta paniikki meinaa iskeä siitä, etten löydä mistään alkuperäisen hakemuksen ja tutkimussuunnitelman tiedostoja... Toivottavasti en ole ollut niin pönttö, että olisin tuhonnut ne kaikki. Olisi tärkeä saada samat tiedot uuteenkin hakemukseen ja helpointa olisi vain muokata vanhaa. No, onhan mulla vuosi aikaa löytää ne, mutta epäilen pahinta.

Tänään oli neuvola. Sf-mitta oli kasvanut 35 cm ja epäili, että lapsi olisi 3,5-4kg. Paino oli taas pudonnut eli olen nyt samassa painossa, kun elokuun alussa. Enää ei sit olekaan neuvolakäyntejä vaan jatkossa mennään sit Kättärille yliaikakontrolliin. Neuvolatäti oli sitä mieltä, että tulevat laskemaan Kättärillä yliajan 14vrk ultran mukaisesta lasketusta ajasta eli toissapäivästä (ma). Se tarkoittais sitä, että käynnistys olisi vasta ensi vkon su ellei synny aiemmin. Tuskastus!! Mulla olisi lapsuudenystävän häät ensi vkon la ja haluan ehdottomasti päästä paikalle. Saisi tuo lapsonen syntyä sen verran ajoissa, että pääsen juhliin.

Galluppiin: Meillä on vaatteet saatu naapurilta pääosin. Hällä on kaksi tyttöä ja kolmas poika. Tyttöjen vaatteet on sit kaikki kannettu meille ja niitä kyllä riittää. Toki on jotakin ostettukin. Ostetut vaatteet on hankittu pääosin H&M:ltä (nalle puh ja bambi) ja KappAhlista. Tuulipuvun (takki+housut, Lenne) kävin ostamassa Malmin mukelomestasta. Sieltä sorruin ostamaan myös eilen samaisen Lennen tuulipukuhaalarin Elmerille. Olen keväästä asti kuolannut sitä ja nyt ostin sit, kun oli tarjouksessa. Kannatti odottaa. Jos olisi rahaa, ostaisin kaikki vaatteet Zarasta. Oli niin ihania vaatteita, kun kävin katsomassa, mutta hintataso ei ollut ihan meidän.

Nyt hetkeksi nauttimaan hiljaisuudesta talossa, kun ei ole kun kissat kotona.

Atyah + Helmi 27.3 + Elmeri rv 40+6 (ultran mukaan 40+2)

Vierailija
4/16 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdinpäs minäkin pinoon! Olen ollut koko päivän suunnittelemassa meidän yksikkömme tulevaisuutta... Ihan hauskoja tällaiset suunnittelupäivät, tosin tarjoilut olivat sen verran tuhdit, että olo on vieläkin ihan ähky... Huomisen olen sitten koulutuksessa, joten " oikeat" työt jäävät kyllä aika lailla rästiin. No, ehtiihän niitä. Ei jaksa stressata.

Meillä ovat nyt yöt menneet ihan mukavasti - monta yötä jo putkeen heräämättä. HIeno homma, toivottavasti jatkuvat samanlaisina. Myös aamulla on nukuttu pitempään kuin esim. keväällä - silloin Saana heräsi usein jo klo 6, nyt posottaa seiskaan asti, välillä ylikin. En uskalla vielä toivoa, että yöongelmamme ovat ohi, mutta kiva, että ainakin välillä menee hyvin.

En muista, onnittelinko eilen Moonaa kauniista nimestä, mutta nyt siis ainakin onnittelen - onnea! Meillä harkittiin Esteriä (tosin iillisenä, eli Esteri) Saanan kolmanneksi nimeksi, koska minulla on Esteri-niminen isotäti, joka on maailman kultaisin ihminen. Päädyttiin sitten kuitenkin Vilhelmiinaan (joka sekin tulee minun suvustani), koska sointui paremmin ;-)

Galluppia oli vaatteiden ostopaikasta. Meillä on paljon kavereilta&sukulaisilta saatuja vaatteita, lisäksi ostelen sisävaatteita usein H&M:ltä, ulkovaatteissa luotan melkeinpä Sokokseen tai Stockmanniin.

Neiti näppäräsormi yrittää kirjoitella tähän väliin, kivaa... (siis Saana, tiettykin)

Vielä Pippandiille tsempitystä! Kaikki menee varmasti hyvin! Kilpparivaivat ovat meidänkin suvussamme tuttuja, äidiltäni leikattiin 8 v sitten kilpparisyöpä, enoni on sairastanut jo useamman kilpparitulehduksen. Onneksi kilpparivaivat ovat ihan hoidettavia juttuja - tosin ikäväähän se on joutua leikkaukseen ja toipilaaksi. Mutta täältä tulee siis tsempityssäteitä!

Ja Atyahille myös tsempitystä loppumetreille. Vaikka aika nyt tuntuu pitkältä, ei sitä kohta enää muistakaan ;-) Laiha lohtu tässä vaiheessa, tiedän...

Nyt pitää mennä, lapset kuulostavat sen verran riehaantuneilta, että kohta joku huutaa...

Terhi&täystuhot

Vierailija
5/16 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä tämä työpaikanvaihdos oli ihan oma valinta. Kun tarjolla ei tosiaan ollut kuin 22,5vko tuntia edellisessä paikassa, niin ennemmin lähin tekemään täysiä tunteja paremmalla palkalla ja paremmilla työajoilla!! Toivon vain, että tuosta hoitajasta kuulemani jutut eivät oliskaan totta, tai edes lioiteltuja.. Pelkkää pahaa eilen, ja tänään lisää kauhistuneita ilmeitä, kun ihmiset kuulivat hoitajan nimen. Taidanpa soittaa taas toimistolle huomenna, ja koettaa saada uutta hoitajaa ensi tilassa. Veera reppana kun on niin ujo ja arka, että juuri sellaista tätiä pelkää takuulla ja itkee koko päivän hoidossa.. :' ( Ja äiti töissä miettii koko päivän miten nyt menee... Ihmetteln miksi se nainen on saanut jatkaa perhepäivähoitajana, kun on koko kylän lasten kauhu?!? Ja aikuiset on sitä mieltä, ettei sinne kannata kenenkään lapsiaan viedä. Outo juttu, joka kaupunki pyyhkii villaisella tai asiat on liioiteltuja..

Atyah:ille (meniköhän nicki oikein?) jaksuja viime metreillesi!! Kyllä se Elmeri sieltä tulee, ehkäpä jo ensi yönä?!

Juu, yritän jatkaa keskittymistä Valiant:iin, lasten kanssa alettiin sitä katsoa ja äippä karkasi vaan nettiin välillä... ;)

Vierailija
6/16 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh, mä oon poikki ja sattuu joka paikkaan!! Eilen oli rankat nyrkkeilutreenit ja tänään oltiin töistä melontaretkellä, joka oli ihan h..vetillinen. Melottiin 15 km ja ylitettiin kaksi järveä. Grr. Tollaset totaaliset urheilusuoritukset ei oikeen ole mun juttu. Arvatkaa vaan oliko miesten suunnittelema reissu?? Se siitä.

Elviirasta joku kyseli. Me pohdittiin sitä Esteriä tosi pitkään, mutta mies ei sitten suostunut kuitenkaan. Joten aloin selailla nimikalenteria ja Elviira tuntui sopivan Kaisan kanssa. Ja melkoinen Elviirahan tuo lapsi onkin :)

VAATTEITA olen viime aikoina huutanut huuto.netistä, saanut ystäviltä ja ostanut kirppiksiltä. Juhlavaatteet olen hankkinut Zarasta, ulkovaatteita pääasiassa Stokkalta ja sit aika paljon tulee osteltua näistä ruotsalaiskaupoista. Mä en ole innokas maksamaan perusvaatteista kovin paljoa, mutta jos jotain erityistä haluan, niin useimmiten hankin sen hinnasta välittämättä. Seuraavaksi hankintalistalla taitaakin olla syyskengät ja jotain pipoa ja hanskaa. En ole vielä katsellut, mitkä keväisistä vielä sopivat ja mitä varastoista valmiina löytyy. (Tuulia; Tufferin vaatteita mullakin on vain saatuna)

Kaisalla päivähoidossa sujuu edelleen hyvin ja illat mennään tutulla kaavalla: kotiin, syödään, leikitään, puistoon, puurolle, iltapesulle, nukkumaan.

Olikos mulla muuta .. Pippandiille levollista mieltä, Atyahille kärsivällisyyttä loppuodotukseen, Adalle onnea uuteen työhön ja muillekin ILOISTA MIELTÄ!!

kua ja Kaisa

Vierailija
7/16 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlasin uteliaisuuttani ja löytyy ellokselta.

Vierailija
8/16 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsukaiset unilla, äippä koneella, ei töitä (eikä huoliakaan tällä erää). Sama musiikki soi ja ilta hämärtyy..

Kun asioita tarkastelee päivänvalossa, niin näyttävät ei-niin-kovin-toivottomilta. ;) Juu, lisäkilppisjuttuja nämä minun tsydemit kait ovat, mutta selventyvät ajan myötä. Leikataan poies, tai siis ne, jotka siellä mellastavat ja järkyttävät elimistöni tasapainoa. Ryökäleet. Se mikä mietityttää on leikkauspaikka (jos kinkkisempi tapaus niin siirto kauemmas, yliopistolliseen - toisaalta kovasti toivon näin tapahtuvan!!) ja juuri tuo toipuminen. Kaulan alue kun on minulle niin kovin tärkeä: puhe-elimet kun siinä " nurkilla" majailevat. Mutta jos täytyy puheterapiaa harrastaa, niin niissäkin tilanteissa hyvät ennusteet. Kuten huomaattem niin kovin maallikkona olen asialla ;)) Kiitos teille taas tsempityksistä!

Poikien kanssa kävimme kirjastossa pyörillä, söimme rusinoita, luimme läjäpäin uusia kirjastonkirjoja ja suihkuttelimme. Sitten unille iltapalan jälkeen. Mies tilasi töistä saunan - tulee iltavuorosta tuossa puolen yhdentoista aikaan.

Lastenvaatteita tarttuu mukaan tarpeen vaatiessa ja lähinnä alennusmyynneistä. Täällä meilläpäin valikoima on suhteellisen kapea: just viikonloppuna nauroimme tutun kanssa, että kun on tällainen massatapahtuma (lasten yleisurheilukisat), niin täytyy olla tarkkana vaatteistaan ja huolehtia nimikoinnista. Jos Anttila tai Citymarket myy halvalla erän lenkkareita tai urheilupukuja, niin niitä sitten löytyy jokaiselta! Meillä kun ei ole kuin yksi ainoa lastenvaateliikeketju täällä. ;) Mutta eilen tuli juuri paketti H&M:ltä. Sukkia ja kalsareita pojille, kylmiä syksypäiviä varten. Milloinkahan saa ottaa käyttöön?

Kualle toipumista rankasta päivästä! ;)) Terhin päivä kuulosti rentouttavalta - lisää tuollaisia. Itselläni huomenna hehtaaripäivä: kuusi tuntia opetusta ja sitten vielä muita työhön liittyviä kokousteluja. Äitini tulee meille yöksi ja hakee lapset hoidosta. Ihana se on kyllä tuo mummi!

Nyt luen viimeiset sivut Tammsaaren Hornanperän uusi paholainen -kirjasta. Suosittelen, jos haluaa naapureiden kirjallisuuteen syventyä.

Sitten odottaa Irvingin uusin. Paksu opus kyllä eikä työmatkoillakaan voi lukea bussissa, tällainen matkapahoinvoiva tapaus kun olen.

Öitä kauniita!

Vierailija
9/16 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hulinailta. Ystävät oli kylässä 6kk tyttönsä kanssa. Aluksi Näpsän kanssa jaksoivat keskittyä toisiinsa ja nuorempi esitti kuinka hienosti on oppinut konttaamaan:) Sitten pienempi alkoi väsyä ja tämän itku sai Näpsänkin kulmat kurttuun huolesta ja myötätunnosta. Tuloksena kaksi itkuista pikku pimua. Kun rauhoittuivat ja hetken päästä toinen vähänkin päästi itkun suuntaisen äänen niin molemmat oli taas suu mutturalla. Olisi se elämä aikamoista jos olisi kaksi naperoa tolla ikäerolla (10kk) ;)

G: Ostamme Näpsän vaatteet pääosin H&M:ltä, Lindexiltä, Cittarista, Prismasta, Anttilasta, Halpa-Hallista ja kirppareilta. KappAhl:issa oli kivoja vauva-ajan vaatteita mutta nyt kun oon katellut " isojen" (lue yli 80cm) vaatteita niin ei yhtään mun mieleen. Keväthaalarikin Prismasta vaikka ReimaTec olikin, niistä saa hyvät bonukset. Samoin talvihaalarin tsekkaan ekana Prismoista ja Cittareista josko löytyis kiva ReimaTec. Ei sillä että olisin merkin perään, mutta haluan että toppahaalari on sitten kans oikeasta lämmin ja Reimaan luotan ulkovaatteiden laadussa 100%:sti. Kenkiä on osteltu Näpsälle Dinskosta, Prismasta ja Cittarista. Yritämme keskittää kaikki ostokset prismaan bonusten vuoks :)

Niin, se tutustuminen päiväkotiin meni tosi kivasti. Näpsä oli n.10sek kiinni äitin lahkeessa ja sitten jo heti mukana muitten menossa. Kun muut lapset meni sitten ulos ja me jäätiin sisälle omahoitajan kans käymään läpi vielä asioita niin Näpsä lykkäsi itkua ovella kun olisi niin halunnut muitten lasten mukaan, ja hyvä niin että halusi :) Mutta, onhan se eriasia sitten kun tyttö pitää sinne jättää ja ite lähteä pois. Tämä tilanne on eessä ens viikon torstaina miehellä. Mun ei onneksi tarvi tehä sitä ekana, en vaan pystyis, en millään!! Ja muuten, omahoitaja vaikutti oikein kivalta ja mikä tärkeintä niin tosi luotettavalta :) :) :)

LEHTOVIKOS kerran kirjottelit että kuukautiskivut on lisääntyny synnytyksen jälkeen? On monesti pitäny kommentoida että niin mullakin. Oon miettiny onkohan se vaan sitä, että kohtu supistelee herkemmin kuin ennen ja juuri supisteluahan kuukautiskivut on. Tietty väkisin tulee mieleen endometrioosi, oonkin menossa koulun kautta lääkärille tässä pian joten pitänee justkata sen kanssa. PAPA:ssakin pitää käydä, ja mää inhoan sitä!! Se sattuu muhun niin helkatisti, että melkeimpä sanoisin että on pahempaa ku synnytys.

Eipä tässä muuta. Viimestä lomaviikkoa elellään...

Atyah: Synnärille sieltä niin saahaan kivoja uutisia. Multakin kyseltiin sillon rv 41 ja risat että " Miks sää et jo synnytä?" , ihmiset on sitten " ihania" . Niin, ihan niinkun sitä voisi vaan mennä sohvalle maaten jalan haralleen ja ähkästä pari kertaa ja homma ois selvä. Niin helppoa se lapsettomien mielestä kuulosti olevan...

-miuqu ja uinuva Näpsä-

Vierailija
10/16 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta bongasin sanat maaliskuu ja 2005. Onko ketjussa siis äitejä, joilla on 03/05 syntyneet lapset? Täällä ois myös yksi samaa sakkia, jos mukaan mahtuu...

Vierailija
11/16 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en ole vaan ehtinyt pinoja edes lukea :/

Sissille tervetuloa joukkoomme! Juu, meitä on tosiaan tämmönen mukava porukka keillä on maaliskuussa -05 syntyneet taaperot :)

Pippandiille voimia sairauden kanssa!

Meillä kait hoitopaikka selvisi. Neiti menee siis ehkä kummilleen kenestä aiemmin jo kerroin. Mutta mitään virallista ei olla saatu vielä tietää. Kerkesin laittaa papereihin hoidontarveeksi 1.11 alkaen mutta nyt tämä mummin kurssi alkaakin siis jo 11.9 ja tuli aivan yllätyksenä. Katsotaan nyt kuinka käy. Tulimme siihen tulokseen että meidän taitaa olla pakko ostaa perheeseen kakkosauto. Minä kun halua viedä neiti talvipakkasilla hoitoon ties minne asti kävellen, en millään ehtisi ajoissa töihin.

Neiti sanoi eilen jotain tämän tapaista: " äiti tuli kotiin" kun tulin töistä. Yllätyin ihan tosissaan kun tuli aika selvästi :) Ja sit halailtiin ja huulet törössä tuli pussaamaan :)

Muille en nyt voi kommentoida kun en kovin pitkälle ehtinyt pinoja lukea! Niin, Näpsäkös se oli käynyt tutustumassa hoitopaikkaan? Kiva kun meni hyvin :) Iloista illan jatkoa kaikille!

Vierailija
12/16 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis tosiaankin on tosi mukava porukka, jaamme niin ilot kuin surutkin :)

Pääsin tänään ihan iteksee kapungille.Kiersin kouvolan kaupat ja niin ihania vaatteita olisi ollut hyllyt väärällään kummallekin tytölle. Jos v ain ois tuota rahaa..Mimmille ostin housut, t-paidan, sormikkaat ja helmet.Moona sai sukkia.Kirpparilta ostin itelleni villapaidan ja villatakin. Myös kummallekin enkelikaulakorut.(mummi antoi Moonalle ristiäslahjaksi rahaa) Niin ja valokuva-albumin Moonan kuville. Olen tehnyt Mimmille oman albumin ja niin teen Moonallekin. Harmi vain ettei itelleen ole tullut tehtyä albumia ollenkaan, kuvat on vaan koneella.

Mimmille on kova paikka, kun mummo pitää vauvaa. Nytkin loukkaantui verisesti, kun Moona olikin mummon sylissä hänen herättyään päikkäreiltä. Ensin meni huuli rullalle ja vedet tuli silmiin..sitten alkoi itku. Voi, äidin omaa kultaa. Äidillekin tuli kyyneleet silmiin..niisk. No, siihen täytyy nyt sopeutua, että myös sisko on mummon kulta.

Nyt miuta huudellaan ulos, pitää mennä. Tuntuu ihan syksyiseltä, kun joutuu housut ja hupparin pukemaan päälle.Moona nukkuu, sais kyllä herätä, meinaan tissit on sitä mieltä ;)

Mukavat illan jatkot!

Tuulia, Mimmi ja Moona

Vierailija
13/16 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. on mun postimyyntivaatteita. Oiskos nyt ollut Ellos tai hobby hall.. Selaile noit myyntiluetteloita niin jos löytyis =)

Vierailija
14/16 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siis mun mielestä postimyyntivaatteita !! Sori kämmi !

Vierailija
15/16 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä, lukeeko tätä kukaan enää, mutta kirjoittelenpa kuitenkin...

Koulutuspäivä on takana. Oli rankkaa, mutta mukavaa. Olin siis esimieskoulutuksessa ja täytyy sanoa, että se vertaistuki on kyllä siinäkin hommassa (niin kuin tässä maalislapsen kasvatuksessakin...) vertaansa vailla. Huomenna palaan taas normaalityön pyöritykseen, nyt oli tosiaan kaksi tällaista luksuspäivää, jolloin sai rauhassa miettiä asioita eikä vain mennä sinne, missä on " tulipalo" ...

Lapset nukkuvat, isäntä on yön yli poissa, eli yhdessä isossa seminaarissa. Tulee huomenna vasta myöhällä, joten olen kaksi iltaa yh:na. Ja itse asiassa koko ensi viikon, kun herra lähtee Ruotsiin ja Ahvenanmaalle. Vähän jo etukäteen hirvittää... Mutta kai siitä taas selviää.

Sissille tervetuloa joukkoon! Täällä on tosiaan mukavaa ja suvaitsevaista porukkaa - ja mukaan mahtuu aina uusia.

Jokohan se Atyah on lähtenyt hommiin? Jos oikein katsoin, tänään ei tainnut olla pinoutunut? Pidän kyllä peukkuja, että Elmeri pian syntyisi...

Meidän maalisneiti on ihan hirveä sottapytty. Tänään oli hoidossa mennyt kolmet housut, kun plikka oli pistänyt pihalla vähän leikkien veden ja hiekan kanssa... Pitää varmaan ruveta laittamaan vielä enemmän vaihtovaatteita kassiin (nytkin tosiaan oli kahdet vaihtohousut mukana...). Onneksi on pesukone - ei pysty edes ajattelemaan, mitä se olisi ollut entisaikaan tuollaisen sottaajan kanssa... Mutta toisaalta minusta kyllä saa leikkiä ja sotata ihan rauhassa - lapset ovat lapsia ja tarvitsevat toimintaa.

No joo. Eipä meikäläisellä mitään asiaa oikeastaan ole... Taidan käydä vilkaisemassa, mitä muita keskusteluja palstalla on ja sitten painun pehkuihin. Huomenna kun on taas aikainen herätys, kello soi tasan kuudelta...

Hyvää yötä!

T: Terhi&nukkuvat lapset

Vierailija
16/16 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa vaan myöhäiskukkujille.

Sissille tervetuloa joukkoon! Rohkeasti vain kertomaan itsestä ja kuulumisista. Täällä ei syrjitä ketään :)

Enhän minä mihinkään vielä ole päässyt. On vain ollut niin kiireinen päivä, etten ole ehtinyt pinoutumaan aiemmin. Piti tulla kertomaan, että täällä vielä kärvistellään. Jotakin edistystä on sentään tapahtunut: Limatulppa alkaa irtoilla ja maha on selvästi laskenut tämän iltapäivän/illan aikana. Josko sitä ens yönä sit.. Mies tosin osti itselleen pyörän tänään ja aikoo polkea sillä töihin jatkossa. Matkaa on suuntaansa vajaa 20 km. Tänään oli sit sitä mieltä ettei vielä ens yönä tarviskaan synnyttää, kun haluaa päästä huomenna testaamaan pyörää työmatkalla :P Lisäksi tuo meidän pikkukissa alkoi uudestaan juosta eli tarvis päästä viemään sekin kollille vielä joko huomenna tai la riippuen miten tuo kiima etenee. Tietenkin nyt, kun näitä hoidettavia asioita kertyy, Elmeri päättää tulla :D

Oltiin aamulla taas Helmin kanssa puistossa ja neiti päätti ettei ole enää pikkuvauva, vaan iso tyttö ja marssi isojen keinulle vauvakeinun sijaan. Tokihan mun piti nostaa se keinuun, kun ei ihan itse ylettynyt (oli tosin ihan pienestä vaan kiinni). Siellä se sit keinui normaalissa keinussa ja osasi jaloilla hidastaa vauhdin kun halusi pois. Kun vauhti oli hidastunut, nousi varovasti seisomaan ja päästi kädet irti vasta tämän jälkeen. Ihan kun olisi aina keinunut moisessa. Kyllä hymyilytti. Puistosta tultiin päikkäreille kotiin ja päikkärien jälkeen lähdettiin heti keskustaan bussilla. Siellä menikin sit iltapäivä ja kun mies löysi itselleen sen pyörän, lykkäsi meille auton ja ajoi pyörän kotiin. Me sitten hurruuteltiin mukulakivillä tyytyväisenä (eikös sitä niillä saada synnytys käyntiin ;)) kotiin. Käytiin hakemassa kissallekin ruokaa matkalla. Illalla kävi vielä kaveri pikavisiitillä ja siinä se päivä sit olikin mennyt.

Tulin juuri suihkusta ja ihmettelin siellä, miten maha onkin laskenut, kun kumartumaan pystyi paljon helpommin ja hengittäminenkin oli jotenkin helpompaa.. Ehkä Elmeri on vain vaihtanut vähän asentoa ja palaa kohta takaisin entiseen ;)

Nyt kuitenkin nukkumaan tai ainakin tuonne sänkyyn pyörimään ja yrittämään nukkumista. Kauniita unia, jos joku vielä tätä lukee.

Atyah + Helmi 27.3 + Elmeri rv 41 (ultran mukaan 40+3)