Mies, mitä sanot naiselle, jos hän ilmoittaa sinulle, että ...
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole näin käynyt, mutta jos näin kävisi, niin voisin kysyä mikä meni pieleen ja opiskelisin paremmiksi. Ei ne seksitaidot ilman opiskelua ja harjoitusta tule. Typerintä olisi ottaa jotenkin itseensä tuommoisesta, ei se nainen tuota huvikseen sano.
M52
Ihana mies! Ihanan kypsä suhtautumistapa tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valasta on huono naida,
Hän kertoisi muille naisille mitä olet sanonut ja kaikki naiset olisivat sinulle vihaisia.
Niin niin.
Naiset muuten kertoo ja kertoo myös jos jollain miehellä on herpes jne.
Apua... Ihan totta... Ihan kauheeta...
Vierailija kirjoitti:
Harva nainen on sängyssä lahnaa kummempi.
Ikävimpiä tapauksia naisista ovat ne, jotka ehdottavat heti yöpöydän laatikosta jotain leluja. Eikö kannattaisi hankkia silloin robotti?
Seksistä tulee onneksi naisilta yleensä hyvää palautetta, mutta onpa joku huomauttanut itsekyydestäkin.
Jollei nainen ole sinut itsensä kanssa niin saattaa mennä helposti jyystämiseksi. Kyllä naisen pitää ylipäänsä olla monella tavalla mielenkiintoinen. Rumat ja lihavat ovat mulle ihan nounou. Persoonallisuudet usein ihan parasta.
Sinuna en naisia tapailisi, kun noin paljon inhoat heitä. Ja onko se seksilelujen tarkoitus mennyt sinullakin ihan ohi? Kannattaa vähän etsiä lisää tieto asioista jos noin pihalla on.
Ap, en ole mies mutta ei tuollainen loukkaava hyökkäys ainakaan noilla sanoilla ole keneltäkään ok eikä sellaista tarvitse miestenkään naisilta kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole näin käynyt, mutta jos näin kävisi, niin voisin kysyä mikä meni pieleen ja opiskelisin paremmiksi. Ei ne seksitaidot ilman opiskelua ja harjoitusta tule. Typerintä olisi ottaa jotenkin itseensä tuommoisesta, ei se nainen tuota huvikseen sano.
M52
Ihana mies! Ihanan kypsä suhtautumistapa tuollainen.
Et kai ole tosissasi? Minusta tuollainen suhtautumistapa kertoo kynnysmattoudesta ja vakavista mielenterveyden häiriöistä. Toivottavasti kukaan ei oikeassa elämässä toimi noin.
Minä en sanonut noin miehelle, mutta annoin asiallisesti palautetta. Mies tuntui ajattelevan, että yhdyntä on vain häntä varten ja laukesi liian aikaisin toisesta välittämättä.
Kukaan nainen ei halua olla miehen itsetyydytysväline. Opetelkaa harrastamaan hyvää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en sanonut noin miehelle, mutta annoin asiallisesti palautetta. Mies tuntui ajattelevan, että yhdyntä on vain häntä varten ja laukesi liian aikaisin toisesta välittämättä.
Mitäs se mies vastasi siihen asialliseen palautteeseen? Otti tietenkin heti opiksi?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei halua olla miehen itsetyydytysväline. Opetelkaa harrastamaan hyvää seksiä.
Opettele itse. Kyllä mä saan hyvää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu kiva. Jotenkin vastaus paljastaa, että naisesi ei taida saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se mies vastasi siihen asialliseen palautteeseen? Otti tietenkin heti opiksi?
Itsesäälillä. Toivottavasti ottaa opiksi seuraavassa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole naista. Olen hetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole naista. Olen hetero.
Vastauksesi ei siis liittynyt mihinkään.
Entinen vaimoni erehtyi sanomaan minulle kerran yhdynnän aikana, että voi, voi, kun tuo sinun vehkeesi on kuin prinssinakki. Siihen loppui seksielämämme, koska sen kokoa on hieman "hankala" suurentaa pysyväisluonteisesti. Ja aika pian kyllä päättyi yhteiselommekin. Vaimo haki eroa, koska olin osoittanut suurta tunnekylmyyttä häntä kohtaan. (Joutui muuten maksamaan avioerokulutkin: se maksaa, joka hakee eroa.)
Vierailija kirjoitti:
Entinen vaimoni erehtyi sanomaan minulle kerran yhdynnän aikana, että voi, voi, kun tuo sinun vehkeesi on kuin prinssinakki. Siihen loppui seksielämämme, koska sen kokoa on hieman "hankala" suurentaa pysyväisluonteisesti. Ja aika pian kyllä päättyi yhteiselommekin. Vaimo haki eroa, koska olin osoittanut suurta tunnekylmyyttä häntä kohtaan. (Joutui muuten maksamaan avioerokulutkin: se maksaa, joka hakee eroa.)
hyvin tehty,niin sitä pitää
No kokemus se kai on huonokin kokemus, ikävää et pitänyt ja sori siitä, löydän/löydät varmaan itse ulos.