Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olette nähneet koiran kaupassa?

Vierailija
27.06.2021 |

Itse olen yhden sylikoiran

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta jos näen, se kauppa menettää lopullisesti yhden asiakkaan. Enkä usko olevani ainoa joka jättää seuraavan kerran väliin. 😡

Vierailija
2/24 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli tulossa pienen valkoisen koiran kanssa mutta kauppias käski jättämään sen eteiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koiralle allerginen, mutta en saa ohikulkevasta koirasta samanlaisia päänsärky- ja aivastelukohtauksia, kuin esim. tavarataloihin laitetuista kukista, jotka ärsyttävästi usein on pääkulkuväylien tai sisääntulojen yhteydessä, sekä yliannosteluista hajuvesistä. En ole varsinaisesti hajusteallerginen, mutta yliannostus saa voimaan pahoin. Kyllä, myös virtsan ja ulosteen haju saa voimaan pahoin, mutta näitä kohtaa satunnaisesti, liikaa hajusteita joka ikinen kerta, vaikka kuinka rauhalliseen aikaan koettaa mennä. Jos koira on kytketty, ei kuseskele, ei hypi päin, eikä hauku niin ei minua yhtään haittaa. 

Vierailija
4/24 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupoissa on nähty koiria? Onko K-kaupoissa? Taidan myydä Keskon osakkeet pois.

Vierailija
5/24 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mutta jos näen, se kauppa menettää lopullisesti yhden asiakkaan. Enkä usko olevani ainoa joka jättää seuraavan kerran väliin. 😡

Et todella ole ainoa entinen asiakas.

Vierailija
6/24 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opaskoiran vaan 🥺

Vierailija
7/24 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
8/24 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten kaikkien pitäisi päästä joka paikkaan? Koira on aina arvaamaton ja ruokakaupan tuoksut tekevät sen sekopäiseksi. En halua nähdä yhtään kuolaavaa, joka paikkaan kuononsa työntävää koiraa, ruokaostoksilla käydessäni.

Vierailija
9/24 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt opaskoiria, poliisikoiria ja sotilaskoiria kaupassa, rajakoiraa en ole nähnyt, mutta se varmaan johtuu siitä, että asun niin syvällä sisämaassa, ettei täällä juurikaan ole rajalla tai tullilla toimintaa...

Vierailija
10/24 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäyräkoiran.

Vierailija
11/24 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useinkin kouluttanut avustajakoiraa kaupassa, en osaa nähdä miksi tämä nyt olisi joku iso juttu.

Vierailija
12/24 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pienen koiran kaupan pihassa, oli pentu. Jäi räksyttämään kovalla äänellä, joten jos omistaja olisi ottanut kauppaan niin ei olisi kokenut eroahdistusta.

Vierailija
13/24 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin, annoin sille paljon suklaata ja laitoin pakaste-altaaseen.

Vierailija
14/24 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin pienen koiran kaupan pihassa, oli pentu. Jäi räksyttämään kovalla äänellä, joten jos omistaja olisi ottanut kauppaan niin ei olisi kokenut eroahdistusta.

Koira pitää opettaa myös olemaan yksin. Ei se ole eroahdistusta jos koiraa vähän mölisee omistajan perään, kyseessä on kasvatuksen puute.

Vierailija
15/24 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:00 kirjoitti:

Mäyräkoiran.

Oli siellä hyllyssä.

Vierailija
16/24 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minua ei kyllä haittaisi, jos joku pienen koiran kassa tulisi kauppaan ja se olisi vielä vaikka kantokassissa. 

Vierailija
17/24 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt, mutta täälläpäin koirat on päässeet apteekkeihin jo iät ajat, viimeksi oli iso pitkäkarvainen valkoinenpaimenkoira. Eikös olettaisi että pienitilaisessa apteekissa on isompi riski että jollakulla on herkkyyksiä, keuhko-oireita jne kuin isommassa ruokakaupassa?

Ruokahygieniapuolen toki ymmärrän mutta isoin kohu tuntuu olevan allergisten puolesta.

Vierailija
18/24 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen useinkin kouluttanut avustajakoiraa kaupassa, en osaa nähdä miksi tämä nyt olisi joku iso juttu.

Koulutatko sitä istumalla kaupan lattialla ja alat huutamaan jokaiselle joka katsoo teidän suuntaan?

Vierailija
19/24 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Pysyn tuon lähikaupan asiakkaana vaikka koiria sinne tulisikin, tosin en kyllä usko, että kaikki ovat nyt koiransa kanssa kauppaan tulossa. 

Vierailija
20/24 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katsoisin innoissani. Olisi päivän piristys

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi