Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette perheen yhteisellä lomalla kun on kylmää ja sataa?

Vierailija
25.06.2014 |

Perheen yhteinen loma lasten kanssa alkamassa. Jonkinlainen irtiotto kotihommista pitäisi saada, mutta mitä ihmettä tehdä/ mihin lähteä kun on niin surkeat ilmat?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit nukkuu yli puolenpäivään, sitten jokainen nököttää koneensa ääressä ja kaikilla hyvä mieli :)

Vierailija
2/10 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelänmatkat ja kylpylät on keksitty. Tai sitten täytyy keksiä joku muu paikka missä kitistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan mökillä. Tilaa ja mukavuudet.

Vierailija
4/10 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kotona, lähdetään kotimaanmatkalle tai lähdetään ulkomaanmatkalle. Ei meidän lomia säät pilaa. Sää on mikä on ja me tehdään kivoja juttuja siitä huolimatta. Onhan se nyt naurettavaa antaa jollekin säälle tuollaiset mittasuhteet ja valta koko perheen iloisuudesta.

Vierailija
5/10 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois Suomesta, se on parasta:)

Vierailija
6/10 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkilähdöjä ei juurikaan näillä keleillä ole, ainakaan 5 hengelle. Meilläkin teinit nukkuneet pitkään ja istuneet koneella, itse käyty miehen kanssa pitkillä lenkeillä aamulla ja uudestaan illalla. Jaksaa paremmin kun ei ole niin kuuma. Minä olen kiertänyt kirppiksiä ja lukenut. Käyty ravintolassa syömässä koko poppoolla kun laiskottanut. Patikoimaan ollaan huomenna lähdössä kaikki päiväksi luonnonpuistoon, kunnon eväät mukaan, siellä ei haittaa viileämpikään sää. Tuosta teineille annettu jo varoitus että aikainen herätys tulossa. :) Loppukesästä ollaan kyllä sitten reissuun lähdössä lämpimään.

Vierailija
7/10 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään leffaan, kylpylään, planetaarioon, patikkareissuille nuotiotulineen (jos ei sada), ehkä kalareissu pohjoisen koskille ja melontaa, ähtäri/korkeasaari (siellähän moni eläin makaa velttona piilossa helteillä), huvipuistoonkin voi mennä poutapäivänä, kunhan pukee tarpeeksi vaatetta. Eipä tarvi jonotella laitteisiin... Kylmyys ei oikeestaan edes haittaa kuin luonnonvesissä puljaamista, mutta monen päivän perättäinen sade latistaa hieman tunnelmaa.

Vierailija
8/10 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt samaa. Meillä 3 teiniä nukkuu vielä, kun heräävät syövät aamupalaa ja menevät tietokoneille tai telkkarin ääreen.

Mua stressaa tuollainen! Jotain pitäisi tehdä. Meillä on mökki meren rannalla, kaikki mukavuudet, mutta pirun pieni. Sielläkään ei vitsi olla, koska on ihan metsässä eikä merestäkään saa samaa hyötyä kuin lämpimällä ilmalla

Vanhin lapsista ei halua missään nimessä kylpylään, eläintarhat kierretty miljoona kertaa lapsina, huvipuisto 200 kilsan päässä ja siihenkin reissuun menee vain päivä. Lasten ollessa pieniä keksin vaikka mitä tekemistä vesilammikoiden hyppimisestä hoploppeihin. Nyt teinien kanssa ei ole mitään tekemistä.

Vierailija
9/10 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö niiltä teineiltä kysyä ihan itseltään mikä niitä kiinnostaisi ja mitä haluaisivat nähdä. Antaa vaikka budjetti + reunaehdot ja laittaa netin ääreen suunnittelemaan se reissu.
Voihan sitä ajaa vaikka ruokakauppaan naapurikaupunkiin jos vaihtelua tavalliseen kaipaa.

Vierailija
10/10 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskellaan, saunotaan, laitetaan ruokaa

Mennään kirjastoon, uimahalliin, johonkin tapahtumaan

Matkustetaan muualle

Tavataan ystäviä

Nikkaroidaan ja tehdään korjaushommia, mitä sateelta pystyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän