Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähden etelään lasteni ja miesystävän kanssa

Vierailija
25.06.2014 |

Maksan itse kaikkien matkan. Miehen eksä veti herneen syvälle kun emme ota hänen ja miesystäväni lasta mukaan. Voiko joku selittää miksi..? Emme asu yhdessä miesystäväni kanssa mutta vietämme paljon viisistään aikaa kun miehen lapsi on hänellä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää matkaa teille! Juttelitteko siitä mahdollisuudesta, että miehesi ja hänen exänsä maksaisivat yhdessä matkan lapselleen? Nyt varmaan liian myöhäistä.

Vierailija
2/7 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö....en minä halua lähteä kuin omieni kanssa lomalle jota olen odottanut. Saan kai omasta lomasta päättää mitä teen ja kenen kanssa. Mies lähteköön lapsensa kanssa kaksin jos haluaa reissata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako miehesi matkustaa yksin ilman lasta?

Vierailija
4/7 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tehköön mitä lystää. En tiedä onko eksän lupa reissata lapsen kanssa.

Vierailija
5/7 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin miehelle että lähden silloin ja silloin tuonne lomalle lasten kanssa, lähdetkö mukaan? Halusi lähteä joten varasin reissun. Kumpikaan ei puhunut miehen lapsen osallistumisesta mitään. Tykkään kyllä lapsesta ei ole kyse siitä.

Vierailija
6/7 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota... meilläkin on uusperhe ja matkustellaan erilaisilla kokoonpanoilla tilanteen mukaan. Aina eivät kaikki voi lähteä ja tämä on kaikille ok. En näe teidän tilanteessa mitään kummallista.

Viimeksi olin kahdestaan keskimmäisen lapseni kanssa kaupunkilomalla, esimerkiksi. Eikä kukaan purnannut kun kaikki pääsevät vuorollaan mukaan.

Vierailija
7/7 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin kiukun jos oltaisiin uusperhe. Siis asuttais kaikki yhdessä jne. Mutta en halua ryhtyä sellaiseen uusiokuvioon, vielä ainakaan. Sanoin miehelle että kaksi lasta riittää minulle, enempää en halua :)