Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä sanot naiselle, jos hän ilmoittaa sinulle, että ...

Vierailija
27.06.2021 |

... sinusta ei ole sängyssä yhtään mihinkään?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näin käynyt, mutta jos näin kävisi, niin voisin kysyä mikä meni pieleen ja opiskelisin paremmiksi. Ei ne seksitaidot ilman opiskelua ja harjoitusta tule. Typerintä olisi ottaa jotenkin itseensä tuommoisesta, ei se nainen tuota huvikseen sano. 

M52

Vierailija
2/35 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että olen kovin pahoillani siitä että palveluni eivät miellyttäneet sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole näin käynyt, mutta jos näin kävisi, niin voisin kysyä mikä meni pieleen ja opiskelisin paremmiksi. Ei ne seksitaidot ilman opiskelua ja harjoitusta tule. Typerintä olisi ottaa jotenkin itseensä tuommoisesta, ei se nainen tuota huvikseen sano. 

M52

Ei huvikseen, vaan loukatakseen. Jotkut toki huvittavat itseään myös loukkaamalla ihmisiä. Toisesta välittävä ja yhdessä opiskelemaan valmis ihminen ei ilmaisisi asiaa noilla sanoilla.

Vierailija
4/35 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vastaa omasta tyydyttymisestään

Vierailija
5/35 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ensin olla seksiä, että voisi noin sanoa.

Vierailija
6/35 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos noita sanoja käyttäisi, niin en sanoisi yhtään mitään, vaan kävelisin vain pois enkä olisi missään kontaktissa, tai netissä vain poistaisin kaikki yhteydenpitomahdollisuudet väliltämme sanomatta sanaakaan. Kyseessä olisi tunnevajaa ja k-päinen ihminen. Kiittäisin oikeastaan vain onneani, että asia tuli selväksi eikä tarvitse kuluttaa enempää aikaa tuohon tapaukseen.

Vierailija
7/35 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos palautteesta. Haluaisin sinun kuitenkin kertovan yksityiskohtaisemmin, missä epäonnistuin ja mikset kokenut saavasi tilaisuutta kertoa omista toiveistasi siinä tilanteessa. Ymmärrän pettymyksesi, jos odotit enemmän, enkä halua tuottaa muille samaa. Voisitko siis ystävällisesti hieman tarkentaa.

Vierailija
8/35 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sanosin et haista sinä ämmä v**** !!!

Vierailija
9/35 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen on sängyssä lahnaa kummempi.

Ikävimpiä tapauksia naisista ovat ne, jotka ehdottavat heti yöpöydän laatikosta jotain leluja. Eikö kannattaisi hankkia silloin robotti?

Seksistä tulee onneksi naisilta yleensä hyvää palautetta, mutta onpa joku huomauttanut itsekyydestäkin.

Jollei nainen ole sinut itsensä kanssa niin saattaa mennä helposti jyystämiseksi. Kyllä naisen pitää ylipäänsä olla monella tavalla mielenkiintoinen. Rumat ja lihavat ovat mulle ihan nounou. Persoonallisuudet usein ihan parasta.

Vierailija
10/35 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan nuorna miesnä vähän aikaa yks yliherkkä mimmi sussuna. Se sai kerrankin hirveitä itkukohtauksia kun ois halunnu rakastella mun kaa mut mä en ollu just silloin sillä tuulella ja karjuin sille lopulta takasin et eiks tääl jumalauta saa nukkuu!

Vierailija
11/35 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja hei.

Vierailija
12/35 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valasta on huono naida,

Hän kertoisi muille naisille mitä olet sanonut ja kaikki naiset olisivat sinulle vihaisia.

Vierailija
13/35 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin jotakuinkin että "Jaa, vai niin." Mistä nainen sen tietäisi?

Vierailija
14/35 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten on paras käyttää ihan vaan sitä omaa kättä.

Vierailija
15/35 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen on sängyssä lahnaa kummempi.

Ikävimpiä tapauksia naisista ovat ne, jotka ehdottavat heti yöpöydän laatikosta jotain leluja. Eikö kannattaisi hankkia silloin robotti?

Seksistä tulee onneksi naisilta yleensä hyvää palautetta, mutta onpa joku huomauttanut itsekyydestäkin.

Jollei nainen ole sinut itsensä kanssa niin saattaa mennä helposti jyystämiseksi. Kyllä naisen pitää ylipäänsä olla monella tavalla mielenkiintoinen. Rumat ja lihavat ovat mulle ihan nounou. Persoonallisuudet usein ihan parasta.

Toivottavasti sulla on komeat kasvot, pituutta vähintään 180 cm, palkka vähintään 5000 euroa kuukaudessa ja paksut hiukset sekä ikää alle 30-vuotta, että on varaa arvostella naisia.

Vierailija
16/35 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan joku random nainen sanoisi noin? No ihmettelisin varmaan, kuulinko oikein, ja mikä hänellä mahtaa olla hätänä. Tai sitten teeskentelisin etten kuullut ja jatkaisin mitä ikinä olinkaan tekemässä. Riippuu varmaan missä hän tulisi minulle näin sanomaan.

Aika epätodennäköisen kuuloinen skenaario kyllä.

Vierailija
17/35 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyhkytän ja itken naista perumaan sanomisensa.

Vierailija
18/35 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valasta on huono naida,

Hän kertoisi muille naisille mitä olet sanonut ja kaikki naiset olisivat sinulle vihaisia.

Niin niin.

Vierailija
19/35 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten on paras käyttää ihan vaan sitä omaa kättä.

Samoin.

Vierailija
20/35 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valasta on huono naida,

Niin niin.

Naiset muuten kertoo ja kertoo myös jos jollain miehellä on herpes jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän