Pidättekö te rintaliivejä helteillä, vai onko nännit näkyvillä?
Kaupungilla tullut muutama muija vastaan jolla ei selvästikään ole liivejä.
Kommentit (12)
En pidä liivejä. Nännit ja lävistykset saa näkyä. Miehet tykkää ja minä pidän huomiosta.
Moni kotonaan tukevana keski-ikäisenä ja vanhana, ilman vaatteita.
Meillä ei mieheni kanssa ole rintsukoita.
Vierailija kirjoitti:
En pidä liivejä. Nännit ja lävistykset saa näkyä. Miehet tykkää ja minä pidän huomiosta.
Niin väsynyttä nämä Jorman aloitukset ja itselle vastaamiset käsi haarovälissä,
Jos ei käytä topattuja liivejä, nännit saattaa näkyä liiveistä huolimatta. Entä sitten? Monen miehenkin mänbuubsit ja nännit erottuvat näkyvästi. Haaroväliä availlaan ja levitään istuessa ja ajatuksissa raaviskellaan sieltä läheltä, ihan julkisilla paikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä hvetin lävistykset? En tiedä ainuttakaan naista, joka ottaisi typerät lävistykset imetyselimiinsä. Lapsi on tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Hyh hyh
Leikkasin rinnat irti. Ei tarvitse pitää ärsyttäviä liivejä enää eikä ole turhat nännit nöpöttämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä hvetin lävistykset? En tiedä ainuttakaan naista, joka ottaisi typerät lävistykset imetyselimiinsä. Lapsi on tärkein.
Mikä vtun lapsi? Ei sillä, turhuutta ja val.koroskaa ne lävistyksetkin ovat.
-vela
Näkyyhän t paidan läpi miehenkin nännit... Entä sitten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla tapanakin udella muiden lävistyksistä? 😂
Niitä harvemmin esitellään. Ja imetyksen aikana ne tottakai otetaan pois.
Nöpöttävät nännit on muotia!