17-vuotias kuoli.
Porvoo.Mönkijä onnettomuus.17 vuotias on kuollut.
Tänä kesänä on kuollut liikenneonttemuuksissa ainakin 8 nuorta ihmistä.
Kommentit (24)
Elämä päättyi jo 17-vuotiaana onhan se surullista.
Osa nuorista ne ei koskaan opi. Aina pitää leikkiä kuolematonta ja sitten käy näin.
Ja vähintään toisella näistä on todennäköisesti osuutta asiaan: ylinopeus, alkoholi
Uhrin kypärä oli irronnut päästä onnettomuudessa.
Ikävä loppu
Nuo mönkijäthän on ihan tappovälineitä.
Ajan siitä ohi joka päivä, oli kynttilöitä tuotu.
Vierailija kirjoitti:
Kypärä ei aina pelasta
Varsinkaan leukahihna auki.
Nämä sekä moottoripyörät kiellettävä lain voimalla.
Turhia vempeleitä molemmat.
Oliko kypärä päässä missään vaiheessa? Entäpä jos kypärä oli vain "varalta" matkassa esim. Tarakalla tms.
Että ihminen voi olla idiootti. Miksi menit tälläisen kommentin kirjoittamaan. Ymmärrän kyllä pointin mutta kaikki meistä on ollut joskus nuoria ja varmasti leikkinyt liikenteessä muutta tässä ei ollut siitä kyse (tiedän tämän koska kyseisessä onnettomuudessa kuollut oli kaverini). Ajattele asiaa kuolleen vanhempien kannalta miltä heistä voisi tuntua jos he näkisivät kommenttisi. Jos itse olet vanhempi niin mitä itse tekisit tilanteessa? Miettisitkö vain sitä että miksi "lapsi luuli olevansa kuolematon ja leikki liikenteessä".
Jaa. Otsikon perusteella luulin tarkoitettavan sitä Ruotsin poliisin kanssa keppostellutta.
Meillä jokaisella on eri pituiset elämät.
Vierailija kirjoitti:
Että ihminen voi olla idiootti. Miksi menit tälläisen kommentin kirjoittamaan. Ymmärrän kyllä pointin mutta kaikki meistä on ollut joskus nuoria ja varmasti leikkinyt liikenteessä muutta tässä ei ollut siitä kyse (tiedän tämän koska kyseisessä onnettomuudessa kuollut oli kaverini). Ajattele asiaa kuolleen vanhempien kannalta miltä heistä voisi tuntua jos he näkisivät kommenttisi. Jos itse olet vanhempi niin mitä itse tekisit tilanteessa? Miettisitkö vain sitä että miksi "lapsi luuli olevansa kuolematon ja leikki liikenteessä".
lässyn lässyn
Vierailija kirjoitti:
Meillä jokaisella on eri pituiset elämät.
Tämä on kyllä niin totta. Kukaan ei saa päättää päivistään, ne määrätään.
Pitäisi varmaan löytyä jotain empatiaa tässä kohtaa, mutta vaikea sitä on väkisin kairata, jos omaa tyhmyyttään aiheuttaa oman kuolemansa.
Vanhan ihmisen kuolema on kuin laivan tulo satamaan. Nuoren haaksirikko.
Kylläpä on taas niin surullinen uutinen tämä.