Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2-3 x viikossa liikaa? Mieheni mielestä on : (

Vierailija
23.08.2006 |

Hänestä sellainen 1-2x kuussa on ok? ja myös niin, ettei hänen tarvitse tyydyttää kuin itsensä ja kun se on tehty niin selkä kääntyy.

Onko mitään tehtävissä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on kohtalotoveri, kuullostaa ihan samanlaiselta kuin meillä ja mulla on neuvot lopussa :(

Vierailija
2/9 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3x/viikko merkitsee 104-156 aktia vuodessa. 1-2x/kk puolestaan merkitsee 12-24 aktia vuodessa.

Mielestäni hyvän seksielämän pitää olla melko aktiivista. Joskus tuntuu, että esim 2x/viikko on liian harvakseltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mielestäni hyvän seksielämän pitää olla melko aktiivista. Joskus tuntuu, että esim 2x/viikko on liian harvakseltaan.

Miksi? Jos molemmilla vaan halut kohtaa niin 3x vuodessa on ihan sopiva. Sehän se on se (ratkaisematon) ongelma, että miten ne voi koskaan kohdata täysin. Minulla halut vaihtelee välillä joka päivä - kerran viikossa ja vaimolla samoin joten jompikumpi on aika usein puutteessa.

Vierailija
4/9 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika pieni ongelmahan tuo on suhteen kannalta. ytksinkin voi leikkiä jos toinen ei aina innostu.

ihmisten libidot on erilaisia. se on ihan fakta. eikä kenenkään- miehenkään- pakottaminen ja painostaminen ole oikein suotavaa. jutella tietysti voi että voisko jotenkin saada haluamaan lisää tms., mutta tiuskahtelu tai vihanpito on turhaa, kun sitä seksiä kuitenkin joskus on.

Vierailija
5/9 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistuvuus kertoo siitä, että sitä rakkautta halutaan tehdä siinä suhteessa. Määrä on tietysti vain yksi kriteeri.

Vierailija
6/9 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millaisia muutoksia sinä aikana on tapahtunut? Nimittäin, pitkässä suhteessa haluihin saattaa vaikuttaa esim. lihominen, löystyminen, erektiovaivat jne. Koskee siis molempia sukupuolia. Eikä se tarkoita sitä, että rakkaus olisi kadonnut. Fysiikat ei vaan samalla tavalla enää kohtaa.

Jossain vaiheessa moni pariskunta " ukottuu ja akattuu" , eli tulee vähän vatsamakkaraa, ei osteta vaatteita ja parturissakin käydään vain kun on pakko. Meille kävi noin 6 vuoden kohdalla, mutta molemmat päätti tsempata ja huolehtia itestään. Seksielämä alkoi tavallaan uudestaan.

Vierailija
7/9 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en nyt mikään valas vielä ole, laitan itseni, huolehdin ulkonäöstä jne. Miehellä ollut tämä vaihe jo 3v..

Itsellä vasta 30veen jälkeen on alkanut seksi kiinnostamaan ja olen löytänyt seksuaalisuuteni jne.

Mies ei ole valitettavasti kasvanut samaan suuntaan samaan aikaan : (

Eniten tosiaan minua häiritsee tuo: pari työntöä, orkku ja selän kääntäminen. Olen siitä kyllä sanonutkin, mutta ei taida kiinnostaa. ajattelee varmaan, että jos rupean oikein orgasmejakin saamaan niin en jätä häntä hetkeksikään rauhaan, vaikka vaikutus voisi olla päinvastainen!

-ap

Vierailija
8/9 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme olleet yhdessä reilut 8 vuotta.

Itsellä on pikkuhiljaa seksihalut puolisoa kohtaan hiipuneet tässä kesäkuukausien aikana, kun on nähnyt timmikroppaisia naisia pitkin kyliä vähissä vaatteissa.

Emännällä se perä on vaan levinnyt pikkuhiljaa, ei mahda mitään. Itse olen pysynyt samassa kunnossa kuin aikaisemmin, mutta mitenpä se emäntä pysyisi, kun ei juuri liikuntaa harrasta. Kiloja ei varmasti ole kertynyt edes kymmentäkään vuosien varrella, mutta sekin on liikaa.

Vierailija
9/9 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meistä ainakin olen se liikunnallisempi, mutta toisilla sitä iän myötä vain kertyy helpommin painoa (lapsiakin kun on tehty). Ei minuakaan haittaa että mieheni on täysin lihaksiton, rakastan häntä vaikkei hän mikään Brad Pitt olekaan!

-ap